API מומלץ לתכנון מסלול
-
אני מחפש שירות API (בתשלום כמובן).
לתכנון מסלולים.
יש לי מסלול של בערך 100 כתובות ביום שאני צריך לתכנן.
ראיתי כמה שירותים כאלו.
אשמח לשמוע המלצות על שירות ספציפי.
תודה
@יהודי-טוב Google Maps
-
אני מחפש שירות API (בתשלום כמובן).
לתכנון מסלולים.
יש לי מסלול של בערך 100 כתובות ביום שאני צריך לתכנן.
ראיתי כמה שירותים כאלו.
אשמח לשמוע המלצות על שירות ספציפי.
תודה
-
לזכרוני google maps לא נותן אופציה של ריבוי כתובות במסלול אחד (מציאת מסלול אופטימלי).
אני מכיר ארגון שמשתמש ב https://getcircuit.com/ (ידנית בלי API)
יש להם API -
https://developer.team.getcircuit.com/ -
-
לזכרוני google maps לא נותן אופציה של ריבוי כתובות במסלול אחד (מציאת מסלול אופטימלי).
אני מכיר ארגון שמשתמש ב https://getcircuit.com/ (ידנית בלי API)
יש להם API -
https://developer.team.getcircuit.com/@dovid כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
לזכרוני google maps לא נותן אופציה של ריבוי כתובות במסלול אחד (מציאת מסלול אופטימלי).
https://developers.google.com/optimization/routing/google_direction
https://developers.google.com/maps/documentation/directions/get-directions?hl=he#optimize-your-waypoints
אבל זה מוגבל ל25 נקודות במסלול אז באמת לא מתאים פה (אלא אם כן אפשר לחלק את המסלול פר עיר וכדומה כך שיצא עד 25 כל פעם)בנוסף הם מציעים ספריית קוד פתוח שלהם לחישוב הזה, יש לינקים כאן
-
@צדיק-תמים זה חדש, אם אני לא טועה לא היה מענה לזה.
לזכרוני זה עולה יותר יקר להשתמש בספריות ולחשב לבד.
אתה צריך לדעת כל מיקום מה המרחק שלו מכלל המיקומים האחרים (לא אווירי/גאוגרפי שזה מספיק חישוב על הנ.צ., אלא מרחק תחבורתי), זה יוצא מלא בקשות. -
לזכרוני google maps לא נותן אופציה של ריבוי כתובות במסלול אחד (מציאת מסלול אופטימלי).
אני מכיר ארגון שמשתמש ב https://getcircuit.com/ (ידנית בלי API)
יש להם API -
https://developer.team.getcircuit.com/@dovid כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
https://getcircuit.com/ (ידנית בלי API)
יש להם API -
https://developer.team.getcircuit.com/זה נראה האופציה המועדפת בגלל המחיר
יש עוד אופצייה, (לא ניסיתי ולא מכיר...)
-
אני מחפש שירות API (בתשלום כמובן).
לתכנון מסלולים.
יש לי מסלול של בערך 100 כתובות ביום שאני צריך לתכנן.
ראיתי כמה שירותים כאלו.
אשמח לשמוע המלצות על שירות ספציפי.
תודה
-
@יהודי-טוב אני יודע ש @אביי עזר לי בעבר עם זה דרך מיקרוסופט ששם הוא אמר שההגבלה היא לא 25 אלא הרבה יותר אבל איני בטוח
@יעקב2 אני לא זוכר שעבדנו עם מיקרוסופט ולא שההגבלה שלהם גבוהה יותר, השתמשתי בגוגל,
@יהודי-טוב אני ממליץ לך קודם כל למיין את הרשימה לפי חישוב נתוני המיקום על המפה (זה מתמטיקה פשוטה) כשנקודת/אזור המוצא שלך בראש הרשימה, אחרי זה אתה יכול להשתמש בAPI של גוגל למיטוב של קבוצות מסלולים קטנות יותר בכל פעם באופן שרירותי, לדוגמה כל פעם 20 כתובות, מהניסיון שלי זה ממש בסדר,
אפשר גם באופן עצמאי על המחשב שלך עם כלי קוד פתוח של גוגל בשם or-tools שנועד לפתור כל מיני בעיות מורכבות, ואחת מהם זה את זה, יש להם ספריות לכל השפות הנפוצות, ותוכל להשיג יותר גמישות וזה גם יהיה 100% בחינם בהיבט החודשי (בהנחה ולא תרגיש את זה בחשבון חשמל
)
-
@יעקב2 אני לא זוכר שעבדנו עם מיקרוסופט ולא שההגבלה שלהם גבוהה יותר, השתמשתי בגוגל,
@יהודי-טוב אני ממליץ לך קודם כל למיין את הרשימה לפי חישוב נתוני המיקום על המפה (זה מתמטיקה פשוטה) כשנקודת/אזור המוצא שלך בראש הרשימה, אחרי זה אתה יכול להשתמש בAPI של גוגל למיטוב של קבוצות מסלולים קטנות יותר בכל פעם באופן שרירותי, לדוגמה כל פעם 20 כתובות, מהניסיון שלי זה ממש בסדר,
אפשר גם באופן עצמאי על המחשב שלך עם כלי קוד פתוח של גוגל בשם or-tools שנועד לפתור כל מיני בעיות מורכבות, ואחת מהם זה את זה, יש להם ספריות לכל השפות הנפוצות, ותוכל להשיג יותר גמישות וזה גם יהיה 100% בחינם בהיבט החודשי (בהנחה ולא תרגיש את זה בחשבון חשמל
)
@אביי כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
למיין את הרשימה לפי חישוב נתוני המיקום על המפה (זה מתמטיקה פשוטה)
אתה מתכוון לפי קורדינציות?
