תחומים
    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • קטגוריות
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש
    חוקי הפורום

    דרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג

    תוכנה
    4
    28
    2179
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • חייםיודלביץ
      חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

      שלום

      מעוניין לברר בשביל חבר שרוצה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג

      הוא רוצה שיהא לו לפחות את האפשרויות הבאות

      סליקת אשראי
      שליחת מייל לאיש קשר
      רשימת שיחות ממתינות
      הרשאות משתמש
      חיוג אוטומטי מתוך התוכנה
      תמיכה מלאה בעמדות מרובות
      דוחות כספיים לפי תאריכים וכו'

      אם יש כזה דבר רשימה מוכנה של כל תושבי מדינת ישראל הוא ישמח מאד

      אשמח לדעת מה יש להציע בתחום
      וכן האם יש עוד דברים שחובה לדאוג שיהא לו ברמה הכללית
      וכמובן מחיר

      בתודה מראש לכל העוזרים והמסייעים

      clickone תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • חייםיודלביץ
        חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

        @golanart
        לא הבנתי, איפה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • חייםיודלביץ
          חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

          @golanart
          לא, אני מעוניין שמי שיש לו נסיון הם מצד מוכרים והן מצד אנשים שעובדים בזה, יאמר איזה תוכנה עדיף להשתמש ומה כדאי שיהא בתוכנה

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • clickone
            clickone @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

            @חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

            רשימת שיחות ממתינות

            שיחות נכנסות או יוצאות?
            כמה עמדות?

            מחיר בעניין הזה זה דבר מאד גמיש. תלוי מאד מה אתה צריך במדוייק.

            יש לך A.P.T. ואת תוכנת עסקים. (ויש עוד כמה שאני מניח ש @master יוכל לכתוב כאן)
            ויש גם את שלי שנקראת חפ"ק לניהול המוסד. (רק שאם זה למיידי אני לא יודע אם אני פנוי כעת להטמעה)
            (שלי לא נמכרת אא"כ מתעקשים. היא מושכרת - מתחיל בכמה מאות ש"ח לחודש)

            חשוב מאד לדעת מראש מה הכיוון, האם זה בעיקר שיחות נכנסות או יוצאות.

            אין טסט כמו פרודקשן.

            המייל שלי urivpn@gmail.com

            חייםיודלביץ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • חייםיודלביץ
              חייםיודלביץ @clickone נערך לאחרונה על ידי

              @clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

              @חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

              רשימת שיחות ממתינות

              שיחות נכנסות או יוצאות?
              כמה עמדות?

              מחיר בעניין הזה זה דבר מאד גמיש. תלוי מאד מה אתה צריך במדוייק.

              יש לך A.P.T. ואת תוכנת עסקים. (ויש עוד כמה שאני מניח ש @master יוכל לכתוב כאן)
              ויש גם את שלי שנקראת חפ"ק לניהול המוסד. (רק שאם זה למיידי אני לא יודע אם אני פנוי כעת להטמעה)
              (שלי לא נמכרת אא"כ מתעקשים. היא מושכרת - מתחיל בכמה מאות ש"ח לחודש)

              חשוב מאד לדעת מראש מה הכיוון, האם זה בעיקר שיחות נכנסות או יוצאות.

              גם נכנסות גם יוצאות

              החבר שלי לא יודע בדיוק מה הוא צריך לכן אני שואל כאן אם מישהו יכול לומר מה צריך בשביל מערכת טלפונית להתרמה ע"י נציגים

              מה זה תוכנת עסקים?

              clickone תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • חייםיודלביץ
                חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                מישהו הציע לחבר את הכוורת מישהו מכיר אם זה טוב בלי באגים שירות טוב וכו'

                אתר הכוורת https://kaveret.biz/

                clickone תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • clickone
                  clickone @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                  @חייםיודלביץ אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                  מה זה תוכנת עסקים?

                  http://www.asakimerp.co.il/

                  A.P.T
                  https://aptsoftware.co.il/tellcenter1/tellcenter4/

                  אני ממש מתלבט בין ה3 מה כעת הכי מתאים לך גם מבחינת גמישות וגם מבחינת תקציב.
                  אתה צריך לקחת בחשבון גם את הנושא של שירות. זה חשוב מאד.
                  ואל תתפתה למי שמספר לך שיש לו שירות פיקס. (בלי ללכלך על אף אחד כולל עלי 🙂 )

                  אין טסט כמו פרודקשן.

