בירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים
-
נדרים פלוס עובדים רק עם גמא, הם לא עובדים עם יופיי. קשר כן, והם גם יותר זולים. לדעתי אם כבר, אז קשר עם טרנזילה.
-
@eido כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
נדרים פלוס עובדים רק עם גמא, הם לא עובדים עם יופיי. קשר כן, והם גם יותר זולים. לדעתי אם כבר, אז קשר עם טרנזילה.
מה העלויות שלהם בפועל?
@NH.LOCAL קשר -
עלות ההקמה הינה 140 ש"ח (חד-פעמי).
עלות חודשית קבועה עומדת על 50 ש"ח.
מול חברת UPay יש סיכום על עמלת סליקה של 1.1%
ובסליקה דרך BIT – העמלה היא 1.4%אבל טרנזילה לוקחים 0.89 אז שווה לקחתאת קשר ואותם במקום את יופיי.
נדרים פלוס -
מנוי חודשי: 50₪ + מע"מ
דמי הקמה (חד פעמי): 150 ₪ + מע"מ
עמלה 1.2% ביט 1.5%ככה אז אמרו לי, תוכל לברר את זה מולם.
אם קשר עוד לא יצרו איתך קשר כנראה כי הם צריכים עוד פרטים שלך.
-
@NH.LOCAL קשר -
עלות ההקמה הינה 140 ש"ח (חד-פעמי).
עלות חודשית קבועה עומדת על 50 ש"ח.
מול חברת UPay יש סיכום על עמלת סליקה של 1.1%
ובסליקה דרך BIT – העמלה היא 1.4%אבל טרנזילה לוקחים 0.89 אז שווה לקחתאת קשר ואותם במקום את יופיי.
נדרים פלוס -
מנוי חודשי: 50₪ + מע"מ
דמי הקמה (חד פעמי): 150 ₪ + מע"מ
עמלה 1.2% ביט 1.5%ככה אז אמרו לי, תוכל לברר את זה מולם.
אם קשר עוד לא יצרו איתך קשר כנראה כי הם צריכים עוד פרטים שלך.
-
מאד ממליץ על קארדקום,
הם גם ספק וגם סליקה, הכל ישירות מולם.
כמובן שיש להם הו"ק, טוקן, קבלות.
API שלהם מאד נח, ויש להם תמיכה טכנית מעולה. -
מאד ממליץ על קארדקום,
הם גם ספק וגם סליקה, הכל ישירות מולם.
כמובן שיש להם הו"ק, טוקן, קבלות.
API שלהם מאד נח, ויש להם תמיכה טכנית מעולה.@יוני-הלפרין כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
מאד ממליץ על קארדקום,
הם גם ספק וגם סליקה, הכל ישירות מולם.
כמובן שיש להם הו"ק, טוקן, קבלות.
API שלהם מאד נח, ויש להם תמיכה טכנית מעולה.כן, קיבלתי עליהם המלצות
הבעיה ברוב הספקים הטובים כמו טרנזילה, קראדקום, PayPlus, שהעלות החודשית שלהם יחסית די יקרה ומשמעותית לעסקים קטנים
-
אפשר לשלב את יופיי עם יש חשבונית, המסלול שלהם עולה 24 שח + מעמ לחודש. (ועוד ספקי אשראי נוספים. הייתרון ביופיי למי שמתחיל גבייה שלא מדובר במשהו יקר ואין תשלום חודשי אלא רק אחוז מסוייים מהעסקה - צריך לשים לב שאם הכסף לא חשוב מיידית תוך 24 שעות, אפשר לבקש לקבל את הכסף פעם באחוז נמוך יותר)
מאד לשים לב ביופיי שאם זה עסקת תשלומים (לא הו"ק), העלות של התשלומים יחסית גבוהה. אבל אתה מקבל את הכסף מיד.
