דרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג
-
שלום
מעוניין לברר בשביל חבר שרוצה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג
הוא רוצה שיהא לו לפחות את האפשרויות הבאות
סליקת אשראי
שליחת מייל לאיש קשר
רשימת שיחות ממתינות
הרשאות משתמש
חיוג אוטומטי מתוך התוכנה
תמיכה מלאה בעמדות מרובות
דוחות כספיים לפי תאריכים וכו'אם יש כזה דבר רשימה מוכנה של כל תושבי מדינת ישראל הוא ישמח מאד
אשמח לדעת מה יש להציע בתחום
וכן האם יש עוד דברים שחובה לדאוג שיהא לו ברמה הכללית
וכמובן מחירבתודה מראש לכל העוזרים והמסייעים
-
@golanart
לא הבנתי, איפה? -
@golanart
לא, אני מעוניין שמי שיש לו נסיון הם מצד מוכרים והן מצד אנשים שעובדים בזה, יאמר איזה תוכנה עדיף להשתמש ומה כדאי שיהא בתוכנה -
@חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
רשימת שיחות ממתינות
שיחות נכנסות או יוצאות?
כמה עמדות?מחיר בעניין הזה זה דבר מאד גמיש. תלוי מאד מה אתה צריך במדוייק.
יש לך A.P.T. ואת תוכנת עסקים. (ויש עוד כמה שאני מניח ש @master יוכל לכתוב כאן)
ויש גם את שלי שנקראת חפ"ק לניהול המוסד. (רק שאם זה למיידי אני לא יודע אם אני פנוי כעת להטמעה)
(שלי לא נמכרת אא"כ מתעקשים. היא מושכרת - מתחיל בכמה מאות ש"ח לחודש)חשוב מאד לדעת מראש מה הכיוון, האם זה בעיקר שיחות נכנסות או יוצאות.
-
@clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
@חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
רשימת שיחות ממתינות
שיחות נכנסות או יוצאות?
כמה עמדות?מחיר בעניין הזה זה דבר מאד גמיש. תלוי מאד מה אתה צריך במדוייק.
יש לך A.P.T. ואת תוכנת עסקים. (ויש עוד כמה שאני מניח ש @master יוכל לכתוב כאן)
ויש גם את שלי שנקראת חפ"ק לניהול המוסד. (רק שאם זה למיידי אני לא יודע אם אני פנוי כעת להטמעה)
(שלי לא נמכרת אא"כ מתעקשים. היא מושכרת - מתחיל בכמה מאות ש"ח לחודש)חשוב מאד לדעת מראש מה הכיוון, האם זה בעיקר שיחות נכנסות או יוצאות.
גם נכנסות גם יוצאות
החבר שלי לא יודע בדיוק מה הוא צריך לכן אני שואל כאן אם מישהו יכול לומר מה צריך בשביל מערכת טלפונית להתרמה ע"י נציגים
מה זה תוכנת עסקים?
-
מישהו הציע לחבר את הכוורת מישהו מכיר אם זה טוב בלי באגים שירות טוב וכו'
אתר הכוורת https://kaveret.biz/
-
@חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
מה זה תוכנת עסקים?
A.P.T
https://aptsoftware.co.il/tellcenter1/tellcenter4/אני ממש מתלבט בין ה3 מה כעת הכי מתאים לך גם מבחינת גמישות וגם מבחינת תקציב.
אתה צריך לקחת בחשבון גם את הנושא של שירות. זה חשוב מאד.
ואל תתפתה למי שמספר לך שיש לו שירות פיקס. (בלי ללכלך על אף אחד כולל עלי ) -
@חייםיודלביץ
לא מכיר ניסיתי להירשם, אבל הסמס אימות שלהם נשלח לכשר שלי מה שאומר שלא קיבלתי כלום......המייל שלי
urivpn@gmail.com -
יש בשוק הזה 3 תוכנות עיקריות,
עסקים, סיעתא , APT .
