@מעלה-ומוריד השתמשתי בזה טיפה עם glm 5.2,
לא זול כמו deepseek אבל המודל נחמד והמחירים די זולים,
לשם השוואה הרצתי אותו על כמה משימות כבדות עם טולינג עם קונקסט די גדול,
יצא די זול במקום 6 דולר בטוקני יצא 1.70.
שוב לא זול כמו deepseek אבל נחמד מאוד,
יש דולר ניסיון חינם אם אתה רוצה לנסות.

@מעלה-ומוריד כתב בDeepSeek V4 Pro:
זה דברים יציבים כל אלו?
זה יציב ככול שאפשר לשפוט.
@מעלה-ומוריד כתב בDeepSeek V4 Pro:
ניתן לסמוך על זה? ואבטחה?
לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן,
לא סתם חברות נותנות כאלה מחירים / opencode ודומיו נותנים מודלים בחינם.