אוקי אז לפי מה שהבנתי אז בחברות סלולארי הם חוסמים את העידכונים של WINDOWS ורק אם מבקשים מהם הם פותחים את זה..
המטרה שלהם בזה כדי לא לגמור מהר את החבילה של הגלישה ..
אוקי אז לפי מה שהבנתי אז בחברות סלולארי הם חוסמים את העידכונים של WINDOWS ורק אם מבקשים מהם הם פותחים את זה..
המטרה שלהם בזה כדי לא לגמור מהר את החבילה של הגלישה ..
@בערל חזקק תודה רבה!!
לא הבנתי והמודם עם SIM או חיבור של בזק או הוט ?
אתה מחובר לאינטרנט דרך גלישה סלולרית?
@יונתן למה כוונתך לא התעדכן?
@ליבל אה יפה תודה!
כי זכור לי שפעם ראיתי קובץ איפה שהוא שמדליק ומכבה את המחשב..
לכן אני מאמין שגם יש קובץ למצב שינה..
מישהו יודע מה הקובץ שאחראי על להעביר את המחשב למצב שינה?
למקרה שאני רוצה לתזמן במתזמן המשימות מצב שינה למחשב בלילה?
ובנוסף אני לא יודע בדיוק על איזה תוכנה אתה מדבר.. אבל אולי ברגע שאתה מתקין את המצלמה בתוכנה עצמה דרך המשרד אז זה מוגדר על הרשת של המשרד ולא על הרשת הביתית ולכן בבית אתה לא מצליח לראות כלום..
רק בתור עזרה ראשונה..
יש לך מחשב במשרד שנשאר דולק קבוע?
@שוהם307 איפה הבעיה עומדת כרגע?
@WWW טוב מעניין זה עבד לי פעם אחת...
אז עשיתי סיום ואז איפוס ולא התאפס לך ?
אתה בטוח זה לא החגים שמופעים שם מהאפלקציה עצמה מה שהוספתה אתה בצד ימין למטה?????
@WWW איפה הלכתה?
השארתה אותי במתח....
עשיתה סיום?
@ניולי נכון צודק מצאו פה בנתיים רק או זה או זה..
או אפשרות להוסיף עוד לוח שנה נוסף בסינית... 
@ניולי אתה יכול לעשות גם עברי וגם לועזי באפלקציה של WINDOWS לוח שנה..