                  המייל שלי urivpn@gmail.com

                  חייםיודלביץ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • חייםיודלביץ
                    חייםיודלביץ @clickone נערך לאחרונה על ידי

                    @clickone
                    אפשר לשלוח כאן הודעה פרטית?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • clickone
                      clickone @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                      @חייםיודלביץ
                      לא מכיר 😞 ניסיתי להירשם, אבל הסמס אימות שלהם נשלח לכשר שלי 😞 מה שאומר שלא קיבלתי כלום......

                      המייל שלי
                      urivpn@gmail.com

                      אין טסט כמו פרודקשן.

                      המייל שלי urivpn@gmail.com

                      חייםיודלביץ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • master
                        master נערך לאחרונה על ידי master

                        יש בשוק הזה 3 תוכנות עיקריות,

                        עסקים, סיעתא , APT .
                        לכל אחת מהם יש הרבה מעלות וגם הרבה חסרונות,

                        לפי הנתונים שציינת "לכאורה" הכי מתאים תוכנת עסקים,

                        מכיוון ומוקד טלמרקטינג זה דב מאד דינמי, כמה שזה נראה לכם פשוט, לכל אחד יש צרכים אחרים ושונים לגמרי, (אני מדבר על המגזר החרדי).
                        מכיוון וכך אני מאד ממליץ "לחבר" שאתה מברר בשבילו לא להתעצל , פשוט ללכת ולהפגש עם מנהלי מוקדים אחרים שדומים יחסית לפעילות שלו לשמוע מהם לראות ולהתרשם במה הם משתמשים והאם זה נותן להם את העבודה, אני נותן לך ספוילר רובם יגידו שהם לא מרוצים אבל זה מה יש,
                        התהליך הזה של בדיקה בשטח ועם אנשים מהתחום חשובים מאד בכדי שלא תמצא את המוקד עובד לפי התוכנה במקרה הטוב,

                        ובנוסף טיפ נוסף חשוב מאד, כשאתם שואלים חברה על פיצ'ר מסוים במערכת הם כמעט תמיד יגידו , כן , יש לנו , (הם מתכוונים לפתח את זה בשבילך ולהפוך אותך לשפן במקרה הטוב, או שכלום לא במקרה הפחות האחר , לא יודע מה יותר טוב, ) אז פשוט לבקש לראות את הפיצר עובד "אצל לקוח" דהיינו אני רוצה לשוחח עם לקוח שהפיצ'ר עובד אצלו,

                        והרבה הצלחה

                        clickone תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • master
                          master נערך לאחרונה על ידי master

                          לגבי תוכנת חפ"ק של @clickone אני לא מכיר אותה עדיין לצערי, כנראה שבאמת צריך לשגע אותו ☺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • clickone
                            clickone @master נערך לאחרונה על ידי

                            @master
                            ו @חייםיודלביץ הייתי לוקח צמוד אחד כמו @master שידיו רב לו במוקדים טלפוניים.
                            גם אם תצטרך לשלם ע"ז כסף זה יהיה כדאי...

                            אין טסט כמו פרודקשן.

                            המייל שלי urivpn@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • clickone
                              clickone נערך לאחרונה על ידי

                              ועוד משהו.
                              לדעתי (אולי אני טועה....) אם יש מספיק תקציב עדיף לפתח מדוייק לצרכים של המוקד.

                              אין טסט כמו פרודקשן.

                              המייל שלי urivpn@gmail.com

                              master תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • master
                                master @clickone נערך לאחרונה על ידי

                                @clickone
                                תרשה לי לחלוק עליך,
                                ככל הנראה לא מדובר עם מוקד עם מעל 50 עובדים,
                                המחיר בשעות עבודה שהוא יצטרך לספוג בימים שזה פתאום לא עובד, בפרטים קטנים שלא עובדים, באנרגיות , וכו' וכו
                                לא שווים את המחיר הזה
                                אתה בדרך כלל מוצא את עצמך גם משלם את המחיר היקר וגם בסוף לא מקבל את התמורה, מנסיון מר,
                                צריך מאד מאד הרבה סיעתא דשמיא , שזה יקרה והלקוח יהיה מרוצה ,
                                עדיף מוצר מדף קיים, חי , קצת עובד ( 🙂 ) ,

