מי בונה מערכות תוכן לשיעורים.
-
@יעקב-ישראל אני לא מבין למה להמתין, אם יש לך אחלה מערכת אצל @clickone
אפשר לעשות אצלו כבר עכשיו תוך כמה שעות יש לך מערכת, אם מספר שפתוח בכשרים, שאת זה אין לך בימות, ואתה צריך לייגע את עצמך בניוד מספר מבזק או בפתיחת המספר אצל ועדת הרבנים.
תמיד כדאי לעשות אצל מי שנותן שירות טוב, ותמיד יתייחס אליך כאל בן אדם ולא כאל עוד אחד שעשה אצלו קו. -
@משתמש-מקצוען יש לו גם את כל הפונקציות של ימות ?
-
@יעקב-ישראל אמנם עדיין לא.
אבל מה שחשוב עכשיו לכולם זה קו פשוט שסך הכל צריך לעמוד בעומסים, ואת זה הוא עושה בצורה מושלמת.
אם אתה מחפש קו תוכן לישיבה/גן/חיידר/כולל/וכדו' זה נותך לך מענה מעולה.
ודרך אגב מה יעזור מערכת משוכללת ככל שתהיה אם אי אפשר להתקשר אליה? -
@משתמש-מקצוען אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
ודרך אגב מה יעזור מערכת משוכללת ככל שתהיה אם אי אפשר להתקשר אליה?
בדיוק לכן אמרתי שאם ה VIP של ימות יתחיל פתרנו את כל הבעיות
-
עד שהם יתחילו יגמר הקורונה
-
חשוב מאד להבהיר, ימות המשיח לא באמת אשמים במצב שנוצר, אני חושב שבאמת הם לא יכלו לחזות את העומסים האלו, ואני בטוח שהם הופכים את העולם כדי למצוא פתרונות.
אל תשכחו שכל יום שעובר זה נזק בשבילם, גם מבחינה כספית, ומעוד בחינות.וזה ממש חשוב, הרבה אני מדבר עם אנשים / לקוחות והם כועסים על זה שלא עובד כמו שצריך.
אני מסביר להם שזה לא ממש תלוי בימות המשיח, ויש עוד המון המון דברים שבכלל נמצאים לפני השליטה שלהם. כמו לדוגמא שיחות שנופלות כי יש עומס על האנטנות ועוד.@משתמש-מקצוען תודה על הפירגונים (איזה לקוחות טובים יש לי....)
-
@יעקב-ישראל אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
@clickone תגובה מלכותית
מצטרף.
בהחלט.
אדם אציל עם תגובה מלכותית. -
@משתמש-מקצוען אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
אבל מה שחשוב עכשיו לכולם זה קו פשוט שסך הכל צריך לעמוד בעומסים, ואת זה הוא עושה בצורה מושלמת.
אם אתה מחפש קו תוכן לישיבה/גן/חיידר/כולל/וכדו' זה נותך לך מענה מעולה.
ודרך אגב מה יעזור מערכת משוכללת ככל שתהיה אם אי אפשר להתקשר אליה?תכלית. הרבה פעמים אני מברר עם עצמי, מה הצורך במערכת המשוכללת, אם אני לא מגיע לכל הפונקציונליות שם.. עדיף ללכת על הפחות טוב אם הוא ברמה מספקת, אין עניין ללכת על המותג. בלי להפחית מערכו.
@clickone , איך אני יוצר איתך קשר, לא לעיני כל ישראל? -
@clickone אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
זו האמת... לא תגובה מלכותית...
אני דווקא לא בטוח שזה האמת
כי היו חברות שכבר לפני פסח צפו בחשבון פשוט שאין להם מקום על השרתים לעוד מערכות
ולא קיבלו עוד (ככה אני הבנתי מלקוח, אני לא בטוח בזה)
ימות לא היו צריכים מחשבון משוכלל בשביל לעשות את החשבון הפשוט של :
X מערכות חדשות כפול Y מאזינים בו זמנית=אין מספיק שרתים מערכת. -
@nigun אמר במי בונה מערכות תוכן לשיעורים.:
ימות לא היו צריכים מחשבון משוכלל בשביל לעשות את החשבון הפשוט של :
X מערכות חדשות כפול Y מאזינים בו זמנית=אין מספיק שרתים מערכת.הם עשו את החשבון הזה
התקנת שרתים לא לוקחת יום
כשסיימו להתקין הגיעו עוד פי כמה מערכות
ביום שני אמורים לסיים להתקין כמה משאיות נוספות של שרתים
השאלה הקשה היא למה לא להשכיר מחברות אלא לקנות הכל ולהתקין ולחבר לבד
ואגב @nigun אני מנסה להשיג אותך במייל -
@יעקב-ישראל
ראיתי את המייל אני באמצע לכתוב תשובה
בכל אופן
הבעיה שלהם שיש להם שרתים פיזיים בחברה ולא שרתים אצל צד שלישי בחו"ל (לא נכנס למה, אבל זה המצב)
ולכאורה הם היו אמורים לחשב כמה מערכות חדשות יגיעו לפני שהם נכנסים לשימוש
(למשל להגביל את סך השיחות בו זמנית לקו אא"כ יוצרים קשר עם ימות ומעדכנים אותם מה הצפי של הקו הזה)
אני לא יודע מה הייתי עושה במקום שלהם (הרבה יותר קל לדבר מכאן)
אבל בכל זאת קשה להתעלם מזה שהיה טעות (ושוב מותר לטעות,אסור להסיר אחריות ולמכור לוקשים כאילו הבעיה בצד של הלקוח) -
@יעקב-ישראל
למה שיהיה רק פי שנים
מדובר באלפי תלמידים
שמתקשרים בו זמנית
כמה שעוסקים בתחום צפו את הקריסה
וודאי שאף אחד לא נפל מהכיסא (חוץ ממנהלי המוסדות התמימים)
ואמנם יש בעיות גם בצד לקוח
אבל זה לא הסיבה שהקו נשמע קטוע או שההקשות איטיות
זה סך הכל קושי להוציא שיחה (מה שקשה להוציא גם לפלפון אחר)
או ניתוקים באמע השיחה עקב עומס -