חוקי הפורום

מייל על ביטול הזמנה מאמזון.



  • אתמול היה באתר : https://il.bee.deals/dashboard דיל שיש טעות של מוכר באמזון UK והוא מוכר ז'קט איכותי ב 3.5 ש"ח 🙂 הזמנתי 2. - ואכן אחרי שעה זה קפץ חזרה למחיר הרגיל 150 ש"ח.
    עכשיו קיבלתי מייל שהם נאלצים לבטל את ההזמנה: (מתורגם)
    אנו מצטערים מאוד שיש שגיאת תמחור בפריט זה בגלל שגיאת המערכת שלנו. סגרנו את האתר כדי לפתור את הבעיה אמש. למרבה הצער, אין באפשרותנו לשלוח הזמנה זו. אנו מעריכים מאוד כי תוכל לאפשר לנו לבטל הזמנה זו. אם אתה עדיין מעוניין לקבל אותם, אנו יכולים להציע 20% הנחה על המחיר הנכון כמחווה רצון טוב.
    זה חוקי לבטל הזמנה?
    זכור לי שזה קרה בחברות תעופה והם נאלצו לספוג את ההפסד.
    יש מה לנסות לדבר איתם?



  • @משה-ב חוקי זה חוקי. אבל מהשירותיות שלהם אני כן מצפה שיהיה פיצוי נורמלי.
    באתר שם יש עקצנים לא קטנים, בטח הם כבר יתחילו לדוש על זה ואם לא אז תשאל שם..


  • תכנות

    @משה-ב ראיתי באתר שם כמה פעמים, שבד"כ אמזון מבטל את ההזמנה.

    ברור שזה שונה מטיסות, בעוד שבטיסות הלקוח לא יכול לבטל את ההזמנה שלו בד"כ.
    אז גם החברה לא יכולה.

    באמזון כל זמן שזה לא נשלח, אתה יכול לבטל את ההזמנה.. אז אין שום סיבה שהם לא יוכלו..


  • מורחק

    @משה-ב בעבר היה מקובל שאפילו שיש טעות של חברה אם זאת חברת תעופה או אתר קניות וכדו' שהם חייבים לכבד את הטעות לפי החוק.
    אני לא יודע בדיוק מה השתנה, האם עבר חוק חדש או שהייה דיון בבית המשפט על זה אבל מה שיצא שבמקרה שברור שמדובר בטעות ולא במקרה גבולי הם זכאים לבטל את המכירה אף ללא פיצוי.
    אמזון כמחווה של רצון טוב מפצה. 20 אחוז זה פיצוי יפה. בעבר הזמנתי מצלמות מאמזון שעלו 90 דולר במקום 800 דולר וכמובן ביטלו את העסקה ופיצו אותי אני לא זוכר בדיור אבל בין 5 דולר ל20 עבור כל מצלמה...
    20 אחוז תרוץ על זה


התחבר כדי לפרסם תגובה