                                כנראה אצלך המצב אחרת ,
                                אבל הערכת המצב שנתתי היא לפי המצב בשוק הזה,

                                במקרים בהם מדובר בפרויקט מאד גדול "אולי" שווה להשקיע בפיתוח אחת ולתמיד,
                                במקרה כזה באמת פניתי אליך, אבל נראה לי שיש מישהו שעדיין יושב בכסא ומחכה לטלפון, 🙂

                                clickone תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • clickone
                                  clickone @master נערך לאחרונה על ידי

                                  @master
                                  בחלום שלי צריך להיות מצב של כמה רכיבים נפרדים שיהיה אפשר לחבר אותם למערכת אחת שעושה הכל.
                                  לדוגמא:
                                  מערכת חיובי אשראי.
                                  מערכת טלפונייה.
                                  מערכת משימות.
                                  משתמשים והרשאות.
                                  וכו' וכו'.

                                  ושכל אחד פשוט יחבר רק את המודולים שהוא צריך, ובסדר שהוא צריך......

                                  בינתיים כנראה זה נשאר רק בחלום 😞 למרות שהיה לי איפיון דיי מסודר של העניין הזה. (דווקא באקסס - כי זה היה ממזמן... אבל הרעיון הזה יכול להיות זמין וקיים בכל פלטפורמה)

                                  אם אני לא טועה מישהו פעם אמר לי שאפשר באמת לממש את זה ב salesforce ובאמת ניסיתי בעבר לגעת בזה.
                                  נראית מערכת מעניינת עם הרחבה בכיוון שהלקוח רוצה וצריך. אבל לא התעמקתי...
                                  מישהו אמר לי שיש על סיילפורס ממש תחום שלם של אינטגרייטורים

                                  אין טסט כמו פרודקשן.

                                  המייל שלי urivpn@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • master
                                    master נערך לאחרונה על ידי

                                    @clickone
                                    אני בהבנתי הדלה לא מבין למה לא משתמשים במערכת כמו לדוגמא sugarcrm שזה מערכת crm מוכרת בינלאומית חינמית קוד פתוח ומפתחים לה מודולים, הם כמובן יהיו בתשלום,
                                    כל חברה מפתחת מחדש את הcrm וכי למה צריך להמציא את הגלגל מחדש, שהחברות יפתחו מודולים כמו מודל סליקת אשראי, מודול שיחות טלפוניות , מודול מכירה סינית וכו וכו

                                    לא טוב לי עם אחד המודולים ? התניידתי, נשארתי עם אותה מערכת בלי צורך במעבר ובהטמעה ובקליטת נתונים מחדש,

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • clickone
                                      clickone נערך לאחרונה על ידי clickone

                                      @master יש גם את https://www.sugarcrm.com/ ששמעתי עליה שבחים.

                                      סתם מעניין בשבילך, אתה בהחלט יכול לעשות על זה אינטגרצייה נכונה ללקוחות.
                                      נראה לי יותר יעיל מאשר לפתח הכל מאפס, ומצד שני, ככה אתה יודע בדיוק מה אתה נותן / מקבל.

                                      עריכה: אני רואה שכבר כתבת את זה 🙂 בזמן שכתבתי...

                                      אין טסט כמו פרודקשן.

                                      המייל שלי urivpn@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • א
                                        אופקים נערך לאחרונה על ידי

                                        אני משתמש בעסקים. מדובר בתוכנה שחוץ מקפה יכולה לעשות הכל. זה יתרון שיש בו גם חסרון. כי צריך משתמשים מקצועיים.
                                        המערכת יודעת להתקשר לרשימת טלפונים. יש אפשרות להודעה אוטומטית שאפשר להקיש 1 כדי לעבור למוקד. יש אפשרות לרשום סיכום על השיחות עם רשימה של אפשרויות מוכנות כמו לא היה מענה. המערכת מאפשרת לתזמן שיחות לזמן אחר ולמנהל המוקד לבדוק את הביצועים של כל אחד מהעובדים ועוד הרבה אפשרויות.
                                        התוכנה שלהם מיועדת לשימוש ברשת פנימית ולא בענן. מדובר בתוכנה כבדה ולא נראה לי שהיא תפעל טוב בענן.
                                        צריך להגיע מוכנים עם הדרישות המיוחדות של המוקד ולאפיין את הכל מראש. אני חושב שגם מראש יש סיכוי לפיתוחים מיוחדים מנסיון שלי אחר כך כמעט ואין... גם על באגים.
                                        לא באופן אישי התוכנה לא כל כך מתאימה כי אני זקוק בעיקר למודול של הנהלת חשבונות שהוא לא הכי מוצלח בתוכנה הזאת.
                                        אם זה מוקד קטן או מוקד שמבוסס בעיקר על שיחות נכנסות יכול להיות שחבל על הכסף והמאמצים להתאים את התוכנה ועדיף להשתמש בנדרים פלוס או קהילות (לטעמי עדיף נדרים) בשביל לקלוט את הפרטי התרומה של האנשים.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • חייםיודלביץ
                                          חייםיודלביץ @clickone נערך לאחרונה על ידי