יש ליש חשבונית מסמכים ללא הגבלה, יש גם הו"ק ריטיינר ועוד הרבה דברים (נראה שהוא פשוט לוקח את הרעיונות של כולם [תחרות בריאה], רק שברוב המקרים הגדול זה כלול בסכום החודשי) -
אפשר לשלב את יופיי עם יש חשבונית, המסלול שלהם עולה 24 שח + מעמ לחודש. (ועוד ספקי אשראי נוספים. הייתרון ביופיי למי שמתחיל גבייה שלא מדובר במשהו יקר ואין תשלום חודשי אלא רק אחוז מסוייים מהעסקה - צריך לשים לב שאם הכסף לא חשוב מיידית תוך 24 שעות, אפשר לבקש לקבל את הכסף פעם באחוז נמוך יותר)
מאד לשים לב ביופיי שאם זה עסקת תשלומים (לא הו"ק), העלות של התשלומים יחסית גבוהה. אבל אתה מקבל את הכסף מיד.
יש ליש חשבונית מסמכים ללא הגבלה, יש גם הו"ק ריטיינר ועוד הרבה דברים (נראה שהוא פשוט לוקח את הרעיונות של כולם [תחרות בריאה], רק שברוב המקרים הגדול זה כלול בסכום החודשי)@clickone כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
אפשר לשלב את יופיי עם יש חשבונית, המסלול שלהם עולה 24 שח + מעמ לחודש. (ועוד ספקי אשראי נוספים. הייתרון ביופיי למי שמתחיל גבייה שלא מדובר במשהו יקר ואין תשלום חודשי אלא רק אחוז מסוייים מהעסקה - צריך לשים לב שאם הכסף לא חשוב מיידית תוך 24 שעות, אפשר לבקש לקבל את הכסף פעם באחוז נמוך יותר)
מאד לשים לב ביופיי שאם זה עסקת תשלומים (לא הו"ק), העלות של התשלומים יחסית גבוהה. אבל אתה מקבל את הכסף מיד.
יש ליש חשבונית מסמכים ללא הגבלה, יש גם הו"ק ריטיינר ועוד הרבה דברים (נראה שהוא פשוט לוקח את הרעיונות של כולם [תחרות בריאה], רק שברוב המקרים הגדול זה כלול בסכום החודשי)השאלה כמה עולה בפועל מערכת הסליקה עצמה אם הם לא מספקים אותה בעצמם?
גם מבחינת שירות לקוחות וכו' ראיתי ביקורות מעורבות
מה החוויה שלכם איתם, בעיקר כשיש תקלות? -
בעיקרון כבר פניתי לשתיהם
קשר חזרו אלי טלפונית לשנייה אחת ואז אמרו שיתקשרו אלי מנציג מכירות
לנדרים פלוס שלחתי מייל בנפרד ועוד לא חזרו אלי -
@NH.LOCAL נדרים פלוס לא פנו אליך בעקבות פניה שלי אליהם?
צריך לשים לב שהאחוזים לא עולים אחרי שנה.
בכל מקרה שלחתי שוב פניה לקשר ונדרים פלוס רק עכשיו ראיתי את המייל (שלך?), הוא הגיע לספאם משום מה.@eido כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
@NH.LOCAL נדרים פלוס לא פנו אליך בעקבות פניה שלי אליהם?
צריך לשים לב שהאחוזים לא עולים אחרי שנה.
בכל מקרה שלחתי שוב פניה לקשר ונדרים פלוס רק עכשיו ראיתי את המייל (שלך?), הוא הגיע לספאם משום מה.נדרים פלוס פנו.
-
@clickone כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
אפשר לשלב את יופיי עם יש חשבונית, המסלול שלהם עולה 24 שח + מעמ לחודש. (ועוד ספקי אשראי נוספים. הייתרון ביופיי למי שמתחיל גבייה שלא מדובר במשהו יקר ואין תשלום חודשי אלא רק אחוז מסוייים מהעסקה - צריך לשים לב שאם הכסף לא חשוב מיידית תוך 24 שעות, אפשר לבקש לקבל את הכסף פעם באחוז נמוך יותר)
מאד לשים לב ביופיי שאם זה עסקת תשלומים (לא הו"ק), העלות של התשלומים יחסית גבוהה. אבל אתה מקבל את הכסף מיד.
