ניתוח נתוני פרסום במגזר הדתי/חרדי
-
אני מעוניין לבצע ניתוח נתונים לגבי שטחי פרסום שפורסמו במגזר הדתי/חרדי בשנים האחרונות
במדיה המודפסת בלבדלא נתוני תקציב/השקעות פרסום (שזה נתונים די פיקטיביים כידוע וכמקובל)
אלא נתונים כמה שטח אינ'צ / (עמוד/חצי/דאבל)
פורסם בפועלמדובר על נתונים שאמורים להיות גלויים ושקופים
כי העיתון/עלון הרי הודפס פיזית, והגיע לעיני הקוראים (ושמור העתקים שלו בספריות)
כך שהמידע שחברת X פרסמה בתאריך Y עמוד פרסום
אמור להיות נתון עובדתי טכני, סופי, וגלוי לכלאשמח אם מישהו יכול להפנות אותי למקור מהימן
שכבר קיבץ את החומר למשהו גולמי
ויחסוך עבורי את העבודה הסיזיפית לעבור על הררי החומר לבדי