מערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני
-
@ek0583232948 אין אף חברה שלא מבוססת על תשתית ימות שמאפשרת דינמיות כזאת. זה או לפתח בעצמך מאפס באסטריסק ודומיו או לשלם לחברות המתחרות של ימות שיפתחו עבורך באסטריסק ודומיו בדיוק בדיוק את מה שאתה צריך
-
@צדיק-תמים
תודה
מה שאני רוצה לדעת זה איזה חברות מומלצות שעובדות על אותה תשתית של ימות
העניין שאני רוצה משהו אחר מימות זה לא עניין של בעיה עם תשתית , אלא בקשה של לקוח שלא לעבוד עם ימות -
@ek0583232948 אם תכתוב מה לא טוב לך בימות עצמם, יוכלו לומר לך איזה מיתוגים אחרים של תשתית ימות (ריסיילרים) כן טובים. לדוגמה אם אתה צריך אישור רשמי מהוועדה, אז למבזק יש
-
@צדיק-תמים
עיקרון של לקוח
מבחינתי אם זה היה וויט לייבל של מישהו שלוקח מימות , זה גם טוב, העיקר שבחשבונית לא יהיה כתוב ימות (לא מבחינת לעבוד על לקוח אלא שהוא לא רוצה להיות לקוח של ימות ) -
@ek0583232948 כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
@צדיק-תמים
עיקרון של לקוח
מבחינתי אם זה היה וויט לייבל של מישהו שלוקח מימות , זה גם טוב, העיקר שבחשבונית לא יהיה כתוב ימות (לא מבחינת לעבוד על לקוח אלא שהוא לא רוצה להיות לקוח של ימות )cs@mgmivr.com
ריסיילר בימות המשיח. -
@צדיק-תמים כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
@ek0583232948 אין אף חברה שלא מבוססת על תשתית ימות שמאפשרת דינמיות כזאת. זה או לפתח בעצמך מאפס באסטריסק ודומיו או לשלם לחברות המתחרות של ימות שיפתחו עבורך באסטריסק ודומיו בדיוק בדיוק את מה שאתה צריך
עבדתי כבר כמה פעמים עם חברת קליקול,
ויש להם API לכל האופציות האלה.
-
@THMV כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
לחברת ידע פון יש גם שלוחות של API והיא לא קשורה לימות המשיח כלל
פניתי אליהם בעבר בנוסח הבא:
האם יש לכם API לשינוי המערכת וכן מודל API (כלומר שהשרת שלכם פונה לשרת שלי ומקבל הוראות להמשך השיחה), ואם כן האם אוכל לקבל את התיעוד הטכני כדי לבדוק התאמה לדרישות המערכות שיש לי בחברות אחרות?
אני מדבר על יכולות קיימות, לא על אפשרות לפיתוח.וענו לי:
קיימת אפשרות ברמה מסוימת אך לא ברור האם כל מה שרציתם
עניתי להם:
איזה אפשרויות כן קיימות לכם למפתחים שמעוניינים להתממשק המערכת?
באתר שלכם לא מצאתי שום תיעוד למפתחים.ונעניתי:
שלום וברכה
אין הדרכות יש שירות כזה למי שרוצה דברים מסויימים,
תוכלו להגיד / לרשום מה צריך ונבדוק האם קיים.ולפניה אחרת שלי כתבו:
במענה לפנייתך באתר
אין לנו עדיין דוקומנטציה מסודרת של ה API
אשמח אם תוכל לפנות אלי לטלפון להבנת הצרכיםתבין מזה מה שאתה רוצה, לי זה לא נשמע בכיוון.
-
@אברהם-ירושלמי-0 כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
@צדיק-תמים כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
@ek0583232948 אין אף חברה שלא מבוססת על תשתית ימות שמאפשרת דינמיות כזאת. זה או לפתח בעצמך מאפס באסטריסק ודומיו או לשלם לחברות המתחרות של ימות שיפתחו עבורך באסטריסק ודומיו בדיוק בדיוק את מה שאתה צריך
עבדתי כבר כמה פעמים עם חברת קליקול,
ויש להם API לכל האופציות האלה.
אפשר קישור לתיעוד?
-
@צדיק-תמים כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
אפשר קישור לתיעוד?
אין לחברות האלו תיעוד מסיבה מאד פשוטה, הם לא נותנים לך לפתח לבד מערכות אלא רוצים לגבות כסף על כל דבר, ואין להם סיבה לפרסם api בצורה גלויה
-
@ek0583232948 כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
אין לחברות האלו תיעוד מסיבה מאד פשוטה, הם לא נותנים לך לפתח לבד מערכות אלא רוצים לגבות כסף על כל דבר
שזה בדיוק מה שכתבתי לעיל. שים לב למה הגבתי
אדרבה אם יש חברה עם מודל API מסודר, ומצידי שתיקח עליו 50K בחודש אבל תאפשר פיתוח פרטי, אשמח לשמוע -
@צדיק-תמים אם אתה באמת מוכן לשלם 50K בחודש (מניח שלא ושזה היה לשם הגוזמה...), אתה בהחלט יכול להתקין אסטריסק ולשלוח את השיחות לשם.
