התייעצות: איך לנהל את הזמן שלי יותר טוב?
-
לא קשור באופן ישיר לתיכנות, אלא לאחר קבלת רשות ממנהלי הפורום
יש לי בעייה. הזמן שלי בורח.
אני לא יודע אם זו בעייה רק של עצמאים או גם של שכירים, כי כשכיר יש מישהו שמנהל לך את הזמן.
אבל לי כעצמאי, קורה הרבה שאני "נמרח" על דברים לא חשובים במקום להתעסק עם מה שאני באמת צריך.לדוגמא: ההודעה הזו הייתה צריכה להתפרסם מזמן. ובגלל שלא הצלחתי למצוא זמן, רק כעת אני מפרסם אותה.
פורסם במקור בפורום CODE613 ב13/10/2015 22:17 (+03:00)
-
סבלתי פעם מבעיה כזאת, ועד היום אני סובל ממנה. תשאל אותי איזה מין משפט זה "סבלתי פעם" ו"עד היום אני סובל" לימא גם אני סובל מזה זמן רב מאותה בעיה. התשובה שהיום זאת בעיה אחרת לגמרי, כי את הבעיות של פעם פתרתי, אלא שמה שהיה חשוב פעם, היום הפך להיות בעיני בלתי חשוב, כי גיליתי דברים עוד יותר חשובים.
דברים לא חשובים הם דברים קריטיים שלוחצים עליך ודורשים פתרון מיידי, אבל אין להם שום ערך לטווח הארוך, כשאתה מתעסק עם לקוחות אתה נשאב באופן אוטומטי לדברים כאלו. הפתרון זה חד משמעית להעסיק עובדים, או לקצץ בלקוחות שגוזלים ממך זמן גם אם מדובר באובדן הכנסות (אני עשיתי את 2 הדברים, גם גזמתי לקוחות לא טובים וגם הכנסתי עובדים) הרבה ידפקו אצלך בדלת לעבודה, בעיקר בנות, אתה יכול להעסיק אותן מהבית או משהו, זה קצת קשה ההכשרה בהתחלה אבל אחר כך אתה יכול לתת משימות די בקלות.
מה שכן, הבעיה הזאת תמיד תרדוף אותך כפי שכתבתי בהתחלה, ככל שאתה מתקדם, הדברים החשובים הופכים גם הם להיות לא חשובים, ואתה לא יכול להפקיד הכל בידי העובדים אז אתה צריך לעשות את הבחירות שלך בחיים.
בהצלחה!
פורסם במקור בפורום CODE613 ב14/10/2015 00:52 (+03:00)