יש ליש חשבונית מסמכים ללא הגבלה, יש גם הו"ק ריטיינר ועוד הרבה דברים (נראה שהוא פשוט לוקח את הרעיונות של כולם [תחרות בריאה], רק שברוב המקרים הגדול זה כלול בסכום החודשי)השאלה כמה עולה בפועל מערכת הסליקה עצמה אם הם לא מספקים אותה בעצמם?
גם מבחינת שירות לקוחות וכו' ראיתי ביקורות מעורבות
מה החוויה שלכם איתם, בעיקר כשיש תקלות?@NH.LOCAL כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
השאלה כמה עולה בפועל מערכת הסליקה עצמה אם הם לא מספקים אותה בעצמם?
אם אתה מדבר על יופיי, אז אם יש לך כבר חשבון איתם, זה מה שסגרת איתם (בד"כ 1.2 או 1.6 אחוז מכל עסקה)
אם אין לך ואתה פותח דרכו, זה בד"כ יוצא יותר זול. רק שאם יש לך כבר, אז יופיי לא יתנו לך לפתוח עוד חשבון כדי להרוויח.
זה אותו דבר גם בסאמיט.ספקים אחרים אני לא יודע. זה בד"כ תלוי בכושר המיקוח שלך מול הספק ישירות.
@NH.LOCAL כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
מה החוויה שלכם איתם
אני הכרתי את יש חשבונית לראשונה לפני כשנתיים, כשהייתי צריך לעזור ללקוח שלי להגר מתוכנה אחת שהיתה לנו איתה אינטגרציה, למשהו אחר.
וחיפשנו המון זמן.
עשיתי בשביל הבדיקה לאותו לקוח כמה וכמה אינטגרציות.
ואז, בתקופה ההיא אני הרגשתי שיש חשבונית עדיין לא מספיק בשלה. לא יודע איך להסביר. זה תחושת בטן כשאתה נוגע בהרבה מערכות דומות אתה מרגיש את זה.
(לדוגמא, אז הוצהר שהיא מערכת שמשמשת עשרות אלפי לקוחות, אבל הID הרץ של המפתח API היה משהו בסביבות 100 וזה הרגיש לי מוזר. והיו עוד דברים)
בסוף בלקוח הספציפי ההוא בחרנו יחד הוא ואני בסאמיט, והוא נמצא שם על החבילה הגדולה ביותר שלהם, שעולה כ7000 שח בשנה אאל"ט.למעשה בתקופה האחרונה שוב בחנתי בשביל פרוייקט אחר כמה מערכות ובינהם גם את סאמיט ואת יש חשבונית, דעתי היתה ללכת על סאמיט למרות המחיר היקר, אבל בסוף באמת בחרנו ביש חשבונית. נראה שהיא עשתה כברת דרך מאד.
לגבי השירות של יש חשבונית, אז וגם היום, יש את אורי (שנראה לכאורה שהוא המפתח או המנהל) והוא בחור ממש נחמד, ומשתדל לעזור, וחשוב לו שיהיה טוב,
ייתכן שזה המקור לביקורות המעורבות. תלוי מאיזה זמן.עדיין בחוויה שלי מולו לא היו לי תקלות משמעותיות, ותמיד אני זוכר שהיתה אצל אורי אוזן קשבת.
(גם כשבפרוייקט הקודם לא בחרנו בו, אורי התקשר כדי להבין למה, ומה הוא יכל לשפר ולעשות אחרת כדי שבכל זאת היינו בוחרים בו)
המעניין אצלו זה בעיקר הנושא של החבילות. אין אצלו מדרגים. מה שפתוח אצלך, פשוט פתוח ללא הגבלה.בכל מקרה, ברמה האישית לא השתמשתי אצלו במודל של הריטיינר, ואני מניח שגם אם אעשה ריטיינר אצלי, כנראה זה יהיה עם קוד שלי ולא אסתמך על מערכת שלו או מערכת אחרת.
