מחשבון רב קו
-
@aiib מזה שהוא תרם את האסקל לתועלת הציבור, אני מאמין כי הוא רוצה לתרום ולעזור לציבור ולזכות בזכויות שעל ידי כך.
מן הסתם, שירות הטלפון יוכל להגיע לציבורים יותר רחבים, וכן יהיה יותר שימושי מאשר לחפש מחשב עם אקסל וכו', על כן מובן למה כדאי להשקיע יותר בשירות הטלפון מאשר שיפור האקסל, שזה עניין של מתמטיקה לאחר שבנו את הבסיס.
סתם הגיג שלי...
-
הפצתי את שניהם רק לאחר שהיו משופרים באותה מדה, אלא שהעבודה בבניית הטלפון היא תכנות בשפת PHP והאקסל הרבה יותר פשוט ולכן היתה בו פחות עבודה.
אכן, מן הסתם קו הטלפון יהיה יותר שימושי, ולכן כדאי באמת שפיצו אותו לחבריכם...
וכעת, הבה נחזור לענין לבל יאבד האשכול את מטרתו, הלא היא הצעות לשיפורים וכו'. -
@שעי-ה אמר במחשבון רב קו:
@EBA אמר במחשבון רב קו:
אם אף אחד לא ילשין במפורש, אין סיבה שהוא ייחסם.
אם הוא יתפרסם, גם לא?
לא אמור להיות. בואו נקווה שאף אחד לא ילשין.
-
@EBA אמר במחשבון רב קו:
אתם חידשתם לי שחוץ מזה יש גם סטודנט מורחב שהוא 50%, ועל כך עניתי שהוא בדיוק כמו נוער.
נוער זה 100% הנחה לפי החשבון
כי אם התטענתי 50 שקל אם זה 50% אז אמור להתווסף 25 ש"ח !
ובפועל מתווסף בנוער עוד 50 ורשום לי 100 שקל, אז כנראה זה 100%
בסטודנט רגיל אם אני מטעין 50 שקל, נוסף לי עוד 16.5 שקל, שזה 33%
בסטודנט מורחב זה באמת מתווסף עוד 25 שקל
תעשה חישובים ותראה -
@WWW עיין בתגובה הזו היטב
@מעמד אמר במחשבון רב קו:
@EBA אמר במחשבון רב קו:
אתם חידשתם לי שחוץ מזה יש גם סטודנט מורחב שהוא 50%, ועל כך עניתי שהוא בדיוק כמו נוער.
נוער זה 100% הנחה לפי החשבון
כי אם התטענתי 50 שקל אם זה 50% אז אמור להתווסף 25 ש"ח !
ובפועל מתווסף בנוער עוד 50 ורשום לי 100 שקל, אז כנראה זה 100%
בסטודנט רגיל אם אני מטעין 50 שקל, נוסף לי עוד 16.5 שקל, שזה 33%
בסטודנט מורחב זה באמת מתווסף עוד 25 שקל
תעשה חישובים ותראה -
@מעמד לא יודע מה אתה רוצה.
כשאתה קונה בחנות בגד שאמור לעלות 200 ש"ח ב 100 ש"ח, כמה % הנחה קבלת??
50%!
למה? הרי הרווחת 100%, לא?
במקום לשלם 200 שלמת 100!זה נקרא 'שליש מלגיו' (שהוא בעצם חצי, ורבע מלגיו הוא בעצם שליש), כשהאובייקט הוא החיצוני (הבגד) עושים את החשבון לאחר החילוק / הנחה.
כמו"כ בערך צבור, אתה רוכש חבילת 100 ש"ח טעינה ב 50% הנחה == 50 ש"ח [נוער וסטודנט מורחב משלמים אותו דבר].
זה מאד מבלבל, כי לא רוכשים סכום מסוים ומשלמים בהנחה, אלא יש סכומים מוגדרים מראש אותם אפשר לשלם (30, 50, 100), כך שלא באמת מורגש שהאובייקט המדובר הוא הסכום הנטען, אלא הסכום שמשולם.
זה באמת דבר שצריך תיקון, דהיינו שיגדירו את אחוזי ההנחה לפי הסכום המשולם, ולא הנטען.
הסיבה שזה כך, כי 'פעם' בעידן הכרטיסיות, כן היה נכון החשבון הזה, כי היית קונה 10 נסיעות שכל נסיעה בודדת עולה 5.9 במקום ב 59 ש"ח ב20% הנחה, ובאמת האובייקט היה הכרטיסיה.
ודו"ק היטב.
-
@WWW אמר במחשבון רב קו:
כמו"כ בערך צבור, אתה רוכש חבילת 100 ש"ח טעינה ב 50% הנחה == 50 ש"ח [נוער וסטודנט מורחב משלמים אותו דבר].
את זה אני מבין !!
רק בפועל, אני מטעין 50 ומקבל 100 ש"ח בכרטיס !
הרי אם מקבלים 50% הנחה זה אמור להיות חצי ממה שאני משלם ,לא?!