משם השמיים הם הגבול למה שאתה יכול לעשות. לא עם API, אלא עם קוד שלך ממש מקצה לקצה.
כמובן שאת השלוחות הסטנדרטיות אתה יכול להשאיר בימות אבל להפנות אליך את השלוחות שעליהם אתה רוצה פיתוחים מיוחדים -
@clickone זה לא הנקודה. הנקודה היא שלא ידוע לי על אף חברה מלבד ימות שמאפשרת לך את הגמישות הזאת לכתוב קוד בלי לדאוג לתשתית וכו', מה שכתבתי 50K הכוונה שלא שיש חברות אחרות רק שהן לוקחות יקר על השימוש באופציה הזאת אלא שאין בכלל אופציה כזאת, רק פיתוח שלהם של האופציות הספציפיות ואתה נשאר תלוי בהם לחלוטין
@clickone כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
אתה בהחלט יכול להתקין אסטריסק ולשלוח את השיחות לשם.
משם השמיים הם הגבול למה שאתה יכול לעשות. לא עם API, אלא עם קוד שלך ממש מקצה לקצה.זה לא הדיון פה, אבל אני לא רואה כ"כ מה אי אפשר לעשות עם מודול API של ימות (אם אתה לא משתמש ברכיבים מוכנים-ומוגבלים של ימות כמו צינתוקים חינמיים רשימות תפוצה וכו', אתה יכול לעשות ממש כל דבר)
-
@צדיק-תמים כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
אני לא רואה כ"כ מה אי אפשר לעשות עם מודול API של ימות (אם אתה לא משתמש ברכיבים מוכנים-ומוגבלים של ימות כמו צינתוקים חינמיים רשימות תפוצה וכו', אתה יכול לעשות ממש כל דבר)
האם יש להם אפשרות לAPI לשליטה על שיחה עם נציג/חדר ועידה/שידור חי/או כל פעלה אחרת כשהמשתמש לא נמצא במודול API?
או בשפה של אסטריסק האם נותנים API בסגנון ARI/AMI?האם נותנים להזרים מדיה לשרת חיצוני (שיכול להקטין משמעותית את ההמתנה לתגובה בSTT או וגם לשימוש במערכת כריזה בלי המתנה לסיום ההודעה)?
-
עבדת פעם עם אסטריסק ישירות?
הפיתוח של תהליך זרימה של שיחה כאשר אתה מקבל שליטה על מהלך השיחה (תחשוב על לופ שאתה עושה ורץ איתו תוך כדי השיחה, וקלט מהמשתמש שהקוד שלך פשוט ממתין ואתה בתוך הסשן...)
וזה עוד לפני דברים שלדעתי באמת יותר קל/נכון/אפשר לעשות באסטריסק/freeswitch גם אם הוא אפשרי בדיעבד בימות.לדעתי זה מסוג הדברים שאחרי שאתה מנסה, אתה לא מבין למה לא עשית את זה עד היום.
במיוחד מתכנתים (כמוך).אני מסכים איתך שזה אומר שאתה צריך להחזיק ולדאוג לתשתית וכו' ולכן הצעתי שאת זה תשלח לשם רק בפונקציות היותר מסובכות. (ככה לא תצטרך לדאוג לכלל התשתית ועומסים, אלא רק לחלק החשוב/מורכב יותר מבחינתך [ואם יהיו שם עומסים כמובן שכן תצטרך לנהל אותם])
ואני לא חושב שא"א לפתח מערכת API שתהיה גמישה (יצא לי לראות לאחרונה באיזו חברה בחו"ל, שמתקשרים בAPI עם JSON בלך ושוב וכו'), השאלה אם יש צורך במשהו אחר חוץ מימות לאלו ש"לא רוצים לדאוג לתשתית", ואסטריסק לאלו שמוכנים לקפוץ למים.....
