דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תחבורה ורכב
  3. הטענת רב קו טלפונית

הטענת רב קו טלפונית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תחבורה ורכב
81 פוסטים 14 כותבים 3.6k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • beri zipB מנותק
    beri zipB מנותק
    beri zip
    השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
    #72

    @zvinissim
    אגב אתה גר אולי במודיעין עלית או בביתר?

    לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
    להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • zvinissimZ מנותק
      zvinissimZ מנותק
      zvinissim
      השיב לberi zip ב נערך לאחרונה על ידי
      #73

      @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

      ומשהו השתפר מזה? כי שאני שלחתי תלונות למשרד התחבורה נענתי שלכאורה זה חריגה מתנאי הרישיון ותוך חצי שנה יהיה ועדה שתבדוק אם זה באמת חריגה

      @beri-zip עדיין יש עוד הבדל גדול בנינו בהגשת תלונה

      במאמר מוסגר רק שבוע שעבר עשו דיון מיוחד בעניין התלונות שלי על הקו הזה (יש שיפור ועדיין לא מספיק)

      @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

      @zvinissim
      אגב אתה גר אולי במודיעין עלית או בביתר?

      אני גר בפ"ת

      @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

      כגון מי?

      למה זה טוב?

      פורום אופיס
      לכל הטיפים שלי

      clickoneC beri zipB 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • clickoneC מנותק
        clickoneC מנותק
        clickone
        השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי clickone
        #74

        @zvinissim גם אם אותו אחד שאני חושב עליו נוסע באוטובוס (מיסטר X), אין מכאן ראייה.
        סמוך על החברות שהם יודעים את מסלול הנסיעה שלו היטב. דואגים שלא יהיו פדיחות שם.....

        אגב, תן לו לראות פעם אחת את הת'רד הזה, אולי שיבין את הנוסעים.....
        (מקווה שלא חשפתי יותר מדאי)

        ואם הם רוצים שם רעיונות טובים בחינם, הם יותר ממוזמנים לפתוח כאן שם משתמש 😛

        אין טסט כמו פרודקשן.

        המייל שלי urivpn@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • beri zipB מנותק
          beri zipB מנותק
          beri zip
          השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
          #75

          @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

          עדיין יש עוד הבדל גדול בנינו בהגשת תלונה

          אתה מגיש בצורה שונה או שפשוט אתה היחיד שקשור למשרד התחבורה ונוסע בתח"צ? כי אם אתה מגיש בצורה שונה אשמח אם תחכים אותי

          אני גר בפ"ת

          אז כנראה אתה נוסע רק בחברת קווים ואם כך מר כאתריה ומר כאתריה
          אתה מדבר על חברת קווים שהיא עם שירות ממש טוב
          ואני מדבר על אגד שהיא עם שירות לא טוב ועל סופרבוס שאי אפשר לומר שהיא עם שירות רע כי אין לה בכלל שירות (נהגים מעשנים מקללים מדלגים קווים ותחנות ואין פוצה פה ומצפצף) הכי טוב להגדיר את זה כמו שסיפר לי נהג בסופרבוס: שהוא היה נהג בחברת קווים ופוטר בגלל שהיו עליו תלונות והמדיניות של קווים היא שכל עוד שלא יוכח אחרת הלקוח צודק, אבל עכשיו הוא בסופרבוס וזה תענוג כי הנהג/החברה תמיד צודקים גם אם יוכח אחרת

          לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
          להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

          clickoneC zvinissimZ 2 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • clickoneC מנותק
            clickoneC מנותק
            clickone
            השיב לberi zip ב נערך לאחרונה על ידי
            #76

            @beri-zip
            הוא לא קשור למשרד התחבורה.
            אבל כנראה הוא מכיר טוב מישהו משם.....

            אין טסט כמו פרודקשן.

            המייל שלי urivpn@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • zvinissimZ מנותק
              zvinissimZ מנותק
              zvinissim
              השיב לberi zip ב נערך לאחרונה על ידי zvinissim
              #77

              @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

              אתה מגיש בצורה שונה או שפשוט אתה היחיד שקשור למשרד התחבורה ונוסע בתח"צ? כי אם אתה מגיש בצורה שונה אשמח אם תחכים אותי

              @beri-zip אני מגיש רגיל דרך האתר של משרד התחבורה רק עושה את הפעולות הבאות.

              1. רושם בוורד מכתב תלונה מסודר (לאחרונה כבר בניתי טופס סטנדרטי (טמפלט) ורק מעדכן את הפריטים בהתאם ושומר ב PDF.
              2. מצלם תמונות של האוטובוס בתחנה (מס' אוטובוס) + סרטון בעת הצורך - תעוד של כל דבר שיכול לעזור לתלונה
              3. ממצא את הטופס באתר ומצרף את כל המכתב+התמונות והסרטון
              4. לוקח כל בוקר ויטמינים (כמה טיפות בכל בוקר)

              בגלל שיש לי גם מחשב נייד הרבה פעמים אני כבר עושה את זה און-ליין עוד שאני באוטובוס מגיש כבר את התלונה.
              לא מתבייש ושולח מספיק תלונות (שיש לי תיעוד מדויק כגון: מס' אוטובוס,מס' תחנה, צילום לוחות זמנים וכו')

              היות ואני לא מדבר "סרה" על חברות אוטובוסים ונהגים אם אתה חושב שאתה נפגעת באיזה צורה מנהג כזה או אחר אתה מוזמן גם להגיש נגדו תלונה וגם לתבוע אותו (רק תשמור הוכחות שאתה צודק)

              אני לא בא להגן על מישהו או חברה כזו או אחרת אבל אם תתלונן מספיק פעמים ועוד אחרים כמוך תוכל לשנות את המצב

