עזרה בתכנון מבנה מערכת
-
@eido אני לא חושב שהגיוני לדרוש מהלקוח לזכור לתמיד 4 ספרות של כרטיס שאיתו שילם כדי לגשת למוצר שקנה
אם אתה רוצה לאמת את הזיהוי של המספר טלפון אתה יכול לשלוח קוד בשיחה נכנסת@צדיק-תמים ה4 ספרות זה רק כדי לעדכן מספר טלפון, את הקוד הוא יקבל אם יחייג/יקיש את המספר שלו ואת הקוד שהוא קיבל מהתוכנה.
-
@צדיק-תמים ה4 ספרות זה רק כדי לעדכן מספר טלפון, את הקוד הוא יקבל אם יחייג/יקיש את המספר שלו ואת הקוד שהוא קיבל מהתוכנה.
@eido ולמה עדכון מספר טלפון אי אפשר לעשות עם אימות מספר נוכחי?
@eido כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
לגופו של ענין, אין הצעות לדברים נצרכים?
תיארת דרישות פונקציונליות מאוד מצומצמות, עם הספריה מול מודול API של ימות זה אמור להיות כמה עשרות שורות קוד בלבד
קשה למצוא בשר בכזה דבר... -
@eido ולמה עדכון מספר טלפון אי אפשר לעשות עם אימות מספר נוכחי?
@eido כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
לגופו של ענין, אין הצעות לדברים נצרכים?
תיארת דרישות פונקציונליות מאוד מצומצמות, עם הספריה מול מודול API של ימות זה אמור להיות כמה עשרות שורות קוד בלבד
קשה למצוא בשר בכזה דבר...@צדיק-תמים כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
@eido ולמה עדכון מספר טלפון אי אפשר לעשות עם אימות מספר נוכחי?
כי אם מספר הטלפון זה הפרט היחיד בשביל לשנות מספר טלפון, כל אחד יכול לעשות את זה... גם אם הוא לא בעל הפלאפון...
@eido כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
לגופו של ענין, אין הצעות לדברים נצרכים?
תיארת דרישות פונקציונליות מאוד מצומצמות, עם הספריה מול מודול API של ימות זה אמור להיות כמה עשרות שורות קוד בלבד
קשה למצוא בשר בכזה דבר...אני אגיד לך, הבקשה המקורית היתה הרבה יותר מצומצמת:
מערכת טלפונית שבאופן אוטומטי אפשר לשלם בה בכרטיס אשראי, ואז ניתן להכניס קוד של 6 ספרות, ואז אם התשלום עבר בהצלחה המערכת מחזירה קוד שכאשר המשתמש מכניס אותו הוא פותח לו את הנעילה של התוכנה. כל זה צריך כמובן להיות אוטומטי, התשובה בטלפון והכל. הנתונים של המשתמשים כמובן צריכים להרשם באיזה מאגר מידע בצורה כלשהי כך שאם אדם שילם ושכח את הקוד שנוכל לדעת שאומנם שילם, וגם שיהיה לנו מעקב על הלקוחות שנוכל לשמור איתם על קשר, לצורך תמיכה וכדומה.
אחרי דיבורים ובירורים רבים ומציאת באגים אפשריים הגענו למה שהגענו עכשיו. השאלה אם יש עוד משהו לתת עליו את הדעת.
-
@צדיק-תמים כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
@eido ולמה עדכון מספר טלפון אי אפשר לעשות עם אימות מספר נוכחי?
כי אם מספר הטלפון זה הפרט היחיד בשביל לשנות מספר טלפון, כל אחד יכול לעשות את זה... גם אם הוא לא בעל הפלאפון...
@eido כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
לגופו של ענין, אין הצעות לדברים נצרכים?
תיארת דרישות פונקציונליות מאוד מצומצמות, עם הספריה מול מודול API של ימות זה אמור להיות כמה עשרות שורות קוד בלבד
קשה למצוא בשר בכזה דבר...אני אגיד לך, הבקשה המקורית היתה הרבה יותר מצומצמת:
מערכת טלפונית שבאופן אוטומטי אפשר לשלם בה בכרטיס אשראי, ואז ניתן להכניס קוד של 6 ספרות, ואז אם התשלום עבר בהצלחה המערכת מחזירה קוד שכאשר המשתמש מכניס אותו הוא פותח לו את הנעילה של התוכנה. כל זה צריך כמובן להיות אוטומטי, התשובה בטלפון והכל. הנתונים של המשתמשים כמובן צריכים להרשם באיזה מאגר מידע בצורה כלשהי כך שאם אדם שילם ושכח את הקוד שנוכל לדעת שאומנם שילם, וגם שיהיה לנו מעקב על הלקוחות שנוכל לשמור איתם על קשר, לצורך תמיכה וכדומה.
אחרי דיבורים ובירורים רבים ומציאת באגים אפשריים הגענו למה שהגענו עכשיו. השאלה אם יש עוד משהו לתת עליו את הדעת.
-
@eido כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
כי אם מספר הטלפון זה הפרט היחיד בשביל לשנות מספר טלפון, כל אחד יכול לעשות את זה... גם אם הוא לא בעל הפלאפון...
שוב, עם אימות בקוד בשיחה נכנסת/צינתוק, כמו שיש בבנק ובכל מקום שעובדים עם זיהוי טלפוני
@צדיק-תמים הוא רוצה לכסות מצב שבו החליפו מספר טלפון ולא עדכנו בחברה, דבר שמצוי בסה"כ, ואז א"א לשלוח שיחת אימות.
-
בכל אופן, באותה השיחה שבה שילם אפשר לתת לו את קוד הפתיחה גם בלי לבקש ממנו את הקוד שהקיש בתשלום
כי שם זה ודאי אותו האדם ששילם -
@sholom תיאורטית נכון, העניין הוא שעד כמה שהצלחתי להבין, ברגע שמבצעים סליקה בשלוחת API השלוחה נסגרת... כך שא"א להביא שם את הקוד.
-
@eido כתב בעזרה בתכנון מבנה מערכת:
@sholom תיאורטית נכון, העניין הוא שעד כמה שהצלחתי להבין, ברגע שמבצעים סליקה בשלוחת API השלוחה נסגרת... כך שא"א להביא שם את הקוד.
מזהה השיחה נשאר אותו דבר עד לניתוק
אתה יכול להעביר בסיום הסליקה לשלוחת API@צדיק-תמים התכוונתי להעביר ישירות לשלוחת API שנותנת את הקוד, אבל הוא היה צריך לעבור אימות. לא חשבתי על מזהה שיחה, תודה!