בקשת סיסמא לא מתקבלת, וחוזרת על עצמה
-
שלום רב.
תקלה מעניינת באאוטלוק. כשאני נכנס לאאוטלוק דרך ספק מסויים (תשתית קווית) - הכל תקין, ביקש רק פעם אחת סיסמא וזהו. אבל כשאני מתחבר דרך הסטיק שלי, הוא מבקש ממני סיסמא לחשבון מסויים, אני מזין סיסמא והכל בסדר, ובסוף הוא כותב לי שאין אפשרות לגשת, ואז אני מבטל את בקשת הסיסמא ושוב קופץ חלון.. ככה הרבה מאוד פעמים... פניתי לפורום של מיקרוסופט וללא הועיל..
תודה לכל החושבים והמסייעים. -
@yair-na זה יכול חומת אש וגם סינון.
איזה ספק מייל מדובר? ג'מייל? -
@dovid כן - גימייל
הספק שלא עשה בעיות - 019
הספק שעשה בעיות - RL
ועל שניהם בסינון נטפרי. -
@yair-na
אכן אראל חוסם תכתובת דואר יוצאת בבררת מחדל אבל לא מספקי ג'מייל (הוא נדמה לי חוסם את פורט 25 וג'מייל לא עובד ב25 בכלל), כך שזה מעניין. -
@dovid תודה.
בכל אופן המשמעות היא שאין מה לעשות? -
@yair-na בטח יש, התמיכה בRL.
רק שזה לא קל. -
@dovid נפלא.
תבורך ושבת שלום.