חוקי הפורום

חרגתי מהחבילה אבל לא חוייבתי -יש ממה לחשוש בהמשך ?



  • יש לי חבילה של 5000 דקות בפרטנר ושני קווים.
    באחד מהקווים עברתי את ה5000 דקות, בפועל שאלתי היום מהנציגה בטלפון כמה נסגרה החשבונית
    אמרו לי את המחיר של החבילה שאני משלם גם ללא החריגה כאילו שלא חרגתי
    האם יש ממה לחשוש שיום אחד הם יתפרו לי איזה מחיר גבוה על כל החריגות ?


  • ניהול

    @מעמד בפרטנר הכל הגיוני...

    לא רוצה להלחיץ, אבל בעיקרון אתה צריך תמיד לחשוש מגניבות ועקיצות.



  • @בערל אז מה אפשר לעשות כדי להגן על עצמי ?



  • @מעמד השיחה מוקלטת? אם לא,תעשה עוד שיחה. וסתם ככה אני תמיד רושם את הפרטים של כל מיני שיחות.
    ואגב, מה ש @בערל כתב, אני יודע שזה ככה ללקוחות הוט.
    ומה גם שאני פשוט לא מאמין להם עד שאני מקבל חשבונית, תנסה לבדוק עוד הפעם.



  • @yair-na אבל גם בחשבונית ראיתי כך פעם אחת (לא החשבונית של החודש האחרון כי עוד לא קיבלתי אותה) אבל בחשבונית של חודש אחר ראיתי חריגה והמחיר לא עבר את מחיר החבילה



  • @מעמד טוב לדעת, תודה (זה נחוץ ללקוחות ששואלים).



  • @yair-na רק השאלה שלא יתפרו לי תיק מתי שהוא !



  • @מעמד בשביל זה אתה צריך להשים לב. ובגלל זה אני עושה את הטיפים שנתתי - הקלטה, ורישום של הסיכום של השיחה מה היה כולל תאריך והנציג שדיברתי.
    וכדאי שתזהר (מאד, אני הייתי מפסיק שימוש עד לסגירת חשבונית). מעשה במשפחה קרובה שזייפו חשבוניות והגיעו עד לבית עם כל מיני איומים (עו"ד וכו' וכו'), והמשפחה הזו הם אנשים עדינים, אז שילמו (שים לב - חיובים אחרי ניתוק) עוד כל מיני חובות שלא היו.
    בהצלחה



  • @yair-na אמר בחרגתי מהחבילה אבל לא חוייבתי -יש ממה לחשוש בהמשך ?:

    @מעמד בשביל זה אתה צריך להשים לב. ובגלל זה אני עושה את הטיפים שנתתי - הקלטה, ורישום של הסיכום של השיחה מה היה כולל תאריך והנציג שדיברתי.
    וכדאי שתזהר (מאד, אני הייתי מפסיק שימוש עד לסגירת חשבונית). מעשה במשפחה קרובה שזייפו חשבוניות והגיעו עד לבית עם כל מיני איומים (עו"ד וכו' וכו'), והמשפחה הזו הם אנשים עדינים, אז שילמו (שים לב - חיובים אחרי ניתוק) עוד כל מיני חובות שלא היו.
    בהצלחה

    השיחה שביצעתי למעלה - בדקתי את זה על חודש קודם
    ובאמת ברגע ששמעתי שהיה חריגה בחודש הקודם הפסקתי שימוש
    אבל מה יעזור לי הקלטה וסיכום שיחה ? בחשבונית (שעוד לא קיבלתי אותה) כתוב את המחיר הרגיל של החבילה ללא חיוב על החריגה !
    אתה מתכווין לשמור את החשבוניות למקרה שהם יתבעו אותי ?
    אבל הם יכולים להגיד שהיה חריגה וכיון שלא חייבנו בחשבונית אז הם יחייבו פעם אחרת ע"י עורך דין ואז מה יעזור לי החשבונית שבידי ?!



  • @מעמד בשביל זה יש את השיחה המוקלטת, שביררת בה את מצב החיוב. אם היה אמור להיות חיוב, אז הרעיון הוא שהדבר הזה היה צריך להיות משוקף מולך כשאתה בא ושואל, אפילו אם החיוב הוא חודש אח"כ או משהו..


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

בא תתחבר לדף היומי!