-
@NH.LOCAL נדרים פלוס לא פנו אליך בעקבות פניה שלי אליהם?
צריך לשים לב שהאחוזים לא עולים אחרי שנה.
בכל מקרה שלחתי שוב פניה לקשר ונדרים פלוס רק עכשיו ראיתי את המייל (שלך?), הוא הגיע לספאם משום מה.@eido כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
@NH.LOCAL נדרים פלוס לא פנו אליך בעקבות פניה שלי אליהם?
הם כתבו כעת שהמערכת שלהם לא מתאימה לדרישות שלי.
קשר לא ממש מתקשרים, וזה נשמע די רע במקרה של תקלות...
@clickone כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
אני הכרתי את יש חשבונית לראשונה לפני כשנתיים, כשהייתי צריך לעזור ללקוח שלי להגר מתוכנה אחת שהיתה לנו איתה אינטגרציה, למשהו אחר.
וחיפשנו המון זמן.בשורה התחתונה, העניין המרכזי אצלי זה האמינות כשמדובר על מערכת חיוב בהו"ק. איך אפשר לעקוב אחרי הנתונים, מה קורה כשיש תקלות וכו'?
כמובן שיש את הספקים הוותיקים כמו טרנזילה וקארדקום שהם הכי אמינים ועם שירות לקוחות מדהים, אבל העלות החודשית שלהם די מרתיעה
-
@eido כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
@NH.LOCAL נדרים פלוס לא פנו אליך בעקבות פניה שלי אליהם?
הם כתבו כעת שהמערכת שלהם לא מתאימה לדרישות שלי.
קשר לא ממש מתקשרים, וזה נשמע די רע במקרה של תקלות...
@clickone כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
אני הכרתי את יש חשבונית לראשונה לפני כשנתיים, כשהייתי צריך לעזור ללקוח שלי להגר מתוכנה אחת שהיתה לנו איתה אינטגרציה, למשהו אחר.
וחיפשנו המון זמן.בשורה התחתונה, העניין המרכזי אצלי זה האמינות כשמדובר על מערכת חיוב בהו"ק. איך אפשר לעקוב אחרי הנתונים, מה קורה כשיש תקלות וכו'?
כמובן שיש את הספקים הוותיקים כמו טרנזילה וקארדקום שהם הכי אמינים ועם שירות לקוחות מדהים, אבל העלות החודשית שלהם די מרתיעה
@NH.LOCAL כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
קשר לא ממש מתקשרים, וזה נשמע די רע במקרה של תקלות...
אל תתחיל איתם.
אני מחפש בתקופה האחרונה גם משהו דומה, יש לי מודול של מנויים לאתר מסויים, והגעתי למסקנה שאני תמיד אצטרך משהו חיצוני אצלי עם התממשקות לAPI כדי לנהל את המינוי על הלקוח, אבל את ההו"ק והגביה לעשות דרך מערכת חיצונית קיימת, פתחתי חשבון בסאמיט, מורנינג ויש חשבונית, חד משמעית ביש חשבונית נראה לי הכי מתאים לי,
אהבתי את הפשטות של סאמיט, אבל אם אני גובה 12 ש"ח בחודש, ועל כל גביה זה כבר 2 פעולות (תשלום וקבלה), אני מכלה את התוכניות הקטנות בקלות לפני שאני מתחיל להכניס כסף משמעותי, גם מאוד לא אהבתי שיש מגבלה על הפעולות בAPI,
במורנינג לא שווה לי כי הם גובים 1.2 או משהו כזה על כל סליקה, וכאמור החיובים שלי לעיתים קטנים ממש..
