דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תוכנה
  3. אובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת

אובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנה
11 פוסטים 6 כותבים 333 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מעלה ומורידמ מנותק
    מעלה ומורידמ מנותק
    מעלה ומוריד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    יש משהו מאד מוזר

    בהודעה האחרונה שלהם הם כתבו לי שכבר עבר שנה מאז הוסר הרשיון
    על פי https://techcommunity.microsoft.com/discussions/nonprofitpartners/announcement-microsoft-365-business-premium--office-365-e1-grant-discontinuation/4415334
    שם כתוב שהרשיונות נפסקו לכאורה במאי 25

    אבל נזכרתי פתאום שבהודעה הראשונה שלהם אלי הם כתבו שהרשיון שלי פג במרץ 26
    ועברו מאז 90 יום, לא שנה
    מה שאומר שכעת אני בארכיון לכאורה.

    וזה עושה שכל משום שתאריך החידוש של הרשיון שלי הוא במרץ בכל שנה
    ושם כתוב שזה קורה בתאריך החידוש

    Microsoft announced on Wednesday, May 14, 2025, that the Microsoft 365 Business Premium grant and Office 365 E1 grant on CSP and Web Direct Channels will be discontinued for nonprofit customers upon their next renewal date on or after July 1, 2025. ​

    אז מה אתם אומרים יכול להיות שהנציג של מיקרוסופט שדחאני בשתי ידיו שיחק ראש קטן? אנטישמי?

    כתבתי להם את זה ועדיין אין תגובה, עכשיו מגיע יום ראשון...

    תתפללו עלי.

    מנע בזבוז זמן, זכה את הרבים!

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מעלה ומורידמ מעלה ומוריד

      יש משהו מאד מוזר

      בהודעה האחרונה שלהם הם כתבו לי שכבר עבר שנה מאז הוסר הרשיון
      על פי https://techcommunity.microsoft.com/discussions/nonprofitpartners/announcement-microsoft-365-business-premium--office-365-e1-grant-discontinuation/4415334
      שם כתוב שהרשיונות נפסקו לכאורה במאי 25

      אבל נזכרתי פתאום שבהודעה הראשונה שלהם אלי הם כתבו שהרשיון שלי פג במרץ 26
      ועברו מאז 90 יום, לא שנה
      מה שאומר שכעת אני בארכיון לכאורה.

      וזה עושה שכל משום שתאריך החידוש של הרשיון שלי הוא במרץ בכל שנה
      ושם כתוב שזה קורה בתאריך החידוש

      Microsoft announced on Wednesday, May 14, 2025, that the Microsoft 365 Business Premium grant and Office 365 E1 grant on CSP and Web Direct Channels will be discontinued for nonprofit customers upon their next renewal date on or after July 1, 2025. ​

      אז מה אתם אומרים יכול להיות שהנציג של מיקרוסופט שדחאני בשתי ידיו שיחק ראש קטן? אנטישמי?

      כתבתי להם את זה ועדיין אין תגובה, עכשיו מגיע יום ראשון...

      תתפללו עלי.

      M מחובר
      M מחובר
      MAD
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @מעלה-ומוריד
      כואב לשמוע מה שקרה לך, משתתפים בצערך.
      אני יודע (לא מניסיון אישי) שעו"ד גיא עופיר מתעסק מול גוגל, אבל אולי יוכל לעזור גם פה.
      https://www.ophirlaw.com/

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ס מנותק
        ס מנותק
        סיסמה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
        מפחד שיום אחד ישנו את ההגדרות מי נחשב עמותה.
        הם טוענים שהם יעדכנו לפני.... אבל לך תדע.
        כמו"F נניח משתמש העלה קובץ תוכנה פרוצה לדרייב שלו, והם עלו על זה, באותו רגע הכל נמחק.

        י.פל.י מנחמןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ס סיסמה

          אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
          מפחד שיום אחד ישנו את ההגדרות מי נחשב עמותה.
          הם טוענים שהם יעדכנו לפני.... אבל לך תדע.
          כמו"F נניח משתמש העלה קובץ תוכנה פרוצה לדרייב שלו, והם עלו על זה, באותו רגע הכל נמחק.

