אזור אישי ב 019
-
-
מה זה לא עובד? אצלי כתוב טלפון\מייל לא מזוהה
המייל אמור להיות מזוהה אצלם.
וגם טלפון של המנוי לא מזוהה -
@ארי63 כנראה לחצת כמה פעמים
גם אני ...
פשוט חיכיתי עד שסיים לשלוח (-16 פעמים...) ואז הכנסתי את הקוד האחרון ואז זה הצליח -
@WWW אמר באזור אישי ב 019:
ניסתי את שניהם, ולא עובד, איך עבד לך?
לא יודע ..פתאום עבד.
תסתכל בחשבונית שזה אכן אותה כתובת מייל. -
@WWW אמר באזור אישי ב 019:
אך דא עקא, זה לא עובד לי, יש פה מישהו שזה עובד לו?
עובד מעולה במייל (ללחוץ רק פעם אחת נשלח אחרי כחצי דקה-דקה) לא משנה אותיות קטנות/גדולות
-
- לי עובד מצויין.
- ניצול חבילה ניתן לראות גם בחלק מהנסטיקים.
- החלפת סים לא נראה לי שתתאפשר שם - למרות שישנה אופציה כזו, היות וצריך לחייג מהסים הישן.
ובאופן כללי, את כל הפעולות הללו קל מאוד לעשות דרך שרות הלקוחות הטלפוני שלהם.
מנסיוני, יש להם מענה מהיר ויעיל. -
@AVI12 אמר באזור אישי ב 019:
עובד מעולה במייל (ללחוץ רק פעם אחת נשלח אחרי כחצי דקה-דקה) לא משנה אותיות קטנות/גדולות
"מספר הטלפון \ דוא"ל שהקלדתם אינו מזוהה במערכת"
-
@zeevgros אמר בפורום נטפרי בחדש אזור אישי ב019:
@benaharon
זה עוד לא עובד ב 100% -
@AVI12 אמר באזור אישי ב 019:
עובד מעולה במייל (ללחוץ רק פעם אחת נשלח אחרי כחצי דקה-דקה) לא משנה אותיות קטנות/גדולות
"מספר הטלפון \ דוא"ל שהקלדתם אינו מזוהה במערכת"