אבל ביש חשבונית יש כמעט כל מה שרציתי, ולמעשה הדבר שהכי מציק לי זה שיש הרבה פרטים במסך ואפשרויות כאילו אני מנהל את נאס"א.. אבל דווקא בזכות זה מצאתי הגדרה כמעט לכל דבר שרציתי
יש דבר אחד שלא מצאתי שם, זה אפשרות לתת ללקוח להגדיר הו"ק קבועה כתשלום על שירות כלשהו, אלא זה רק סכום ללא בחירת פריט (בסאמיט זה כן קיים ככה) מה שאומר שאני חייב להחזיק CRM חיצוני שיאפשר לי לרשום את לאיזה מינוי כל לקוח רשוםבכללי עושה רושם שהמערכות הללו פחות מותאמות למתכנתים שרוצים למכור תוכנה על בסיס מינוי תקופתי, אלא יותר לאנשים שמוכרים פריטים חד פעמיים או מקבלים תשלום חודשי קבוע על שירות כללי כלשהו
-
@NH.LOCAL כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
קשר לא ממש מתקשרים, וזה נשמע די רע במקרה של תקלות...
אל תתחיל איתם.
אני מחפש בתקופה האחרונה גם משהו דומה, יש לי מודול של מנויים לאתר מסויים, והגעתי למסקנה שאני תמיד אצטרך משהו חיצוני אצלי עם התממשקות לAPI כדי לנהל את המינוי על הלקוח, אבל את ההו"ק והגביה לעשות דרך מערכת חיצונית קיימת, פתחתי חשבון בסאמיט, מורנינג ויש חשבונית, חד משמעית ביש חשבונית נראה לי הכי מתאים לי,
אהבתי את הפשטות של סאמיט, אבל אם אני גובה 12 ש"ח בחודש, ועל כל גביה זה כבר 2 פעולות (תשלום וקבלה), אני מכלה את התוכניות הקטנות בקלות לפני שאני מתחיל להכניס כסף משמעותי, גם מאוד לא אהבתי שיש מגבלה על הפעולות בAPI,
במורנינג לא שווה לי כי הם גובים 1.2 או משהו כזה על כל סליקה, וכאמור החיובים שלי לעיתים קטנים ממש..
אבל ביש חשבונית יש כמעט כל מה שרציתי, ולמעשה הדבר שהכי מציק לי זה שיש הרבה פרטים במסך ואפשרויות כאילו אני מנהל את נאס"א.. אבל דווקא בזכות זה מצאתי הגדרה כמעט לכל דבר שרציתי
יש דבר אחד שלא מצאתי שם, זה אפשרות לתת ללקוח להגדיר הו"ק קבועה כתשלום על שירות כלשהו, אלא זה רק סכום ללא בחירת פריט (בסאמיט זה כן קיים ככה) מה שאומר שאני חייב להחזיק CRM חיצוני שיאפשר לי לרשום את לאיזה מינוי כל לקוח רשוםבכללי עושה רושם שהמערכות הללו פחות מותאמות למתכנתים שרוצים למכור תוכנה על בסיס מינוי תקופתי, אלא יותר לאנשים שמוכרים פריטים חד פעמיים או מקבלים תשלום חודשי קבוע על שירות כללי כלשהו
@אביי כתב בבירור על מערכת סליקת אשראי מתאימה לאתר עם מודל מנויים:
יש דבר אחד שלא מצאתי שם, זה אפשרות לתת ללקוח להגדיר הו"ק קבועה כתשלום על שירות כלשהו, אלא זה רק סכום ללא בחירת פריט (בסאמיט זה כן קיים ככה) מה שאומר שאני חייב להחזיק CRM חיצוני שיאפשר לי לרשום את לאיזה מינוי כל לקוח רשום
אני מציע לך לפנות לתמיכה שלהם ולבקש את האפשרות הזו. כמובן תסביר את עצמך מה הצורך וכו, יש מצב שיכניסו את זה
-
@אביי @NH.LOCAL @clickone
קצת סטיה מהנושא אבל אשמח לדעת מה הדרישות שלכם ומה חסר, אני מחפש חברת סליקה להציע ללקוחות, עד עכשיו המלצתי על קשר כי היא הכי זולה ועל נדרים פלוס כי יש להם בד"כ שירות טוב, הם מתממשקים עם מה שצריך ובעיקר מבינים את הציבור החרדי.אבל כנראה שאצטרך להחליף חברות...
אשמח לדעת מה לחפש ומה הצרכים.