דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. אינטרנט
  3. הזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.

הזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אינטרנט
20 פוסטים 7 כותבים 1.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משה ב.מ מנותק
    משה ב.מ מנותק
    משה ב.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני מעוניין להשאיר את הפריט אצלי ולנסות לקבל החזר כספי, מישהו יודע איך אני יוצר איתם קשר.
    בחיפושי בתוך אמזון הגעתי רק לאפשרות החזרה.

    יהודי פשוטי A לחיל אומרל 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • משה ב.מ מנותק
      משה ב.מ מנותק
      משה ב.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      יש אפשרת לצ'אט או מייל עם אמזון?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • משה ב.מ מנותק
        משה ב.מ מנותק
        משה ב.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        התכתבתי איתם בצ'אט והם הציעו לי החזרה / החלפה אחרי שהתעקשתי הם הציעו פיצוי חלקי, לדעתי לא מספיק, התעקשתי ואמר לי שיחזרו אלי - לדעתי זה היה רובוט.
        יש סיכוי לקבל פיצוי הולם, יש עוד מה לעשות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה ב.מ משה ב.

          אני מעוניין להשאיר את הפריט אצלי ולנסות לקבל החזר כספי, מישהו יודע איך אני יוצר איתם קשר.
          בחיפושי בתוך אמזון הגעתי רק לאפשרות החזרה.

          יהודי פשוטי מנותק
          יהודי פשוטי מנותק
          יהודי פשוט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @משה-ב אמר בהזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.:

          אני מעוניין להשאיר את הפריט אצלי ולנסות לקבל החזר כספי,

          ???
          😕 🙄

          אדרבהא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ארי63א מנותק
            ארי63א מנותק
            ארי63
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            מה זה הולם?אני יודע שכסטנדרט הם מציעים 5 דולר ואפשר בקלות לקבל יותר.השאלה כמה כן קיבלת. זה נשמע לא טוב שאתה אומר'אני רוצה את המוצר אצלי ופיצוי 'תנסה לומר שקשה לך מאוד להחזיר אתה עסוק מאוד וכו. ואז יש סיכוי שהם מעצמם יחזירו לך.

            רק מי שלוקח סיכון והולך רחוק, מגלה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע (א.א.)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יהודי פשוטי יהודי פשוט

              @משה-ב אמר בהזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.:

              אני מעוניין להשאיר את הפריט אצלי ולנסות לקבל החזר כספי,

              ???
              😕 🙄

              אדרבהא מנותק
              אדרבהא מנותק
              אדרבה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יהודי-פשוט להערכתי כוונתו שלא לשלם על ההחזרה..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה ב.מ משה ב.

                אני מעוניין להשאיר את הפריט אצלי ולנסות לקבל החזר כספי, מישהו יודע איך אני יוצר איתם קשר.
                בחיפושי בתוך אמזון הגעתי רק לאפשרות החזרה.

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @משה-ב יש להם צ'אט עם נצגים אנושיים אין להם רובוטים.
                כמו שכתבו לך למטה תגיד להם שיש לך בעיה והאם ניתן לתקן הם יאמרו לך שא"א אלא צריך להחזיר. אז תכתוב להם שאתה לא בארץ עכשיו [הזמנת את זה לארץ?] ולכן אתה לא יכול לטפל בהחזרה ובתקופה הקרובה לא תוכל להחזיר וכו' וכו'...

                הרעיון הוא שצריך שלא לתת להם רושם שאתה מנסה לעקוץ ובשמחה אתה רוצה להחזיר וכו' וכו'...
                איזה מחיר המוצר?
                אני קיבלתי כמה וכמה פעמים החזר תשלום מלא והמוצר נמצא אצלי עדין... [יותר מ150 דולר....] אבל האמת היא שאני קונה יחסית הרבה אז יכול להיות ששוה להם יותר ל'השקיע' בי....

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • משה ב.מ משה ב.

                  אני מעוניין להשאיר את הפריט אצלי ולנסות לקבל החזר כספי, מישהו יודע איך אני יוצר איתם קשר.
                  בחיפושי בתוך אמזון הגעתי רק לאפשרות החזרה.

                  לחיל אומרל מנותק
                  לחיל אומרל מנותק
                  לחיל אומר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @משה-ב בגדול אמזון מאד מנסים לרצות את הישראלים בשביל להכנס לשוק
                  תנסה דרך הצ'אט ואל תוותר עד שיעבירו אותך לאדם המתאים

                  שטייגען זה העיקר!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    צריך לדעת שבאמזון לכל לקוח יש פרופיל. לפי"ז הם מתנהגים. כאילו אחד שקונה פעם בשנה מוצר בדולר לא משתלם להם לרצות אותו. וכן מי שמתלונן על כל קניה גם יתייחסו אליו בהתאם. אמריקאים זה ביזנס...

                    לכן לפעמים כשיש תלונה גבולית [לא מוצדקת לגמרי אלא רק רוצים להשאיר את המוצר אצלך ולהרוויח את הכסף...] על סכום נמוך שווה שלא להתלונן ולהשאיר את התלונה לסכומים הגדולים יותר ולהרוויח בגדול...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • משה ב.מ מנותק
                      משה ב.מ מנותק
                      משה ב.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      אני ג"כ קונה די הרבה באמזון, רק בחודש האחרון קניתי ב - 1000 דולר.
                      הזמנתי מוצר שעולה 45 דולר שהגיע פגום, וכן מוצר שעולה 45 דולר שהגיע מלוכלך ונראה משומש.
                      וכמו שכתבתי למעלה בהתחלה הם נתנו לי רק אופציה של החלפה / החזרה, הסברתי להם שזה לא רלוונטי ( אולי חבל... הייתי צריך להגיד שאני רוצה להחזיר? אבל מה הייתי מרוויח בעצם) כי אני חייב אותו בשבוע הקרוב.
                      תכל'ס שבסוף הוא נתן לי אפשרות של זיכוי 20 דולר באמזון, או 10 דולר מזומן.
                      לדעתי זה לא מספיק,
                      ולאחר שהתעקשתי הוא כתב לי שהוא מעביר את הפניה ויחזרו אלי.
                      מה אומרים???

