רעיון: חיבור בין נהגים ונוסעים פרטיים על בסיס אובר
-
@מעמד אמר ברעיון: חיבור בין נהגים ונוסעים פרטיים על בסיס אובר:
@מעלה-ומוריד צריך לעשות את זה מכל קו שנחסם לו המספר ?
קיבלתי מספר חדש, אבל מהטלפון של אשתי המספר שקיבלתי לא פעיל !אכן כן.
-
באיזה עיר זה היה פעיל?
לא הבנתי אם כרגע זה עדיין קיים או שנחסם מאיזשהו סיבה?
אני חושב שהפורום פה ברובו הוא אנשים הגונים, ויש מעלה גדולה להקצות דף בפורום זה יעיל הרבה יותר מאשר קו טלפוני, אפשר עי"ז להגיע להרבה מוקדים וחשיפה יותר גדולה. (כמובן זה נשאר בתוך הפורום, וכן אפשר שלא יוזכר נושא התשלום בשופ"א, רק מראש ידובר על כללים של עלות ועוד קצת וכל אחד ישאיר רק פרטים ליצירת קשר אך זה לא יעשה בתוך הקבוצה) -
@משה-ב אמר ברעיון: חיבור בין נהגים ונוסעים פרטיים על בסיס אובר:
באיזה עיר זה היה פעיל?
לא הבנתי אם כרגע זה עדיין קיים או שנחסם מאיזשהו סיבה?
אני חושב שהפורום פה ברובו הוא אנשים הגונים, ויש מעלה גדולה להקצות דף בפורום זה יעיל הרבה יותר מאשר קו טלפוני, אפשר עי"ז להגיע להרבה מוקדים וחשיפה יותר גדולה. (כמובן זה נשאר בתוך הפורום, וכן אפשר שלא יוזכר נושא התשלום בשופ"א, רק מראש ידובר על כללים של עלות ועוד קצת וכל אחד ישאיר רק פרטים ליצירת קשר אך זה לא יעשה בתוך הקבוצה)היה אפשר לעשות תוכנה מסודרת בשביל זה. זה היה הרבה יותר יעיל.
(אבל החשש קיים כל עוד לא כולם מזוהים). -
אני מכיר מישהו שבנה מערכת בעלות של אלפי שקלים בשביל זה
(זה כולל צינתוק כשמשהו מודיע שהוא נוסע מעיר א לב וההודעה נמחקת לבד אחרי סך הזמן שהוקצב ועוד)
אבל הוא לא מוציא את זה בגלל החשש הנ"ל
חשבנו אולי לדרוש מהמשתמשים ת"ז אבל זה יכול להרחיק משתמשים
אם למישהו יש רעיון איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר
אפשר להגיב כאן או אצלי באישי -
המערכת שהחבר שלך בנה יכולה להיות מאוד פעילה ושימושית,
ניסיתי להציע שלמשל רק מנויי נטפרי יוכלו להתחבר למערכת ההיא, אני חושב שאין מישהו שעושה מנוי לסינון מהודר והוא בהגדרה של אינשי דלא מעלי.
עוד אפשר לעשות בשביל מימון לעלות המערכת, שמי שמשתמש בשירותיה בקביעות ישלם גם למפעיל. -
@משה-ב אמר ברעיון: חיבור בין נהגים ונוסעים פרטיים על בסיס אובר:
המערכת שהחבר שלך בנה יכולה להיות מאוד פעילה ושימושית,
ניסיתי להציע שלמשל רק מנויי נטפרי יוכלו להתחבר למערכת ההיא, אני חושב שאין מישהו שעושה מנוי לסינון מהודר והוא בהגדרה של אינשי דלא מעלי.
עוד אפשר לעשות בשביל מימון לעלות המערכת, שמי שמשתמש בשירותיה בקביעות ישלם גם למפעיל.יש אנשים מאוד "טובים" שיש להם סינון
-
ברור, התכוונתי שכאשר יש איזשהו קו מנחה, תמיד יכול להיות דברים יוצאי דופן, אבל אדם כזה שהוא בעייתי יוכל רק פעם אחת להגיע כי בפעם הבאה ידעו לסלקו.
בקיצור
לדעתי הרעיון הוא יותר מדי גדול בשביל לפספס אותו אם מקרי שוליים,
צריך שמישהו ירים את הכפפה, ואם יש מישהו שבנה מערכת שלימה שמתאימה לרעיון אז זה יכול ממש להצליח ולהועיל לתועלת הנהגים והנוסעים. -
@משה-ב אמר ברעיון: חיבור בין נהגים ונוסעים פרטיים על בסיס אובר:
ברור, התכוונתי שכאשר יש איזשהו קו מנחה, תמיד יכול להיות דברים יוצאי דופן, אבל אדם כזה שהוא בעייתי יוכל רק פעם אחת להגיע כי בפעם הבאה ידעו לסלקו.
ועד אז? אנשים יסתבכו עם דוחות וגרוע מזה