חרגתי מהחבילה אבל לא חוייבתי -יש ממה לחשוש בהמשך ?
-
יש לי חבילה של 5000 דקות בפרטנר ושני קווים.
באחד מהקווים עברתי את ה5000 דקות, בפועל שאלתי היום מהנציגה בטלפון כמה נסגרה החשבונית
אמרו לי את המחיר של החבילה שאני משלם גם ללא החריגה כאילו שלא חרגתי
האם יש ממה לחשוש שיום אחד הם יתפרו לי איזה מחיר גבוה על כל החריגות ? -
@מעמד בשביל זה אתה צריך להשים לב. ובגלל זה אני עושה את הטיפים שנתתי - הקלטה, ורישום של הסיכום של השיחה מה היה כולל תאריך והנציג שדיברתי.
וכדאי שתזהר (מאד, אני הייתי מפסיק שימוש עד לסגירת חשבונית). מעשה במשפחה קרובה שזייפו חשבוניות והגיעו עד לבית עם כל מיני איומים (עו"ד וכו' וכו'), והמשפחה הזו הם אנשים עדינים, אז שילמו (שים לב - חיובים אחרי ניתוק) עוד כל מיני חובות שלא היו.
בהצלחה -
@yair-na אמר בחרגתי מהחבילה אבל לא חוייבתי -יש ממה לחשוש בהמשך ?:
@מעמד בשביל זה אתה צריך להשים לב. ובגלל זה אני עושה את הטיפים שנתתי - הקלטה, ורישום של הסיכום של השיחה מה היה כולל תאריך והנציג שדיברתי.
וכדאי שתזהר (מאד, אני הייתי מפסיק שימוש עד לסגירת חשבונית). מעשה במשפחה קרובה שזייפו חשבוניות והגיעו עד לבית עם כל מיני איומים (עו"ד וכו' וכו'), והמשפחה הזו הם אנשים עדינים, אז שילמו (שים לב - חיובים אחרי ניתוק) עוד כל מיני חובות שלא היו.
בהצלחההשיחה שביצעתי למעלה - בדקתי את זה על חודש קודם
ובאמת ברגע ששמעתי שהיה חריגה בחודש הקודם הפסקתי שימוש
אבל מה יעזור לי הקלטה וסיכום שיחה ? בחשבונית (שעוד לא קיבלתי אותה) כתוב את המחיר הרגיל של החבילה ללא חיוב על החריגה !
אתה מתכווין לשמור את החשבוניות למקרה שהם יתבעו אותי ?
אבל הם יכולים להגיד שהיה חריגה וכיון שלא חייבנו בחשבונית אז הם יחייבו פעם אחרת ע"י עורך דין ואז מה יעזור לי החשבונית שבידי ?!