לכל אחת מהם יש הרבה מעלות וגם הרבה חסרונות,לפי הנתונים שציינת "לכאורה" הכי מתאים תוכנת עסקים,
מכיוון ומוקד טלמרקטינג זה דב מאד דינמי, כמה שזה נראה לכם פשוט, לכל אחד יש צרכים אחרים ושונים לגמרי, (אני מדבר על המגזר החרדי).
מכיוון וכך אני מאד ממליץ "לחבר" שאתה מברר בשבילו לא להתעצל , פשוט ללכת ולהפגש עם מנהלי מוקדים אחרים שדומים יחסית לפעילות שלו לשמוע מהם לראות ולהתרשם במה הם משתמשים והאם זה נותן להם את העבודה, אני נותן לך ספוילר רובם יגידו שהם לא מרוצים אבל זה מה יש,
התהליך הזה של בדיקה בשטח ועם אנשים מהתחום חשובים מאד בכדי שלא תמצא את המוקד עובד לפי התוכנה במקרה הטוב,ובנוסף טיפ נוסף חשוב מאד, כשאתם שואלים חברה על פיצ'ר מסוים במערכת הם כמעט תמיד יגידו , כן , יש לנו , (הם מתכוונים לפתח את זה בשבילך ולהפוך אותך לשפן במקרה הטוב, או שכלום לא במקרה הפחות האחר , לא יודע מה יותר טוב, ) אז פשוט לבקש לראות את הפיצר עובד "אצל לקוח" דהיינו אני רוצה לשוחח עם לקוח שהפיצ'ר עובד אצלו,
והרבה הצלחה
-
@clickone
תרשה לי לחלוק עליך,
ככל הנראה לא מדובר עם מוקד עם מעל 50 עובדים,
המחיר בשעות עבודה שהוא יצטרך לספוג בימים שזה פתאום לא עובד, בפרטים קטנים שלא עובדים, באנרגיות , וכו' וכו
לא שווים את המחיר הזה
אתה בדרך כלל מוצא את עצמך גם משלם את המחיר היקר וגם בסוף לא מקבל את התמורה, מנסיון מר,
צריך מאד מאד הרבה סיעתא דשמיא , שזה יקרה והלקוח יהיה מרוצה ,
עדיף מוצר מדף קיים, חי , קצת עובד ( ) ,כנראה אצלך המצב אחרת ,
אבל הערכת המצב שנתתי היא לפי המצב בשוק הזה,במקרים בהם מדובר בפרויקט מאד גדול "אולי" שווה להשקיע בפיתוח אחת ולתמיד,
במקרה כזה באמת פניתי אליך, אבל נראה לי שיש מישהו שעדיין יושב בכסא ומחכה לטלפון, -
@master
בחלום שלי צריך להיות מצב של כמה רכיבים נפרדים שיהיה אפשר לחבר אותם למערכת אחת שעושה הכל.
לדוגמא:
מערכת חיובי אשראי.
מערכת טלפונייה.
מערכת משימות.
משתמשים והרשאות.
וכו' וכו'.ושכל אחד פשוט יחבר רק את המודולים שהוא צריך, ובסדר שהוא צריך......
בינתיים כנראה זה נשאר רק בחלום למרות שהיה לי איפיון דיי מסודר של העניין הזה. (דווקא באקסס - כי זה היה ממזמן... אבל הרעיון הזה יכול להיות זמין וקיים בכל פלטפורמה)
אם אני לא טועה מישהו פעם אמר לי שאפשר באמת לממש את זה ב salesforce ובאמת ניסיתי בעבר לגעת בזה.
נראית מערכת מעניינת עם הרחבה בכיוון שהלקוח רוצה וצריך. אבל לא התעמקתי...