                                          תודה רבה רבה לכל מי שפינה מזמנו ותרם לי ידע על על הנושא

                                          @clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                          @חייםיודלביץ
                                          לא מכיר 😞 ניסיתי להירשם, אבל הסמס אימות שלהם נשלח לכשר שלי 😞 מה שאומר שלא קיבלתי כלום......

                                          המייל שלי
                                          urivpn@gmail.com

                                          בתשובות הבאות כבר קיבלתי תשובה למה שרציתי לשאול בפרטי

                                          @master אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                          יש בשוק הזה 3 תוכנות עיקריות,

                                          עסקים, סיעתא , APT .
                                          לכל אחת מהם יש הרבה מעלות וגם הרבה חסרונות,

                                          לפי הנתונים שציינת "לכאורה" הכי מתאים תוכנת עסקים,

                                          מכיוון ומוקד טלמרקטינג זה דב מאד דינמי, כמה שזה נראה לכם פשוט, לכל אחד יש צרכים אחרים ושונים לגמרי, (אני מדבר על המגזר החרדי).
                                          מכיוון וכך אני מאד ממליץ "לחבר" שאתה מברר בשבילו לא להתעצל , פשוט ללכת ולהפגש עם מנהלי מוקדים אחרים שדומים יחסית לפעילות שלו לשמוע מהם לראות ולהתרשם במה הם משתמשים והאם זה נותן להם את העבודה, אני נותן לך ספוילר רובם יגידו שהם לא מרוצים אבל זה מה יש,
                                          התהליך הזה של בדיקה בשטח ועם אנשים מהתחום חשובים מאד בכדי שלא תמצא את המוקד עובד לפי התוכנה במקרה הטוב,

                                          ובנוסף טיפ נוסף חשוב מאד, כשאתם שואלים חברה על פיצ'ר מסוים במערכת הם כמעט תמיד יגידו , כן , יש לנו , (הם מתכוונים לפתח את זה בשבילך ולהפוך אותך לשפן במקרה הטוב, או שכלום לא במקרה הפחות האחר , לא יודע מה יותר טוב, ) אז פשוט לבקש לראות את הפיצר עובד "אצל לקוח" דהיינו אני רוצה לשוחח עם לקוח שהפיצ'ר עובד אצלו,

                                          והרבה הצלחה

                                          נראה לי שבאמת אומר לחברי לא להתעצל ואם הוא רוצה משהו טוב שבאמת ישאל ויפגש עם מנהלי מוקדים

                                          @clickone אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                          ועוד משהו.
                                          לדעתי (אולי אני טועה....) אם יש מספיק תקציב עדיף לפתח מדוייק לצרכים של המוקד.

                                          בהתחלה זה מה שהוא רצה לפתח לבד אבל בגלל התקציב ירד מזה [אמרו לו שזה לא רק הפיתוח אלא גם תחזוקה אחרי זה ככה שלעתיד למוקד שלא עובד תמיד באופן מלא זה אכן הרבה כסף כמו שכתב master]