למיטוב של קבוצות מסלולים קטנות יותר בכל פעם באופן שרירותי, לדוגמה כל פעם 20 כתובות, מהניסיון שלי זה ממש בסדר
ואיך אני מוודא שהקשר בין הקבוצות שחילקתי אכן יעיל? (אני חייב לוודא שאין שינוי במיקום הראשון והאחרון?)
לא הכרתי את הכלי or-tools של גוגל,
נראה מעניין..תודה.
-
@אביי כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
למיין את הרשימה לפי חישוב נתוני המיקום על המפה (זה מתמטיקה פשוטה)
אתה מתכוון לפי קורדינציות?
למיטוב של קבוצות מסלולים קטנות יותר בכל פעם באופן שרירותי, לדוגמה כל פעם 20 כתובות, מהניסיון שלי זה ממש בסדר
ואיך אני מוודא שהקשר בין הקבוצות שחילקתי אכן יעיל? (אני חייב לוודא שאין שינוי במיקום הראשון והאחרון?)
לא הכרתי את הכלי or-tools של גוגל,
נראה מעניין..תודה.
@יהודי-טוב כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
ואיך אני מוודא שהקשר בין הקבוצות שחילקתי אכן יעיל? (אני חייב לוודא שאין שינוי במיקום הראשון והאחרון?)
אצלי זה עבד בסדר בד"כ,
אבל באיזה שלב באמת עברתי לשיטה שבה אני מחלק את מספר הכתובות בכל מנה לא באופן שרירותי, אלא מקבץ את הכתובות בטווח של X ק"מ ולא יותר מ20 כתובות, וככה גם כשיש סטיה קלה, זה לא משמעותי כי טווח המרחקים תמיד יהיה קטן יחסית,
אם זה ממש חשוב אז כנראה שכדאי ללכת על or-tools על כל הרשימה,
-
@אביי כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
למיין את הרשימה לפי חישוב נתוני המיקום על המפה (זה מתמטיקה פשוטה)
אתה מתכוון לפי קורדינציות?
למיטוב של קבוצות מסלולים קטנות יותר בכל פעם באופן שרירותי, לדוגמה כל פעם 20 כתובות, מהניסיון שלי זה ממש בסדר
ואיך אני מוודא שהקשר בין הקבוצות שחילקתי אכן יעיל? (אני חייב לוודא שאין שינוי במיקום הראשון והאחרון?)
לא הכרתי את הכלי or-tools של גוגל,
נראה מעניין..תודה.
@יהודי-טוב כתב בAPI מומלץ לתכנון מסלול:
לא הכרתי את הכלי or-tools של גוגל,
נראה מעניין..הבאתי אותו לעיל.
-
אני השתמשתי עם שירות של חברה זו
https://my.optimoroute.com/בניתי עם זה פרוייקט גדול
ועבד בצורה מצויינת
רק אציין- להגדיר נכון בהגדרות את העדפות הנסיעה (מבחינת כתובות קרובות בשני צידי הכביש וכדו')
- אם מדובר על הפצה של כל הכתובות באיזור מסויים מאוד (לדוג' הכל בתוך בני ברק) וסיום המסלול באותו איזור חלוקה לעיתים מומלץ להגדיר את יעד סיום לכתובת רחוקה (לדוג' ירושלים) כך שלא יעביר שוב ושוב בתוך אותם פקקים
-
אני השתמשתי עם שירות של חברה זו
https://my.optimoroute.com/בניתי עם זה פרוייקט גדול
ועבד בצורה מצויינת
רק אציין- להגדיר נכון בהגדרות את העדפות הנסיעה (מבחינת כתובות קרובות בשני צידי הכביש וכדו')
- אם מדובר על הפצה של כל הכתובות באיזור מסויים מאוד (לדוג' הכל בתוך בני ברק) וסיום המסלול באותו איזור חלוקה לעיתים מומלץ להגדיר את יעד סיום לכתובת רחוקה (לדוג' ירושלים) כך שלא יעביר שוב ושוב בתוך אותם פקקים
-
המערכת עושה את זה מצויין!
רק אני נתקלתי בקושי מסויים כשניסתי לשלוח אותו בתוך שכונה אחת בבני ברך ל 120 כתובות הוא סיבב אותי סחור סחור
כאשר בעצם המסלול היה נכון!
אבל הפעילים בשטח לא אהבו את זה