מישהו אמר לי שיש על סיילפורס ממש תחום שלם של אינטגרייטורים -
@clickone
אני בהבנתי הדלה לא מבין למה לא משתמשים במערכת כמו לדוגמא sugarcrm שזה מערכת crm מוכרת בינלאומית חינמית קוד פתוח ומפתחים לה מודולים, הם כמובן יהיו בתשלום,
כל חברה מפתחת מחדש את הcrm וכי למה צריך להמציא את הגלגל מחדש, שהחברות יפתחו מודולים כמו מודל סליקת אשראי, מודול שיחות טלפוניות , מודול מכירה סינית וכו וכולא טוב לי עם אחד המודולים ? התניידתי, נשארתי עם אותה מערכת בלי צורך במעבר ובהטמעה ובקליטת נתונים מחדש,
-
@master יש גם את https://www.sugarcrm.com/ ששמעתי עליה שבחים.
סתם מעניין בשבילך, אתה בהחלט יכול לעשות על זה אינטגרצייה נכונה ללקוחות.
נראה לי יותר יעיל מאשר לפתח הכל מאפס, ומצד שני, ככה אתה יודע בדיוק מה אתה נותן / מקבל.עריכה: אני רואה שכבר כתבת את זה בזמן שכתבתי...
-
אני משתמש בעסקים. מדובר בתוכנה שחוץ מקפה יכולה לעשות הכל. זה יתרון שיש בו גם חסרון. כי צריך משתמשים מקצועיים.
המערכת יודעת להתקשר לרשימת טלפונים. יש אפשרות להודעה אוטומטית שאפשר להקיש 1 כדי לעבור למוקד. יש אפשרות לרשום סיכום על השיחות עם רשימה של אפשרויות מוכנות כמו לא היה מענה. המערכת מאפשרת לתזמן שיחות לזמן אחר ולמנהל המוקד לבדוק את הביצועים של כל אחד מהעובדים ועוד הרבה אפשרויות.
התוכנה שלהם מיועדת לשימוש ברשת פנימית ולא בענן. מדובר בתוכנה כבדה ולא נראה לי שהיא תפעל טוב בענן.
צריך להגיע מוכנים עם הדרישות המיוחדות של המוקד ולאפיין את הכל מראש. אני חושב שגם מראש יש סיכוי לפיתוחים מיוחדים מנסיון שלי אחר כך כמעט ואין... גם על באגים.
לא באופן אישי התוכנה לא כל כך מתאימה כי אני זקוק בעיקר למודול של הנהלת חשבונות שהוא לא הכי מוצלח בתוכנה הזאת.
אם זה מוקד קטן או מוקד שמבוסס בעיקר על שיחות נכנסות יכול להיות שחבל על הכסף והמאמצים להתאים את התוכנה ועדיף להשתמש בנדרים פלוס או קהילות (לטעמי עדיף נדרים) בשביל לקלוט את הפרטי התרומה של האנשים. -
תודה רבה רבה לכל מי שפינה מזמנו ותרם לי ידע על על הנושא
@clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
@חייםיודלביץ
לא מכיר ניסיתי להירשם, אבל הסמס אימות שלהם נשלח לכשר שלי מה שאומר שלא קיבלתי כלום......המייל שלי
urivpn@gmail.comבתשובות הבאות כבר קיבלתי תשובה למה שרציתי לשאול בפרטי
@master אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
יש בשוק הזה 3 תוכנות עיקריות,
עסקים, סיעתא , APT .
לכל אחת מהם יש הרבה מעלות וגם הרבה חסרונות,לפי הנתונים שציינת "לכאורה" הכי מתאים תוכנת עסקים,
מכיוון ומוקד טלמרקטינג זה דב מאד דינמי, כמה שזה נראה לכם פשוט, לכל אחד יש צרכים אחרים ושונים לגמרי, (אני מדבר על המגזר החרדי).