              פורום אופיס
              לכל הטיפים שלי

              by6199B מ beri zipB 3 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • by6199B מנותק
                by6199B מנותק
                by6199
                השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי
                #78

                @zvinissim משרד התחבורה לא מעוניין בקבלת תלונות ממך ולא מכלל נוסעי התחבורה הציבורית, המשרד הפך את בקרת האוטובוסים לאוטומטי על מנת להימנע מתלונות של הציבור והתעסקות איתם.
                הקישור הייחודי לתלונות נמחק ולא ניתן לשלוח יותר תלונות, בתחילה הם השיבו כי זה אוטומטי ובהמשך מחקו את הקישור, מי שמאוד רוצה להתלונן עדיין יכול להתלונן במערכת הישנה של תלונות נגד מוניות ועוד שם נשאר אפשרות לנהגי אוטובוס או חברות.
                הקנסות שהחברות מקבלות אינה על פי ביצוע נסיעה או לא אלא אינטרסים שונים. למי שזוכר ב2016 משרד התחבורה קנס את אגד ב14 מיליון שח כתגובה לשביתה שהם עשו, על אלפי נסיעות שלא ביצעו איפה היו עד אז? בקיצור תלונה למשרד התחבורה בעידן השר הקודם לא היה רלוונטי ואפקטיבי וגם ניסו להיפטר מזה אל תפתחו ציפיות..

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מעמד
                  השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי מעמד
                  #79

                  @zvinissim אני שלחתי פניה למשרד התחבורה דרך המייל ועד היום לא חזרו אלי עם תשובה.
                  רק כתבו לי שהפניה התקבלה ומספר הפניה הוא XXXX
                  זהו
                  אין מענה מאז

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • clickoneC מנותק
                    clickoneC מנותק
                    clickone
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #80

                    @zvinissim
                    אולי באמת תרים את הכפפה?
                    אתה יודע להריץ מהלכים כשאתה רוצה.......

                    אין טסט כמו פרודקשן.

                    המייל שלי urivpn@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • beri zipB מנותק
                      beri zipB מנותק
                      beri zip
                      השיב לzvinissim ב נערך לאחרונה על ידי beri zip
                      #81

                      @zvinissim אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                      @beri-zip אמר בהטענת רב קו טלפונית:

                      אתה מגיש בצורה שונה או שפשוט אתה היחיד שקשור למשרד התחבורה ונוסע בתח"צ? כי אם אתה מגיש בצורה שונה אשמח אם תחכים אותי

                      @beri-zip אני מגיש רגיל דרך האתר של משרד התחבורה רק עושה את הפעולות הבאות.

                      1. רושם בוורד מכתב תלונה מסודר (לאחרונה כבר בניתי טופס סטנדרטי (טמפלט) ורק מעדכן את הפריטים בהתאם ושומר ב PDF.
                      2. מצלם תמונות של האוטובוס בתחנה (מס' אוטובוס) + סרטון בעת הצורך - תעוד של כל דבר שיכול לעזור לתלונה
                      3. ממצא את הטופס באתר ומצרף את כל המכתב+התמונות והסרטון
                      4. לוקח כל בוקר ויטמינים (כמה טיפות בכל בוקר)

                      בגלל שיש לי גם מחשב נייד הרבה פעמים אני כבר עושה את זה און-ליין עוד שאני באוטובוס מגיש כבר את התלונה.
                      לא מתבייש ושולח מספיק תלונות (שיש לי תיעוד מדויק כגון: מס' אוטובוס,מס' תחנה, צילום לוחות זמנים וכו')

                      היות ואני לא מדבר "סרה" על חברות אוטובוסים ונהגים אם אתה חושב שאתה נפגעת באיזה צורה מנהג כזה או אחר אתה מוזמן גם להגיש נגדו תלונה וגם לתבוע אותו (רק תשמור הוכחות שאתה צודק)

                      אני לא בא להגן על מישהו או חברה כזו או אחרת אבל אם תתלונן מספיק פעמים ועוד אחרים כמוך תוכל לשנות את המצב

                      תשובה ממשרד התחבורה קיבלתי אבל הם אמרו שיהיה ועדה מינהלית תוך חצי שנה ואחרי חצי שנה אמרו שהיה ועדה והיא החליטה שלכאורה יש עילה לתביעה ואמרתי שכזה דבר זה לא נקרא לטפל
                      אבל אני שומע את הכיוון שלך, עיקר ההבדל בינינו זה שאני בלי מחשב בדרך ולכן בדר"כ (אא"כ היה משהו חריג) עד הבית יורדים מזה
                      אבל לגבי ההוכחה לך תוכיח שנהג עישן באוטובוס רגע לפני שיצא ואני עליתי עם תינוק קטן ואחרי ששאלתי אותו למה נענתי "כי בא לי" וכשאמרתי לו שאם זה יום של בא לי אז גם לי לא בא לשלם והבן אדם הגיב ביריקה וקללות עכשיו מצלמה יש לי משהו דפוק בפלאפון שיקח דקה לפחות עד שיעלה אבל מה התקשרתי מייד באותו רגע לחברת אוטובוסים שילחו פקח על העישון וכמובן קיבלתי תשובה אחרי שבוע שהנהג מכחיש בכלל שעישן באותו יום וודאי לא קילל וכששאלתי את הנציג אם הם בדקו את המצלמה שבתוך האוטובוס מה היה נעתי שזה התוגבה שלהם וזהו עכשיו תסביר לי מה אתה היית עושה במקומי ותובע אותם?

                      לסקרים בתשלום לחץ כאן או כאן
                      להרשמה לקבלת קאשבק ממגוון אתרים לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 4
                      • 5
                      בא תתחבר לדף היומי!
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • קטגוריות
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש
                      • חוקי הפורום