@chv כתב בשליחה מרובה של מיילים:
אפשר להתחבר לתיבת הג'ימייל שלך ולשלוח משם ישירות באמצעות SMTP. לכמויות כמו שתיארת זה נשמע ישים לחלוטין.
אם כמו שכתבת בכאלה כמיות גוגל לא יעשו בעיות
אז זה לכאורה הדרך הכי פשוטה.
אני צודק?
@chv כתב בשליחה מרובה של מיילים:
אפשר להתחבר לתיבת הג'ימייל שלך ולשלוח משם ישירות באמצעות SMTP. לכמויות כמו שתיארת זה נשמע ישים לחלוטין.
אם כמו שכתבת בכאלה כמיות גוגל לא יעשו בעיות
אז זה לכאורה הדרך הכי פשוטה.
אני צודק?
אני צריך לבנות מערכת
אחת הדרישות היא שכל חודש המערכת תשלח מיילים לכל הלקוחות שרשומים במערכת(באיזור ה300 איש)
ועכשיו שאלתי האם אני חייב להשתמש בחברות של שליחת מיילים כמו רב מסר וסמוב
כדי שגוגל לא יחסמו לי את המיילים
או שניתן לבנות את שליחה לבד
@אף-אחד-3
באמת לא יפה
רק מלקרוא התעצבנתי
דבר ראשון אתה צריך לכתוב מה יש לך כרגע
איזה מסד נתונים יש לך?
גוגל שיטס? אקסל? משהו אחר ?
אם אתה בשיטס אתה צריך לשכור מתכנת שיבנה לך מסד נתונים SQL או כל מסד נתונים אחר
ביחד עם זה הוא יבנה לך את הצד שרת
ואחרי זה תוכל לבנות את הצד לקוח
אין פה עניין של מקובל ולא מקובל
יש פה ענין של האם יש לך צורך בצד שרת אן שאין לך צורך בצד שרת
לדוגמא אם אתה צריך דף נחיתה ברוב המקרים אין לך צורך בצד שרת
או אם יש לך כבר צד שרת בנוי אתה יכול לבקש מהמתכנת שיבנה לך רק את הצד לקוח
בסופו של דבר המתכנת יעשה מה שאתה מבקש השאלה היא מה אתה צריך?
אני ממליץ מנסיון על גרין API
אומנם עולה כסף אבל שווה כל שקל
את השני הכרתי
את הראשון לא
אני אבדוק את זה
תודה
אני מחפש מודול AI או ספריית שניתן לחלץ את האקורדים מקובץ שמע
יש את הספריה https://github.com/ohollo/chord-extractor בפייתון
ועוד כמה דומות
שנותנת אקורדים ברמה בינונית ומטה
אני מחפש משהו שנותן ברמה גבוהה
אשמח לכל מידע שהוא
תודה רבה
אם זה בטוח לשליחה
"safe_to_send": "yes",
@shraga הרבה מיילים תקינים הוא מסווג לי כחשודים
כגון מייל קלאסי של אנ"ש שמכיל מספר טלפון הוא מסווג לי כספאם
זה תקין ?
@shraga דבר ראשון תודה על התגובה
ובקשר להערה שלך לפעמים זה יכול להיות קשה
לדוגמא אם האתר חסום לי בגלל הקהילה
@shraga אתה יודע מה התמחור שלהם והאם יש להם API ?
האם למישהו יש המלצה על אתר לבדיקת מיילים מניסיון?
בהמשך לנושא הזה
https://tchumim.com/post/158943
אני גם רוצה לרכוש מפסק חכם ולבנות לו חיבור לימות המשיח
הקישור ש @שמואל4 הביא כבר לא רלונטי
יש קישור שעובד
@אביי מה קנית בסוף?
יפה מאד
@מד לא הגיוני איך זה עובד?
מה שהשירות הזה עושה להבנתי הוא סך הכל מפעיל שרת פורקסי שמפנה לשרת שאתה יצרת
ואם אין לך אפשרות לחיבור נכנס זה לא יעזור
@מד תודה על ההמלצה באמת שימוש הרבה יותר יעיל
אם כי במה שאני הבאתי יש שתי מעלות
לתועלת הציבור
לאחר שיטוט במרשתת מצאתי את השירות הזה
https://github.com/localtunnel/localtunnel
נותן תת דומיין בחינם הגדרה מהירה ופשוטה
עם הגבלה קצת מעצבנת
בכל אופן להתחלה זה מצוין
את האמת לא חשבתי שזה כזה הרבה פרטים בשביל להקים שרת קטן
אני כבר מתחיל לחשוב שעדיף לבנות את הבוט שלי דרך מייק
בכל אופן @dovid @צדיק-תמים תודה על כל הדרכה והתגובות