          י.פל.י מנותק
          י.פל.י מנותק
          י.פל.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

          והם עלו על זה, באותו רגע הכל נמחק.

          להבנתי, יש התראה לפני כן.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י מנותק
            י מנותק
            יוני הלפרין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #6
            1. היה התראה בעבר כמה פעמים (בכ"א אצלי)
            2. יש להם תכוניות חינמיות אחרות לעמותות, ברגע "שתרכוש" בחינם את הרישיונות האלו למנויים תוכל לראות חזרה את כל החומר (אלא א"כ עבר זמן רב מאז)

            כנס לרכישות רישיונות תחפש לפי חינם ותמצא דברים שגם וואן דרייב כלול בהם.
            לגבי אופיס 365 שמותקן על המחשב, אין כבר חינמי.

            אם אני לא טועה צריך לחפש משהו דומה ל
            Microsoft 365 Business Basic
            זה אמור לכלול גם אופיס און ליין (רק בדפדפן) וגם וואן דרייב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ס סיסמה

              אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
              מפחד שיום אחד ישנו את ההגדרות מי נחשב עמותה.
              הם טוענים שהם יעדכנו לפני.... אבל לך תדע.
              כמו"F נניח משתמש העלה קובץ תוכנה פרוצה לדרייב שלו, והם עלו על זה, באותו רגע הכל נמחק.

              מנחמןמ מנותק
              מנחמןמ מנותק
              מנחמן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

              אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.

              יש בהחלט מה לפחד.
              אם לא משינוי הקריטריונים, אז מטענת שימוש לרעה.
              (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

              החומר נסגר מאחורי מסך הברזל של גוגל וחסל.

              י.פל.י ס 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מנחמןמ מנחמן

                @סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.

                יש בהחלט מה לפחד.
                אם לא משינוי הקריטריונים, אז מטענת שימוש לרעה.
                (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

                החומר נסגר מאחורי מסך הברזל של גוגל וחסל.

                י.פל.י מנותק
                י.פל.י מנותק
                י.פל.
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

                להידוע לי, האדמין שם קיבל התראות ולא התייחס, או לא נכנס לחשבון שלו.

                מנחמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י.פל.י י.פל.

                  @מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                  (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

                  להידוע לי, האדמין שם קיבל התראות ולא התייחס, או לא נכנס לחשבון שלו.

                  מנחמןמ מנותק
                  מנחמןמ מנותק
                  מנחמן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @י.פל. כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                  @מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                  (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

                  להידוע לי, האדמין שם קיבל התראות ולא התייחס, או לא נכנס לחשבון שלו.

                  היו כמה וכמה בעלי אדמינים כאלו
                  (לפחות 3/4 מרכזיים)

                  ובאחד מהם (מה שראיתי לפחות),
                  החשבון נחסם בלי שום התראה מראש.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מנחמןמ מנחמן

                    @סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                    אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.

                    יש בהחלט מה לפחד.
                    אם לא משינוי הקריטריונים, אז מטענת שימוש לרעה.
                    (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

                    החומר נסגר מאחורי מסך הברזל של גוגל וחסל.

                    ס מנותק
                    ס מנותק
                    סיסמה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:

                    (מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)

                    לא רציתי לכתוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מעלה ומורידמ מנותק
                      מעלה ומורידמ מנותק
                      מעלה ומוריד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מעלה ומוריד
                      #11

                      הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו

                      אחרי מסע מטורף של טרטור וניעור של התומכים בעלי המוח הרובוטי של מיקרוסופט
                      ב"ה החומר כולו חזר במלואו
                      לא יאומן כי יסופר.

                      להבא
                      חובה לתפוס אותם לשיחת טלפון בדווקא
                      באנגלית רהוטה
                      ולא להתפשר
                      לבדוק לעומק את הכללים ולא להאמין לכל מה שאומרים לכם

                      התמיכה במיילים שוה לכפרות
                      הם עונים אחרי יומיים, וגם אז בבחינת טענו בחיטים והודו לו בזכר קדשו

                      מנע בזבוז זמן, זכה את הרבים!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      בא תתחבר לדף היומי!
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • קטגוריות
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש
                      • חוקי הפורום