זיהוי חסוי
-
@כוכב-שמח לא נראה לי שעברה שנה
וחוץ מזה, לא השתמשתי כלל בנקודות -
@כוכב-שמח תקף לשנה וכל קנייה או הוספה מעדכן תוקף.
ניתן להעביר ממערכת אחרת (מעל 12) ואז לקבל על הישנים תוקף חדש -
מצאתי ההגדרה אבל זה או הפניית שיחות או תא קולי אי אפשר שניהם
-
וגם זה צריכים לעדכן כל חודש מחדש
-
@chocolate
עם זה שצריך כל חודש אין הרבה מה לעשות....
תנסה להגדיר את העקוב אחרי רק למתי שהקו תפוס. אני חושב שבמקרה כזה הוא יעדכן שכשאין מענה זה עובר לתא הקולי, וכשתפוס זה עובר לימות המשיח.דבר נוסף, תנסה לדבר עם השירות לקוחות בטלפון. אולי הם ידעו להסביר לך איך....
-
@clickone אמר בזיהוי חסוי:
תנסה להגדיר את העקוב אחרי רק למתי שהקו תפוס. אני חושב שבמקרה כזה הוא יעדכן שכשאין מענה זה עובר לתא הקולי, וכשתפוס זה עובר לימות המשיח.
דבר נוסף, תנסה לדבר עם השירות לקוחות בטלפון. אולי הם ידעו להסביר לך איך....ניסיתי, זה מה שיש
-
פוסט זה נמחק! -
@מעלה-ומוריד לכבוד מה ההקפצה הזו?
-
אופסס..
חשבתי זה מיוני 2019 -
פוסט זה נמחק! -
@ברוקר אמר בזיהוי חסוי:
פתחתי מספר מערכת IVR ועשיתי הפניית שיחות וכתבתי באתר הכל ובכ''ז לא עובד לי הזיהוי שיחות חסויות מי שיכול לעזור בהסבר מה לעשות תודה רבה
@שמואל4 אמר בזיהוי חסוי:
@מעלה-ומוריד לכבוד מה ההקפצה הזו?