דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תוכנה
  3. דף נחיתה איפה היום ממולץ?

דף נחיתה איפה היום ממולץ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנה
15 פוסטים 4 כותבים 469 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס מנותק
    ס מנותק
    סיסמה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @אוריי היית משתמש ב https://lovable.dev/ פחות ביצועים בקרדיטים הראשונים...
    אבל הייתי יכול להוריד את הקוד אחרי סנכרון עם גיטהב.
    אני אישית, (מנסה לפחות...) בונה שם, מוריד עם גיט, משתמש בוזיואל סטודיו קוד כדי לערוך, גם עם AI...
    אבל אם יש לך ידע בקוד, תערוך אותו בעצמך.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • shragaS shraga

      @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

      השאלה אם משהו בסגנון הזה ניתן לעשות בקלות ע"י גימיני ולחסוך בעלויות??

      בהחלט אפשרי.

      ס מנותק
      ס מנותק
      סיסמה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @shraga כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

      @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

      השאלה אם משהו בסגנון הזה ניתן לעשות בקלות ע"י גימיני ולחסוך בעלויות??

      בהחלט אפשרי.

      ג'מיני קאנווס, בפשטות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אורייא אוריי

        @סיסמה האמת שאתמול התחלתי ב base44 ואכן היום כבר נגמר הקרדיטים.
        זה מה שיצרתי עד כה https://db-il.base44.app/
        כמובן שחוץ מהקטלוג הכל שם מפרי בטנו של הבינה...
        השאלה אם משהו בסגנון הזה ניתן לעשות בקלות ע"י גימיני ולחסוך בעלויות??

        מדמ מנותק
        מדמ מנותק
        מד
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

        ולחסוך בעלויות

        וגם לצמצם את התחושה של חוסר מקצועיות. לדוגמה הכיתוב "כל הזכויות שמורות" ביחד עם "Edit with Base44"...

        אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מדמ מד

          @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

          ולחסוך בעלויות

          וגם לצמצם את התחושה של חוסר מקצועיות. לדוגמה הכיתוב "כל הזכויות שמורות" ביחד עם "Edit with Base44"...

          אורייא מנותק
          אורייא מנותק
          אוריי
          כתב נערך לאחרונה על ידי אוריי
          #9

          @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
          ונראה לי שאני לא צריך db כי אני לא צריך את האופציה של פניות
          בשים לב שאני צריך אחסון של תמונות וסרטונים
          מספיק לי כפתור של פניה במייל ומספר טלפון וקישור לשיחה בוואצפ
          או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

          ניתן לפנות אלי גם ב al0548446188@gmail.com

          ס מדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • אורייא אוריי

            @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
            ונראה לי שאני לא צריך db כי אני לא צריך את האופציה של פניות
            בשים לב שאני צריך אחסון של תמונות וסרטונים
            מספיק לי כפתור של פניה במייל ומספר טלפון וקישור לשיחה בוואצפ
            או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

            ס מנותק
            ס מנותק
            סיסמה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

            או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

            השאלה היא כמה מקצועי אתה רוצה שזה יראה?

            כי בג'מיני אתה באמת יכול להשיג תוצאות יפות מאוד.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אורייא אוריי

              @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
              ונראה לי שאני לא צריך db כי אני לא צריך את האופציה של פניות
              בשים לב שאני צריך אחסון של תמונות וסרטונים
              מספיק לי כפתור של פניה במייל ומספר טלפון וקישור לשיחה בוואצפ
              או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

              מדמ מנותק
              מדמ מנותק
              מד
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

              ונראה לי שאני לא צריך db כי אני לא צריך את האופציה של פניות

              אין צורך בDB בשביל פניות, יש למשל את web3forms.com ועוד.

              בשים לב שאני צריך אחסון של תמונות וסרטונים

              זה אתה מאחסן ביחד עם הHTML.

              אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מדמ מד

                @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                ונראה לי שאני לא צריך db כי אני לא צריך את האופציה של פניות

                אין צורך בDB בשביל פניות, יש למשל את web3forms.com ועוד.

                בשים לב שאני צריך אחסון של תמונות וסרטונים

                זה אתה מאחסן ביחד עם הHTML.

                אורייא מנותק
                אורייא מנותק
                אוריי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @מד

                כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
                או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

                ??

                ניתן לפנות אלי גם ב al0548446188@gmail.com

                shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אורייא אוריי

                  @מד

                  כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                  @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
                  או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

                  ??

                  shragaS מנותק
                  shragaS מנותק
                  shraga
                  כתב נערך לאחרונה על ידי shraga
                  #13

                  @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                  @מד

                  כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                  @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
                  או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

                  ??

                  תנסה את זה אולי
                  https://mitmachim.top/topic/88312
                  אתה גם יכול לנסות לתת צילום מסך, לפעמים זה יספיק.

                  אורייא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • shragaS shraga

                    @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                    @מד

                    כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                    @מד השאלה היא האם אני יכול להוריד את מה שקיים או שאני צריך לבנות מחדש??
                    או שאולי לשלם חודש אחד 170 ש"ח ואח"כ לצאת מהם... (אם זה אפשרי)

                    ??

                    תנסה את זה אולי
                    https://mitmachim.top/topic/88312
                    אתה גם יכול לנסות לתת צילום מסך, לפעמים זה יספיק.

                    אורייא מנותק
                    אורייא מנותק
                    אוריי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @shraga אם אני משלם חודש אחד
                    ואני יכול לגבות לגיטאב זה יכול לעזור
                    אני מוכן לשלם אבל רק אם אני יודע שאני יוכל להעביר אותו למקום אחר

                    ניתן לפנות אלי גם ב al0548446188@gmail.com

                    shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אורייא אוריי

                      @shraga אם אני משלם חודש אחד
                      ואני יכול לגבות לגיטאב זה יכול לעזור
                      אני מוכן לשלם אבל רק אם אני יודע שאני יוכל להעביר אותו למקום אחר

                      shragaS מנותק
                      shragaS מנותק
                      shraga
                      כתב נערך לאחרונה על ידי shraga
                      #15

                      @אוריי כתב בדף נחיתה איפה היום ממולץ?:

                      @shraga אם אני משלם חודש אחד
                      ואני יכול לגבות לגיטאב זה יכול לעזור
                      אני מוכן לשלם אבל רק אם אני יודע שאני יוכל להעביר אותו למקום אחר

                      אם אתה שואל אותי, במקום לשלם להם, תעשה מנוי קלוד פרו/מקס לחודש. תגיע לתוצרים הרבה יותר טובים עם קלוד קוד (אם אתה חושש מממשק שורת הפקודה, קלוד דסקטופ מעולה ממש). ותוכל גם להביא לו קישור לאתר והוא בעצמו יחקה/יבדוק את קוד המקור ויממש משהו דומה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      בא תתחבר לדף היומי!
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • קטגוריות
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש
                      • חוקי הפורום