Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@bbn @בערל למרות שיצאתי מכל החשבונות [כולל במקום העבודה..] השגיאה עדיין מופיעה. מה יכולה להיות הבעיה? יש פתרון?
@aiib מה המייל שלך? תרשום לי ואחר זה תמחק אם אתה לא רוצה לפרסם
@bbn
תעדכן אותי כשקראת
שמע מאצלי אני מצליח והוא לא כותב את השגיאה.. (כמובן אל תשאר את הבקשה רק רציתי לבדוק) כבר בשלב הראשוני הוא כותב לך את זה?
@bbn הא, חשבתי אתה רוצה להתכתב איתי... לא מדובר במייל הזה. מדובר במייל של חבר לא אוכל לשתף אותו... אגב, לא קיבלתי מייל אישור
@aiib אתה יודע מה רעיון טוב תדבר איתי שניה במייל
מישהו התנסה בהורדת POP זה אמנם לא מוריד את הטיוטות אבל נכנסות ויוצאות כן
@bbn הוא מקבל את הודעת השגיאה מייד אחרי ההתחברות לחשבון הישן בתהליך הייבוא ניסיתי אצלי ועבד ללא בעיות. אבל אצלו הבעיות עדיין קיימות
@aiib אמר בהעברת הודעות מחשבון לחשבון ג'ימייל:
אולי בעיית רשת או סינון?
@בערל נראה לי יש ברשת שם אתרוג. זה עלול לעשות בעיה?
@aiib ניסתה אצלך עם החשבון שלו ? שאותו אתה רוצה לרוקן ?
@bbn לא ניסיתי אצלו כי בשביל זה הייתי צריך להינס לחשבון שלו. אבל לפתע כעת תוך כדי נסיון להבין למה זה לא עובד, ההעסק התחיל לעבוד...! תודה לכולכם!
@aiib העיקר שבסוף עובד בהצלחה!