@dovid גם ל tts?
kasnik
@kasnik
-
מחפש api לטקסט לדיבור (stt) ו דיבור לטקסט (tts) איכותי וזול -
שילוב שליחת אימיילים דרך ג'ימייל ואמזוןיש לי דומיין רשמתי בקלאודפלייר
עד היום הייתי משתמש בקלאודפלייר לניתוב מיילים נכנסים לחשבון ג'ימייל שלי.
וכן זיהוי יוצא ע''י סיסמה לאפליקציה, והוספת זיהוי יוצא.
כיום אני רוצה להתחיל להשתמש באמזון לשליחת מיילים בכמות גדולה יותר,
הם הביאו לי להגדיר 3 רשומות CNAME ורשומת txt אחת.
אממה
זכור לי (וכן ג'מיני טוען) שצריך גם להגדיר spf
כדי שלא יזוהה כספאם,
זה נכון?
ואם כן איך אני אמור לשלב בין אמזון לג'ימייל?