                                          @אופקים אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                          אני משתמש בעסקים. מדובר בתוכנה שחוץ מקפה יכולה לעשות הכל. זה יתרון שיש בו גם חסרון. כי צריך משתמשים מקצועיים.
                                          המערכת יודעת להתקשר לרשימת טלפונים. יש אפשרות להודעה אוטומטית שאפשר להקיש 1 כדי לעבור למוקד. יש אפשרות לרשום סיכום על השיחות עם רשימה של אפשרויות מוכנות כמו לא היה מענה. המערכת מאפשרת לתזמן שיחות לזמן אחר ולמנהל המוקד לבדוק את הביצועים של כל אחד מהעובדים ועוד הרבה אפשרויות.
                                          התוכנה שלהם מיועדת לשימוש ברשת פנימית ולא בענן. מדובר בתוכנה כבדה ולא נראה לי שהיא תפעל טוב בענן.
                                          צריך להגיע מוכנים עם הדרישות המיוחדות של המוקד ולאפיין את הכל מראש. אני חושב שגם מראש יש סיכוי לפיתוחים מיוחדים מנסיון שלי אחר כך כמעט ואין... גם על באגים.
                                          לא באופן אישי התוכנה לא כל כך מתאימה כי אני זקוק בעיקר למודול של הנהלת חשבונות שהוא לא הכי מוצלח בתוכנה הזאת.
                                          אם זה מוקד קטן או מוקד שמבוסס בעיקר על שיחות נכנסות יכול להיות שחבל על הכסף והמאמצים להתאים את התוכנה ועדיף להשתמש בנדרים פלוס או קהילות (לטעמי עדיף נדרים) בשביל לקלוט את הפרטי התרומה של האנשים.

                                          איך השירות? התייחסות לבאגים ברצינות וטיפול מהיר בהם?

                                          ושוב תודה רב רבה לכולם

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אופקים @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                                            @חייםיודלביץ השירות סביר. שולחים פניה למייל והם חוזרים בתוך זמן קצר.
                                            נושא הטיפול בבאגים הוא קצת יותר מורכב. הם משתדלים למצוא פיתרון עוקף, אבל אח"כ הם לא מסדרים את הבעי

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • חייםיודלביץ
                                              חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                                              אשמח לדעת דבר נוסף

                                              רוצה לערוך מכירה סינית משהו חד פעמי - פעם בשנה
                                              האם צריך לקנות תוכנה לכך או שיש השכרה לחודש חודשיים?
                                              אשמח לדעת גם בערך עלות וחברות מומלצות

                                              בתודה מראש לכל מי שיעזור לי

                                              א master 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                              • א
                                                אופקים @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                                                @חייםיודלביץ בעסקים אפשר לפתוח משתמשים לתקופות קצרות

                                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                                • master
                                                  master @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי master

                                                  @חייםיודלביץ
                                                  אני יכול לארגן לך כזה דבר בכל החברות שציינתי
                                                  אני עוסק בזה
                                                  תוכל לפנות אלי

                                                  חייםיודלביץ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                                  • חייםיודלביץ
                                                    חייםיודלביץ @master נערך לאחרונה על ידי

                                                    @master אמר בדרושה תוכנה לניהול עמדות טלמרקינג:

                                                    @חייםיודלביץ
                                                    אני יכול לארגן לך כזה דבר בכל החברות שציינתי
                                                    אני עוסק בזה
                                                    תוכל לפנות אלי

                                                    לגבי מה אתה מדבר
                                                    אם זה לגבי מכירה סינית אז לא נעים...☹ החבר ירד מלהשקיע בתחום הזה והוא משקיע יותר כסף בפרסום

                                                    אם לגבי הטלמרקינג איך חבר שלי יכול לפנות אליך?

                                                    תודה רבה

                                                    master תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                                    • master
                                                      master @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                                                      @חייםיודלביץ
                                                      המייל שלי מופיע בפרופיל @master

                                                      חייםיודלביץ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                                      • חייםיודלביץ
                                                        חייםיודלביץ @master נערך לאחרונה על ידי

                                                        @master

                                                        שלחתי את החבר אליך
                                                        תודה רבה

                                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                                        • חייםיודלביץ
                                                          חייםיודלביץ @master נערך לאחרונה על ידי

                                                          @master קיבלת מייל מחבר שלי?

                                                          הוא שלח ואומר שלא יצרו איתו קשר, האם קיבלת ומחוסר זמן עדיין לא דיברת איתו, או שיש לי טעות במייל שאני הבאתי לו, מה שמופיע בחתימתך.

                                                          תודה

                                                          master תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                                          • master
                                                            master @חייםיודלביץ נערך לאחרונה על ידי

                                                            @חייםיודלביץ
                                                            קיבלתי אני יחזור אליו היום בל"נ

                                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                                            • 1 / 1
                                                            • פוסט ראשון
                                                              פוסט אחרון
                                                            בא תתחבר לדף היומי!