מחפש מידע על התממשקות למערכת דיאלוג של החברה למתנסי"ם
תכנות
1
פוסטים
1
כותבים
31
צפיות
1
עוקבים
-
לצורך מערכת שאני בונה אני מחפש מידע על התממשקות למערכת דיאלוג שמנהלת את הרישום לחוגים במתנסי"ם
ניסיתי לפנות אליהם והם שלחו אותי לדבר עם התמיכה אלא שכדי לדבר איתם צריך חשבון במערכת שלי אין ולא נוח לי שזה יעשה דרך צד שלישי שהוא לא טכני (מי שהעלתה את הצורך במערכת)
מישהו פעם דיבר איתם? יודע אם אפשר להתממשק אליהם?