מכיוון וכך אני מאד ממליץ "לחבר" שאתה מברר בשבילו לא להתעצל , פשוט ללכת ולהפגש עם מנהלי מוקדים אחרים שדומים יחסית לפעילות שלו לשמוע מהם לראות ולהתרשם במה הם משתמשים והאם זה נותן להם את העבודה, אני נותן לך ספוילר רובם יגידו שהם לא מרוצים אבל זה מה יש,
התהליך הזה של בדיקה בשטח ועם אנשים מהתחום חשובים מאד בכדי שלא תמצא את המוקד עובד לפי התוכנה במקרה הטוב,ובנוסף טיפ נוסף חשוב מאד, כשאתם שואלים חברה על פיצ'ר מסוים במערכת הם כמעט תמיד יגידו , כן , יש לנו , (הם מתכוונים לפתח את זה בשבילך ולהפוך אותך לשפן במקרה הטוב, או שכלום לא במקרה הפחות האחר , לא יודע מה יותר טוב, ) אז פשוט לבקש לראות את הפיצר עובד "אצל לקוח" דהיינו אני רוצה לשוחח עם לקוח שהפיצ'ר עובד אצלו,
והרבה הצלחה
נראה לי שבאמת אומר לחברי לא להתעצל ואם הוא רוצה משהו טוב שבאמת ישאל ויפגש עם מנהלי מוקדים
@clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
ועוד משהו.
לדעתי (אולי אני טועה....) אם יש מספיק תקציב עדיף לפתח מדוייק לצרכים של המוקד.בהתחלה זה מה שהוא רצה לפתח לבד אבל בגלל התקציב ירד מזה [אמרו לו שזה לא רק הפיתוח אלא גם תחזוקה אחרי זה ככה שלעתיד למוקד שלא עובד תמיד באופן מלא זה אכן הרבה כסף כמו שכתב master]
@אופקים אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:
אני משתמש בעסקים. מדובר בתוכנה שחוץ מקפה יכולה לעשות הכל. זה יתרון שיש בו גם חסרון. כי צריך משתמשים מקצועיים.
המערכת יודעת להתקשר לרשימת טלפונים. יש אפשרות להודעה אוטומטית שאפשר להקיש 1 כדי לעבור למוקד. יש אפשרות לרשום סיכום על השיחות עם רשימה של אפשרויות מוכנות כמו לא היה מענה. המערכת מאפשרת לתזמן שיחות לזמן אחר ולמנהל המוקד לבדוק את הביצועים של כל אחד מהעובדים ועוד הרבה אפשרויות.
התוכנה שלהם מיועדת לשימוש ברשת פנימית ולא בענן. מדובר בתוכנה כבדה ולא נראה לי שהיא תפעל טוב בענן.
צריך להגיע מוכנים עם הדרישות המיוחדות של המוקד ולאפיין את הכל מראש. אני חושב שגם מראש יש סיכוי לפיתוחים מיוחדים מנסיון שלי אחר כך כמעט ואין... גם על באגים.
לא באופן אישי התוכנה לא כל כך מתאימה כי אני זקוק בעיקר למודול של הנהלת חשבונות שהוא לא הכי מוצלח בתוכנה הזאת.
אם זה מוקד קטן או מוקד שמבוסס בעיקר על שיחות נכנסות יכול להיות שחבל על הכסף והמאמצים להתאים את התוכנה ועדיף להשתמש בנדרים פלוס או קהילות (לטעמי עדיף נדרים) בשביל לקלוט את הפרטי התרומה של האנשים.איך השירות? התייחסות לבאגים ברצינות וטיפול מהיר בהם?
ושוב תודה רב רבה לכולם
-
@חייםיודלביץ השירות סביר. שולחים פניה למייל והם חוזרים בתוך זמן קצר.
נושא הטיפול בבאגים הוא קצת יותר מורכב. הם משתדלים למצוא פיתרון עוקף, אבל אח"כ הם לא מסדרים את הבעי