אובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת
-
יש משהו מאד מוזר
בהודעה האחרונה שלהם הם כתבו לי שכבר עבר שנה מאז הוסר הרשיון
על פי https://techcommunity.microsoft.com/discussions/nonprofitpartners/announcement-microsoft-365-business-premium--office-365-e1-grant-discontinuation/4415334
שם כתוב שהרשיונות נפסקו לכאורה במאי 25אבל נזכרתי פתאום שבהודעה הראשונה שלהם אלי הם כתבו שהרשיון שלי פג במרץ 26
ועברו מאז 90 יום, לא שנה
מה שאומר שכעת אני בארכיון לכאורה.וזה עושה שכל משום שתאריך החידוש של הרשיון שלי הוא במרץ בכל שנה
ושם כתוב שזה קורה בתאריך החידושMicrosoft announced on Wednesday, May 14, 2025, that the Microsoft 365 Business Premium grant and Office 365 E1 grant on CSP and Web Direct Channels will be discontinued for nonprofit customers upon their next renewal date on or after July 1, 2025.
אז מה אתם אומרים יכול להיות שהנציג של מיקרוסופט שדחאני בשתי ידיו שיחק ראש קטן? אנטישמי?
כתבתי להם את זה ועדיין אין תגובה, עכשיו מגיע יום ראשון...
תתפללו עלי.
-
יש משהו מאד מוזר
בהודעה האחרונה שלהם הם כתבו לי שכבר עבר שנה מאז הוסר הרשיון
על פי https://techcommunity.microsoft.com/discussions/nonprofitpartners/announcement-microsoft-365-business-premium--office-365-e1-grant-discontinuation/4415334
שם כתוב שהרשיונות נפסקו לכאורה במאי 25אבל נזכרתי פתאום שבהודעה הראשונה שלהם אלי הם כתבו שהרשיון שלי פג במרץ 26
ועברו מאז 90 יום, לא שנה
מה שאומר שכעת אני בארכיון לכאורה.וזה עושה שכל משום שתאריך החידוש של הרשיון שלי הוא במרץ בכל שנה
ושם כתוב שזה קורה בתאריך החידושMicrosoft announced on Wednesday, May 14, 2025, that the Microsoft 365 Business Premium grant and Office 365 E1 grant on CSP and Web Direct Channels will be discontinued for nonprofit customers upon their next renewal date on or after July 1, 2025.
אז מה אתם אומרים יכול להיות שהנציג של מיקרוסופט שדחאני בשתי ידיו שיחק ראש קטן? אנטישמי?
כתבתי להם את זה ועדיין אין תגובה, עכשיו מגיע יום ראשון...
תתפללו עלי.
@מעלה-ומוריד
כואב לשמוע מה שקרה לך, משתתפים בצערך.
אני יודע (לא מניסיון אישי) שעו"ד גיא עופיר מתעסק מול גוגל, אבל אולי יוכל לעזור גם פה.
https://www.ophirlaw.com/ -
אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
מפחד שיום אחד ישנו את ההגדרות מי נחשב עמותה.
הם טוענים שהם יעדכנו לפני.... אבל לך תדע.
כמו"F נניח משתמש העלה קובץ תוכנה פרוצה לדרייב שלו, והם עלו על זה, באותו רגע הכל נמחק. -
- היה התראה בעבר כמה פעמים (בכ"א אצלי)
- יש להם תכוניות חינמיות אחרות לעמותות, ברגע "שתרכוש" בחינם את הרישיונות האלו למנויים תוכל לראות חזרה את כל החומר (אלא א"כ עבר זמן רב מאז)
כנס לרכישות רישיונות תחפש לפי חינם ותמצא דברים שגם וואן דרייב כלול בהם.
לגבי אופיס 365 שמותקן על המחשב, אין כבר חינמי.אם אני לא טועה צריך לחפש משהו דומה ל
Microsoft 365 Business Basic
זה אמור לכלול גם אופיס און ליין (רק בדפדפן) וגם וואן דרייב -
אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
מפחד שיום אחד ישנו את ההגדרות מי נחשב עמותה.
הם טוענים שהם יעדכנו לפני.... אבל לך תדע.
כמו"F נניח משתמש העלה קובץ תוכנה פרוצה לדרייב שלו, והם עלו על זה, באותו רגע הכל נמחק.@סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:
אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
יש בהחלט מה לפחד.
אם לא משינוי הקריטריונים, אז מטענת שימוש לרעה.
(מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)החומר נסגר מאחורי מסך הברזל של גוגל וחסל.
-
@סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:
אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
יש בהחלט מה לפחד.
אם לא משינוי הקריטריונים, אז מטענת שימוש לרעה.
(מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)החומר נסגר מאחורי מסך הברזל של גוגל וחסל.
-
@מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:
(מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)
להידוע לי, האדמין שם קיבל התראות ולא התייחס, או לא נכנס לחשבון שלו.
@י.פל. כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:
@מנחמן כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:
(מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)
להידוע לי, האדמין שם קיבל התראות ולא התייחס, או לא נכנס לחשבון שלו.
היו כמה וכמה בעלי אדמינים כאלו
(לפחות 3/4 מרכזיים)ובאחד מהם (מה שראיתי לפחות),
החשבון נחסם בלי שום התראה מראש. -
@סיסמה כתב באובדן מידע קריטי (מעל 1TB) ב-Microsoft 365 לעמותות - מחיקה לצמיתות ללא התראה מוקדמת:
אני כל יום חושש שיקרה לי הדבר הזה, רק עם גוגל עמותות.
יש בהחלט מה לפחד.
אם לא משינוי הקריטריונים, אז מטענת שימוש לרעה.
(מה שקרה לכמה מבעלי הדומיינים, בתקופת תור הזהב של הצ'אטים)החומר נסגר מאחורי מסך הברזל של גוגל וחסל.
-
הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו
אחרי מסע מטורף של טרטור וניעור של התומכים בעלי המוח הרובוטי של מיקרוסופט
ב"ה החומר כולו חזר במלואו
לא יאומן כי יסופר.להבא
חובה לתפוס אותם לשיחת טלפון בדווקא
באנגלית רהוטה
ולא להתפשר
לבדוק לעומק את הכללים ולא להאמין לכל מה שאומרים לכםהתמיכה במיילים שוה לכפרות
הם עונים אחרי יומיים, וגם אז בבחינת טענו בחיטים והודו לו בזכר קדשו