דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. אינטרנט
  3. DeepSeek V4 Pro

DeepSeek V4 Pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אינטרנט
20 פוסטים 6 כותבים 844 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • J מחובר
    J מחובר
    Jabberwock
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @מד אז איך זה להשתמש בדיפסיק ב-opencode לעומת בתוסף הרשמי שלהם? ואיך הוא לעומת AI אחרים?

    מדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • J Jabberwock

      @מד אז איך זה להשתמש בדיפסיק ב-opencode לעומת בתוסף הרשמי שלהם? ואיך הוא לעומת AI אחרים?

      מדמ מנותק
      מדמ מנותק
      מד
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @Jabberwock לא ראיתי חילוק בין ההשמשות בו דרך התוסף שלהם או דרך אופנקוד או דרך שאר התוכנות למיניהם.
      הוא מחכה את קלוד, כמובן עדיין סיני... אבל לפי המחיר שלו הוא מטורף מאוד.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • J מחובר
        J מחובר
        Jabberwock
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        אוקיי, יצא AI סיני חדש שנקרא GLM-5.2. לפי הדיבורים ברשת הוא ה-AI הסיני הכי טוב כרגע.

        מדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • J Jabberwock

          אוקיי, יצא AI סיני חדש שנקרא GLM-5.2. לפי הדיבורים ברשת הוא ה-AI הסיני הכי טוב כרגע.

          מדמ מנותק
          מדמ מנותק
          מד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @Jabberwock והמחיר?

          J תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מדמ מד

            @Jabberwock והמחיר?

            J מחובר
            J מחובר
            Jabberwock
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @מד הוא זמין ב-openRouter. תמחור לפי $1.40 / $4.40 על 1M טוקנים. אני מניח שיש להם גם תוכנית מנויים מסובסדת.

            cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • J Jabberwock

              @מד הוא זמין ב-openRouter. תמחור לפי $1.40 / $4.40 על 1M טוקנים. אני מניח שיש להם גם תוכנית מנויים מסובסדת.

              cfopuserC מנותק
              cfopuserC מנותק
              cfopuser
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @Jabberwock אפשר להשיג ב95% יותר זול.
              https://mitmachim.top/post/1185521

              מעלה ומורידמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • cfopuserC cfopuser

                @Jabberwock אפשר להשיג ב95% יותר זול.
                https://mitmachim.top/post/1185521

                מעלה ומורידמ מנותק
                מעלה ומורידמ מנותק
                מעלה ומוריד
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @cfopuser כתב בDeepSeek V4 Pro:

                @Jabberwock אפשר להשיג ב95% יותר זול.
                https://mitmachim.top/post/1185521

                זה דברים יציבים כל אלו?
                ניתן לסמוך על זה? ואבטחה?

                מנע בזבוז זמן, זכה את הרבים!

                cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מעלה ומורידמ מעלה ומוריד

                  @cfopuser כתב בDeepSeek V4 Pro:

                  @Jabberwock אפשר להשיג ב95% יותר זול.
                  https://mitmachim.top/post/1185521

                  זה דברים יציבים כל אלו?
                  ניתן לסמוך על זה? ואבטחה?

                  cfopuserC מנותק
                  cfopuserC מנותק
                  cfopuser
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @מעלה-ומוריד השתמשתי בזה טיפה עם glm 5.2,
                  לא זול כמו deepseek אבל המודל נחמד והמחירים די זולים,
                  לשם השוואה הרצתי אותו על כמה משימות כבדות עם טולינג עם קונקסט די גדול,
                  יצא די זול במקום 6 דולר בטוקני יצא 1.70.

                  שוב לא זול כמו deepseek אבל נחמד מאוד,
                  יש דולר ניסיון חינם אם אתה רוצה לנסות.

                  2769c05b-913a-4e2d-a5da-c008b75d2669-image.png

                  @מעלה-ומוריד כתב בDeepSeek V4 Pro:

                  זה דברים יציבים כל אלו?

                  זה יציב ככול שאפשר לשפוט.

                  @מעלה-ומוריד כתב בDeepSeek V4 Pro:

                  ניתן לסמוך על זה? ואבטחה?

                  לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן,
                  לא סתם חברות נותנות כאלה מחירים / opencode ודומיו נותנים מודלים בחינם.

                  חגיח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • cfopuserC cfopuser

                    @מעלה-ומוריד השתמשתי בזה טיפה עם glm 5.2,
                    לא זול כמו deepseek אבל המודל נחמד והמחירים די זולים,
                    לשם השוואה הרצתי אותו על כמה משימות כבדות עם טולינג עם קונקסט די גדול,
                    יצא די זול במקום 6 דולר בטוקני יצא 1.70.

                    שוב לא זול כמו deepseek אבל נחמד מאוד,
                    יש דולר ניסיון חינם אם אתה רוצה לנסות.

                    2769c05b-913a-4e2d-a5da-c008b75d2669-image.png

                    @מעלה-ומוריד כתב בDeepSeek V4 Pro:

                    זה דברים יציבים כל אלו?

                    זה יציב ככול שאפשר לשפוט.

                    @מעלה-ומוריד כתב בDeepSeek V4 Pro:

                    ניתן לסמוך על זה? ואבטחה?

                    לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן,
                    לא סתם חברות נותנות כאלה מחירים / opencode ודומיו נותנים מודלים בחינם.

                    חגיח מנותק
                    חגיח מנותק
                    חגי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @cfopuser כתב בDeepSeek V4 Pro:

                    לא כול כך הבנתי מה הכוונה אבטחה, אם הם משתמשים במידע שלך לאימון מסתמא שכן,

                    אם זה רק מידע לאימון זה לא נורא, החשש הגדול יותר הוא שהם שומרים את המידע הזה, מסננים אותו לכל מה שרלוונטי באופן אישי עליך, ומוכרים אותו הלאה למקומות מפוקפקים.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • J מחובר
                      J מחובר
                      Jabberwock
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      זה כרגע הדירוג של המודלים למי שמתעניין, דירוג DeepSWE:
                      540.jpg
                      שימו לב Glm-5.2 מופיע פעמיים בטבלה, על max ועל high.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      בא תתחבר לדף היומי!
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • קטגוריות
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש
                      • חוקי הפורום