מחפש המלצה על אוזניות טובות לשיחות שירות לקוחות
-
איכות שמע טובה וגבוהה, בידוד רעשים. ומה שצריך בשביל לנהל שיחה במקסימום איכות.
אשמח להמלצות מנסיון בלבד.
תודה רבה -
אני עובד כיום בשלוש מקומות מרחוק, כלומר אני כל הזמן משוחח במחשב (כידוע לך גם עבדתי בנטפרי).
טווח המחירים של אוזניות הוא עצום, אבל אוזניות ב100+ ש"ח של החברות המובילות (לוגיטק, סניסייזר ועוד) עושים עבודה מצויינת אבל לא ביטול רעשים, לעומת זאת התוכנות זום, מיט, סלאק, סקייפ וכאלו עושים את העבודה מעולה. הבעיה מתחילה בקו סיפ, שמה תוכנה כמו למשל microsip לא יודע מה היא עושה ומה לא אבל שומעים כל רחש וזה לא נעים. -
@shraga אני מאד נהנה מזה:
https://ksp.co.il/web/item/29447
מחזיק שנים.
לגבי סינון רעשים כנ"ל מה ש@dovid כתב אני משתמש בזה בעיקר לסקייפ וזה מצויין. -
@shraga אני קניתי את האוזנייה הזו
https://he.aliexpress.com/item/1005003839349832.html
אני משתמש בזה לשרות לקוחות ומאוד נהנה
אין תלונות על רעשים כלל
זה כנראה לא באיכות שמע גבוהה אבל סינון רעשים מצוין -
@מיאני-ומהשמי מעניין, אני קניתי את האוזנייה הזו וכל הזמן התלוננו שלא שומעים אותי.
-
@shraga אם אתה מחפש אוזניות בלוטוס אז הסינון רעשים הכי טוב הוא ללא ספק באוזניות של אפל
אם אתה רוצה אוזניות חוט אז יש ליילינק אוזניות בדיוק בשביל זה הרבה מוקדי שירות משתמשים באוזניות שלהם -
@dovid כתב במחפש המלצה על אוזניות טובות לשיחות שירות לקוחות:
הבעיה מתחילה בקו סיפ, שמה תוכנה כמו למשל microsip לא יודע מה היא עושה ומה לא אבל שומעים כל רחש וזה לא נעים.
יש סיפ שכן מסננת רעשים כמו שאר התוכנות שכתבת?
-
@ששא קשה לי להבין איך אתה מתאר לעצמך שאני יידע על זה ולא אכתוב באותה נשימה את השם של התוכנה/הפתרון.
כל השירותים שמניתי כולל סיפ כוללים תוכנת צד לקוח (שלפעמים זה הדפדפן) וצד שרת.
תיאורטית יכול להיות פתרון גם פה וגם פה וגם בקו סיפ בהתאם למרכזיה ולתוכנה.
מאוד יכול להיות שגם במיקרוסיפ יש פתרון, רק שאינני מכירו.
6/8