מתכנת בנה לי מערכת שניתן ע"י הגדרות קוד, לשנות ולעשות דברים, (כמו הגדרות מתקדמות)
אני מחפש איזה דרך מסוימת ששם המתכנת יכול לכתוב לי את כל הקודים וההגדרות של כל דבר בצורה מסודרת, וכך שאחפש משהו אני ימצא בקלות.
לשימושי הפרטי בלבד לא לציבור.
איזה פלטפורמה יש או מומלץ להשתמש? או כל דרך אחרת שקיימת!
תודה רבה
נתן
-
קודים וההגדרות של כל דבר בצורה מסודרת, -
מי בונה מערכות תוכן לשיעורים.@yits אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
@by6199 אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
@yits אם זה הכל אז יש לך מערכות מובנות בימות המשיח.
או אצל @clickoneאני לא רוצה מערכות מגמגמות, אני רוצה על שרתים פרטיים ולא מערכות ענקיות שקורסות.
את השם של @clickone הצעתי לחבר שלי.
צור איתי קשר officeivr1@gmail.com
-
פתרון לקריסת המערכות הטלפוניות?@יעקב-ישראל אמר בפתרון לקריסת המערכות הטלפוניות?:
@חיבור כמו שכתבתי עוד שבועיים ירגע הכל
עוד שבועיים יהיה הקלות נוספות ממילא כבר לא יהיה עומסים
-
ניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל@מורשת-מרן אמר בניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל:
@נתן הועדה עכשיו פותחים מהר קווים.
אפשר לפתור את זה במייל אחד.בד"כ לא נפתח באותו יום מכל החברות ולפעמים לוקח שבוע עד שהם פותחים לכל החברות
-
ניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל@יהודי-טוב אמר בניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל:
אני ממליץ להתחיל מיד בימות המשיח, יש להם פורום מסודר....
אם תהיה מעוניין לשדרג ולהוסיף אפשרויות, טלביפ לא יתנו לך לנייד את המספר...
ימות אכן יותר משוכלל אך אין מספרים פתוחים, למי שיש כוח או רוצה להשקיע כסף לקנות מספר אכן ימות עדיף
(אגב לגבי הפורום לידיעתי זה ממש לא מסודר, למצוא שם משהו מסובך מאוד למי שלא מכיר טוב את הפורום, אני אישית מסתדר ב"ה, אבל הרבה אנשים שאני בונה להם מערכות מסתבכים מאוד בפורום של ימות המשיח) -
ניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל@Srulik אמר בניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל:
@NOKIA אני מנסה לבנות קו שיעורים לכיתה בחיידר. ואני לא מצליח. זה מאד מתסכל. יש מדריכים לזה?
תפנה אלי officeivr1@gmail.com
-
ניהול קו תוכן טלביפ דרך פורטל -
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשרים@yair-na אמר במספר לקו תוכן שלא יחסם בכשרים:
@נתן אמר במספר לקו תוכן שלא יחסם בכשרים:
שהמספרים של ימות המשיח כולם חסומים לטלפונים כשרים
זה גורף בלי תקנה?
כן,
-
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשריםטלביפ זה קליקקול
-
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשריםימות המשיח המערכות יותר משוכללות מקליקול ומשאר החברות רק מה שהמספרים של ימות המשיח כולם חסומים לטלפונים כשרים
-
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשריםניתן לפתוח בטלביפ מספר מאושר בחינם https://telebip.co.il/
-
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשריםאני מוכר לך מספר של בזק מאושר בוועדת הרבנים
-
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשרים@GAMBO ימות המשיח
-
מספר לקו תוכן שלא יחסם בכשרים@GAMBO אפשרי ב200 ש"ח למספר officeivr1@gmail.com
-
שליחת הודעה קולית לחו"למעוניין לשלוח הודעה קולית למספרים בחו"ל (ארה"ב לונדון ועוד כמה ריכוזים חרדים בחו"ל) כ 7,000 מספרים.
יש למשהו מידע בעניין? -
כמה עולה מספר זהב וירטואלי?@מורשת-מרן יש לי מספרי זהב יפים מאוד בקידומת 074 (חלקם חסומים לכשרים, אך ניתן לבקש והם יפתחו)
officeivr1@gmail.com -
יש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr@שואף אוקי
תודה רבה -
יש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr@שואף אמר ביש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr:
אשמח לעזור
מה העלות לכזה דבר.
וכן עלות השרת? -
יש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr@נתן אמר ביש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr:
הייתי יכול לפנות לימות המשיח. אין לי צורך בכזו מערכת משוכללת
למה שבאמת לא תפנה לימות המשיח או לאחת החברות שכבר בעניין היום [יש כאלו גם עם הכשר ופיקוח של וועדת הרבנים]. הרי זה מה שאתה בעצם צריך?
(לכן חשבתי שבעצם אתה רוצה להקים משהו שמתחרה להם)אני מעדיף לבד בלא תלות בחברה מסוימת
-
יש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr@שואף אמר ביש למישהו מושג כמה עולה לבנות מערכת ivr:
@נתן יהיו לך 1000 אנשים שיתקשרו בו זמנית?? או שסך הכל יתקשרו 1000 אנשים (תוך X זמן)
יהיו בערך 800. עדיף שיוכל להחזיק 1000 בו זמנית למקרה הצורך
בפרט בשעות מסוימות מידי יום