(כלומר, אני מתכוון שאין באמת דרישה משאר החברות ולכן הן לא מתאמצות מדאי בעניין. אולי בגלל שאלו שצריכים נשארים עם ימות, או קופצים למים. ייתכן שאתה מתכוון לזה בדיוק)
(וגם אני לא מאמין שיש מישהו שיהיה מוכן לשלם 50K לחודש רק בשביל API גמיש. אם היה אני מניח שמספיק חברות היו מפתחים כזה דבר... - אבל מקריאה חוזרת של מה שכתבת ייתכן שהתכוונת בכלל למשהו אחר)@nigun נגע בAMI/ARI. שזה אכן חשוב מאד. אבל לדעתי אפילו את הקלות של AGI קשה להשיג (אם כי לא בלתי אפשרי)
(@צדיק-תמים אמנם כל זה די חורג משאלת הפותח [ייתכן שיש ערך כדי שידע שאין חובה דווקא ימות, במיוחד אם הדרישות שלו יותר מורכבות], אבל ברמה האישית, אני חושב שאם יש לך זמן מיותר כדאי שתנסה קצת בסביבת פיתוח אסטריסק. ואני כותב את זה דווקא מתוך הערכה לרמת הקוד שלך. אני חושב שתהנה מזה)
עריכה:
אולי לא הבהרתי מספיק: בלי ספק ימות המשיח עשו עבודה מדהימה בהקשר של הAPI שלהם. השאלה מה עושים במימושים מורכבים יותר. -
@clickone כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
הפיתוח של תהליך זרימה של שיחה כאשר אתה מקבל שליטה על מהלך השיחה (תחשוב על לופ שאתה עושה ורץ איתו תוך כדי השיחה, וקלט מהמשתמש שהקוד שלך פשוט ממתין ואתה בתוך הסשן...)
אכן לא עבדתי מעולם עם אסטריסק, מצד שני זה מרגיש לי שאתה לא מכיר את צורת העבודה עם ספריית yemot-router שמאפשרת לכתוב קוד "רגיל" עם שמירת סטייט והכל, לדוגמה:
async function callHandler(call) { await call.read([{ type: 'text', data: 'יש להקיש 30 כדי להמשיך' }], 'tap', { max_digits: 2, min_digits: 2, digits_allowed: ['30'], }); const name = await call.read([{ type: 'text', data: 'שלום, אנא הקש את שמך המלא' }], 'tap', { typing_playback_mode: 'HebrewKeyboard' }); console.log('name:', name); // Write to database or whatever... return call.id_list_message([ { type: 'system_message', data: 'M1399', }, ]); }
לגבי הסכום 50K לחודש ממש לא התכוונתי לזה, ברור שאם אלו האופציות זה לא משתלם ועדיף לפתח לבד,
מה שהתכוונתי לומר זה בתגובה למה שכתבו פה @אברהם-ירושלמי-0 ו-@THMV, שזה לא שהמודל של ימות יותר זול או יותר איכותי וכו', אלא שהם מציעים משהו ייחודי שאף אחד לא מציע אפילו לא ברמה פשוטה, ולכן כל מי שטוען שלא רק לימות יש את זה, שיצביע לי בבקשה על האפשרויות המוכנות למפתחים שקיימות בכלל בחברה אחרת, עוד לפני כמה הן עולות לשימוש וכדומה@clickone כתב במערכת IVR מומלצת, לצורך בוט טלפוני:
ואני לא חושב שא"א לפתח מערכת API שתהיה גמישה (יצא לי לראות לאחרונה באיזו חברה בחו"ל, שמתקשרים בAPI עם JSON בלך ושוב וכו'), השאלה אם יש צורך במשהו אחר חוץ מימות לאלו ש"לא רוצים לדאוג לתשתית", ואסטריסק לאלו שמוכנים לקפוץ למים.....
נכון. באמת לא ברור לי למה אף אחד לא מציע כזה דבר.
אולי כי הדרישה היא בעצם מצד המפתחים ולא מצד מי שמשלם ומתקשר עם החברות האלה, כלומר הלקוח קצה לא מבין בזה כלום, מפתח שיש לו אסטריסק לא מדבר לא עם ימות ולא עם החברות, ומפתח שאין לו גם כן לא יילך לשלם לחברה אחרת שיפתחו עבורו משהו גמיש כשכבר יש לו בימות מה שהוא צריך, כך שהחברות לא יודעות שהדרישה קיימת
אם החברות היו מיוזמתן מציעות API אני חושב שזה היה משתלם להם -
אני נותן לך פה את הפונקציות שיש בידע פון שלוחת שליחת API ושמיעת API זה עושה רושם שאתה יכול להכניס בשדות מה שאתה רוצה פרמטרים וכו' אבל אין להם תיעוד API לממשק שלהם,
ידוע לי שי להם תיעוד רק שהם לא מפרסמים אותו וצריך לשאול אותם כשריכים משהו,
באמת צריכים להפעיל אליהם לחץ שכמה מתכנתים ישאלו אותם בימים הקרובים על הנושא,
-
חברה אמריקאית עם שלוחה בארץ
יש להם API (צריך לבקש במייל)
https://eseqtech.com/
SERVICE@ESEQTECH.COM
כבר הרבה זמן לא עבדתי איתם