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה ב.מ משה ב.

                        אני ג"כ קונה די הרבה באמזון, רק בחודש האחרון קניתי ב - 1000 דולר.
                        הזמנתי מוצר שעולה 45 דולר שהגיע פגום, וכן מוצר שעולה 45 דולר שהגיע מלוכלך ונראה משומש.
                        וכמו שכתבתי למעלה בהתחלה הם נתנו לי רק אופציה של החלפה / החזרה, הסברתי להם שזה לא רלוונטי ( אולי חבל... הייתי צריך להגיד שאני רוצה להחזיר? אבל מה הייתי מרוויח בעצם) כי אני חייב אותו בשבוע הקרוב.
                        תכל'ס שבסוף הוא נתן לי אפשרות של זיכוי 20 דולר באמזון, או 10 דולר מזומן.
                        לדעתי זה לא מספיק,
                        ולאחר שהתעקשתי הוא כתב לי שהוא מעביר את הפניה ויחזרו אלי.
                        מה אומרים???

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @משה-ב מה הבעיה תשתמש איתו בשבוע הקרוב ותחזיר...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • משה ב.מ מנותק
                          משה ב.מ מנותק
                          משה ב.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @aiib רעיון, אבל אצטרך אותו גם הלאה.
                          כלומר לגוף השאלה, באם אני מעוניין להשאיר את הפריטים אצלי ולקבל את מירב הפיצוי, מה עוד כדי לעשות?
                          תכל'ס קיבלתי מוצר פגום ומוצר שאולי משומש.

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • משה ב.מ משה ב.

                            @aiib רעיון, אבל אצטרך אותו גם הלאה.
                            כלומר לגוף השאלה, באם אני מעוניין להשאיר את הפריטים אצלי ולקבל את מירב הפיצוי, מה עוד כדי לעשות?
                            תכל'ס קיבלתי מוצר פגום ומוצר שאולי משומש.

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @משה-ב לגוף השאלה עניתי למעלה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משה ב.מ מנותק
                              משה ב.מ מנותק
                              משה ב.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @aiib אחרי מה שעניתי להם, לפתוח צ'אט בקשה נוסף?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה ב.מ משה ב.

                                @aiib אחרי מה שעניתי להם, לפתוח צ'אט בקשה נוסף?

                                A מנותק
                                A מנותק
                                aiib
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @משה-ב אמממ לא יודע יכול להיות שזה מאוחר מדי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • משה ב.מ מנותק
                                  משה ב.מ מנותק
                                  משה ב.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  בכל אופן מה אומרים,
                                  מה כדאי לי עוד לנסות?

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה ב.מ משה ב.

                                    בכל אופן מה אומרים,
                                    מה כדאי לי עוד לנסות?

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @משה-ב אתה תמיד יכול לנסות שוב,
                                    תפנה תכתוב שאתה לקוח ותיק ואתה קונה בכמויות. וקיבלת מוצר פגום ומשומש. אז אתה מבקש שישלחו לך חדש או שיזכו אותך [כי אין לך זמן לחכות למשלוח ואתה מעוניין לקנות במדינה שלך...] ותכתוב שמכיוון שאתה חייב את המוצר לשימוש מיידי אתה מבקש שישלחו לך חדש ומייד שתקבל את החדש אתה תשלח את הישן המשומש. יש סיכוי שיגידו יאללה נזכה אותך וזהו...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מן המודיעין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      אני לא מבין מה ההיגיון לבקש זיכוי ולהשאיר את המוצר אצלך,

                                      אם המוצר הגיע פגום/משומש הם משלמים גם על החזרת המוצר,
                                      יש להם שירות לקוחות מצוין עם אפשרות בטלפון (באנגלית) במייל ובצ'אט,
                                      יש להם שיקולים שלהם אם שווה להם לשלם את עלות המשלוח או לזכות אותך ללא החזרת המוצר,

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מן המודיעין

                                        אני לא מבין מה ההיגיון לבקש זיכוי ולהשאיר את המוצר אצלך,

                                        אם המוצר הגיע פגום/משומש הם משלמים גם על החזרת המוצר,
                                        יש להם שירות לקוחות מצוין עם אפשרות בטלפון (באנגלית) במייל ובצ'אט,
                                        יש להם שיקולים שלהם אם שווה להם לשלם את עלות המשלוח או לזכות אותך ללא החזרת המוצר,

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        aiib
                                        מורחק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @מן-המודיעין אמר בהזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.:

                                        אני לא מבין מה ההיגיון לבקש זיכוי ולהשאיר את המוצר אצלך,

                                        לא הכל זה הגיון...

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A aiib

                                          @מן-המודיעין אמר בהזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.:

                                          אני לא מבין מה ההיגיון לבקש זיכוי ולהשאיר את המוצר אצלך,

                                          לא הכל זה הגיון...

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מן המודיעין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @aiib
                                          נכון, יש דברים שהם מתחת לכל היגיון...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום