הזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.
-
צריך לדעת שבאמזון לכל לקוח יש פרופיל. לפי"ז הם מתנהגים. כאילו אחד שקונה פעם בשנה מוצר בדולר לא משתלם להם לרצות אותו. וכן מי שמתלונן על כל קניה גם יתייחסו אליו בהתאם. אמריקאים זה ביזנס...
לכן לפעמים כשיש תלונה גבולית [לא מוצדקת לגמרי אלא רק רוצים להשאיר את המוצר אצלך ולהרוויח את הכסף...] על סכום נמוך שווה שלא להתלונן ולהשאיר את התלונה לסכומים הגדולים יותר ולהרוויח בגדול...
-
אני ג"כ קונה די הרבה באמזון, רק בחודש האחרון קניתי ב - 1000 דולר.
הזמנתי מוצר שעולה 45 דולר שהגיע פגום, וכן מוצר שעולה 45 דולר שהגיע מלוכלך ונראה משומש.
וכמו שכתבתי למעלה בהתחלה הם נתנו לי רק אופציה של החלפה / החזרה, הסברתי להם שזה לא רלוונטי ( אולי חבל... הייתי צריך להגיד שאני רוצה להחזיר? אבל מה הייתי מרוויח בעצם) כי אני חייב אותו בשבוע הקרוב.
תכל'ס שבסוף הוא נתן לי אפשרות של זיכוי 20 דולר באמזון, או 10 דולר מזומן.
לדעתי זה לא מספיק,
ולאחר שהתעקשתי הוא כתב לי שהוא מעביר את הפניה ויחזרו אלי.
מה אומרים??? -
@משה-ב אתה תמיד יכול לנסות שוב,
תפנה תכתוב שאתה לקוח ותיק ואתה קונה בכמויות. וקיבלת מוצר פגום ומשומש. אז אתה מבקש שישלחו לך חדש או שיזכו אותך [כי אין לך זמן לחכות למשלוח ואתה מעוניין לקנות במדינה שלך...] ותכתוב שמכיוון שאתה חייב את המוצר לשימוש מיידי אתה מבקש שישלחו לך חדש ומייד שתקבל את החדש אתה תשלח את הישן המשומש. יש סיכוי שיגידו יאללה נזכה אותך וזהו... -
אני לא מבין מה ההיגיון לבקש זיכוי ולהשאיר את המוצר אצלך,
אם המוצר הגיע פגום/משומש הם משלמים גם על החזרת המוצר,
יש להם שירות לקוחות מצוין עם אפשרות בטלפון (באנגלית) במייל ובצ'אט,
יש להם שיקולים שלהם אם שווה להם לשלם את עלות המשלוח או לזכות אותך ללא החזרת המוצר, -
@מן-המודיעין אמר בהזמנה מאמזון - המוצר הגיע פגום.:
אני לא מבין מה ההיגיון לבקש זיכוי ולהשאיר את המוצר אצלך,
לא הכל זה הגיון...