@מתקדמים כתב בעזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים:
להעלאות את זה דרך גיטהאב
לא ברור לי מה הכוונה. גיטהאב זה לא שרת
@מתקדמים כתב בעזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים:
להעלאות את זה דרך גיטהאב
לא ברור לי מה הכוונה. גיטהאב זה לא שרת
@מתקדמים כתב בעזרה על העלאת אתר אל שרת בענן ומסד נתונים:
אני צריך שישתמשו עם זה על כמה מחשבים
כל המחשבים במיקום פיזי אחד? אם כן אפשר פשוט לחשוף את השרת לרשת הלוקלית,
אם המשתמשים פרוסים במיקומים שונים, עדיין אפשר לשקול שיתחברו דרך VPN (במילים פשוטות, זה אפשרות דרך תוכנה לחבר מחשבים שמרוחקים פיזית שיהיו מחוברים כאילו הם נמצאים ביחד ברשת לוקלית)
אם בכל זאת אתה רוצה/צריך ענן: לפי איך שאתה מתאר את הצרכים, מספיק VPS זול (VPS = שרת וירטואלי בענן, "וירטואלי" הכוונה שיש מאות כאלו שיושבים על שרת פיזי אחד, אבל מבחינתך זה שרת שלם ייעודי)
שרת לינוקס זול וחסכוני יותר משרת ווינדוס.
זה אמור לעלות עבור הצרכים שלך בין 40-80 שח לחודש
אבל ברגע שאתה שם שרת שלך בענן אתה צריך לחשוב יותר על אבטחה, ומכיון שמשמע שאתה לא כל כך מתמצא בניהול שרתים, כדאי שתתייעץ קצת ולא תעשה בצורה עוורת לגמרי
@מתקדמים השאלה שלך די כללית, ובינתיים כנראה אף אחד לא התנדב לכתוב עבורך ספר מקיף על הנושא 
אנסה להתמקד בחלק אחד: מי החליט בשבילך שצריך שרת בענן ולמה? בנוסף, האם ידוע לך שיש מושג של שרת לוקלי שרץ על המחשב האישי שלך?
שיפור קטנטן: להוסיף שלחיצת אנטר יסגור את תיבת הדו שיח של הוספת משימה וכדומה
נהניתי לראות שלחיצת רווח מפעיל/עוצר את הטיימר
אני לא על מחשב ווינדוס כדי לבדוק, אבל אני מבין מקצת גיגול ש-mobaxterm גם תומך ב-proxycommand
@מד כלי זה טוען שהוא תומך ב-proxycommand
https://github.com/kingToolbox/WindTerm
(זו לא המלצה, אני לא מכיר את הכלי)
בד"כ אני אומר לאנשים לא לעשות עימוד חובבני אלא אם כן לא איכפת להם שזה ייראה חובבני
זה בהחלט ניכר שזה לא מקצועי, אלא אם כן אתה אדם בעל טעם טוב ואתה משקיע הרבה
אם תכננת לעמד בוורד, זה פי 4 יותר קשה לקבל תוצאה מקצועית, אבל לקנות וללמוד תג זה גם סיפור כי זה לא ממש קל ללמוד את התוכנה עד לרמה טובה של שליטה (וגם אחרי לימוד תג, זה עדיין תלוי בהשקעה וטעם טוב לקבל תוצאה יפה)
@לילה-ויום כתב בפונטים לספרי קודש - וכן תוכנות לעימוד ספרי קודש:
הפונטים של בית אלף הולכים לטקסטים רצים?
אני לא כל כך מכיר אותם, אבל בטח יש כאלה שמתאימים לטקסט רץ
עבור מראה קלאסי חייבים פרנקריהל ו/או רש"י + וילנא או ליוורנו הקלאסיים
@לילה-ויום כתב בפונטים לספרי קודש - וכן תוכנות לעימוד ספרי קודש:
זה לוגיקה, או ויזואלי?
שילוב, לא לגמרי ויזואלי
@לילה-ויום כתב בפונטים לספרי קודש - וכן תוכנות לעימוד ספרי קודש:
איזה עוד פונטים קריאים (לא של בית אלף) יש לספרי קודש?
https://tchumim.com/post/92697
@לילה-ויום כתב בפונטים לספרי קודש - וכן תוכנות לעימוד ספרי קודש:
הדסה למשל, ילך לספריים תורניים 'כבדים'?
תלוי בהקשר. זה ענין של טעם שאי אפשר כל כך למסור בכתב, וגם לא תקבל תמימות דעים על עניני טעם
@לילה-ויום כתב בפונטים לספרי קודש - וכן תוכנות לעימוד ספרי קודש:
ואיזה תוכנות מסוגלות לעמד סידור (טעמים, ניקוד)?
גמרא?
ספר עם גרפיקה ועיטורים?
תוכנת תג מסוגל לעשות כל הנ"ל (לגבי גרפיקה ועיטורים יש מגבלות לתג)
@avi-rz כתב בפונטים לספרי קודש - וכן תוכנות לעימוד ספרי קודש:
אין לי מושג על מחיר והתאקלמות בתוכנה.
עולה כמה אלפים שח (לפני איזה 15 שנים כשאני קניתי זה עלה כמדומני 2600 לתוכנה הבסיסית (כלומר אפשרות ל-2 טקסטים בעמוד במקביל - טקסט עיקרי והערות - התוסף שתומך בטקסטים מרובים כמו עימוד גמרא עולה עוד 1000 כמדומני, אולי קצת יותר)
ההתאקמלות קצת קשה, כדאי ללמוד ממי שבקי בתוכנה
@eido כתב באיך למדתם לכתוב קוד - סקר:
אבל התכוונתי ללמוד של כתיבת קוד (כמו שכתבתי בהודעה הראשונה) לא לימוד שפת תכנות, בעיני אלו שני דברים שונים
אלו בהחלט דברים שונים לגמרי
חייבים להתחיל בלימוד שפת תכנות, אבל זה החלק הקל יחסית, הלימוד של "כתיבת קוד" או "מבנה נכון של הקוד" הוא לימוד שלעולם לא משלימים, וגם קשה למסור אותו בכללים מדויקים בכתב, יש ספרים בנושא, כמו הספר המפורסם clean code של uncle bob, אבל לא כולם מסכימים לעקרונות שלו, וזה לא מתאים לכולם, וגם אחרי קריאת הספר עדיין צריך להפנים את הדברים וכו', בקיצור בעיני זה החלק הכי קשה של תכנות
אני לא חושב שתמצא קורס שיקנה לך את היכולת לבנות בצורה נכונה
כן תוכל למצוא "רב" בנושא שזה יקדם מאוד
בפוסטגרס ועוד מנועים יש enum, היעילות כמו שמירת מספר והנוחות כמו מחרוזת
רקורסיה זה לא משהו שהולך לפי רוח הזמן, שהיום הוא פופולארי ומחר לא, זה מושג/טכניקה יסודי במדעי המחשב שצריך לדעת מתי ואיך להשתמש בו.
אפשר לצרף קובץ קול למייל כמו שאפשר לצרף כל קובץ אחר, פשוט תקליט את ההודעה ותצרף אותו למייל
@מד, מעניין, כשניסיתי לפני איזה שנתיים זה לא עבד.
נראה לי ש-tailscale לא עובד בנטפרי. זה מבוסס UDP, לכן לא רואים את זה בהקלטת תעבורה רגילה
@aaaa כתב בחיבור ssh לשרת איך אוכל לראות את כתובת ה ip של המתחבר (הלקוח):
בעיקרון זה אמור להיות תכונה אופציונלית מתקדמת, אבל יכול להיות שהנתבים הפשוטים עושים את זה באופן קשיח
מה?? בראוטר ביתי תמיד מוגדר NAT!
אני לא מכיר דרך לקבל כתובת IPv4 חיצוני למכשיר שעומד מאחורי הראוטר הביתי
ב-PHP כל בקשה זה תהליך נפרד אז החיבור אמור להיסגר אוטומטית בסוף הבקשה