מערכת CRM למתכנת קטנצ'יק
-
@dovid כתב במערכת CRM למתכנת קטנצ'יק:
@לעזור-לכולם יש כמה אלפי כאלו,
מה הביא אותך לתת המלצה כה ספציפית?האמת?
מישהו המליץ לי על זה ואני משתמש בזה
ובד"כ אני לא נוהג לענות על דברים שאני לא בטוח שזה אכן התשובה שתספק את השואל
ראיתי שעברו כמה שעות טובות ואף אחד לא ענה, אז תרמתי מניסיוני הדל
(מצטער, מקווה שלא יקרה שוב...)
-
@לעזור-לכולם
הוא לא כתב שום דבר בעד או נגד מה שכתבת, הוא רק שאל שאלה לגיטימית של מה גרם לך להמליץ דווקא על הCRM הזה.
והסיבה היא שאתה משתמש בו ומרוצה, שזאת סיבה טובה.וממילא יוצא שאתה לא מכיר את האלטרנטיבות, אבל אתה יודע שאתה מרוצה מזה, וזה אמור להיות מספיק בשביל להמליץ.
אני גם התלבטתי אם להמליץ על הCRM הזה, אבל בחרתי שלא מהסיבה שכתבתי.
-
@לעזור-לכולם תודה, אבל זה לא נראה לי שונה כ"כ מהמערכת של zoho, ויש לזה חיסרון משמעותי בשבילי לפחות, האחסון...
-
אני יכול להציע, אבל לא להמליץ
https://www.streak.com/זה CRM שמנוהל לך מתוך הממשק של ג'ימייל, אני משתמש בזה רק בשביל מעקב אחרי צפייה במיילים, אבל זה אמור להיות CRM על מלא.
-
@מוטי-מן אני ממש מצטרף לצורך שלך, מאוד אשמח שתעדכן פה אם מצאת מזור חלקי לבעייתך.
אני משתמש בכמה דברים, בשביל משימות לכל לקוח אני פותח אישוזים בגיטאב (גם בפרוייקטים בלי קוד), זה עובד מעולה עם עברית ויש שמה פונקציונליות של מערכת פניות ממש (תגיות, סגירה, פתיחה, העברה לטיפול משתמש מסויים ועוד) וזה בחינם.
בדפדפן יש לי בסרגל הסימניות תיקיה בשם תיקי עבודות ובתוכה קישור לכל לקוח לגיטאב.
כשאני מקבל מייל מלקוח אני רץ לגיטאב ומוסיף משימה עבור מה שהוא מתלונן/מבקש/מעיר, ומעביר את המייל לארכיון. -
אולי monday.com
מאוד גמיש וקל, אפשר להגיע עם זה לצורך מותאם אישית יחסית. יש להם גם תבנית ל CRM
וכמובן אינטגרציות ל Gmail וכדו'. ואטומציות מועילות (כמו שליחת הודעה ללקוח אחרי כל שלב שאתה מסיים, או אחרי יצירת הצעמ"ח / תשלום וכו'.)
עוד דבר חמוד אפשר כאילו ללקוח גישה כאורח שאתה בעצם לא משלם על עוד מקום, ואז כאילו יש לו אזור אישי בכל זמן העבודה הוא יכול תמיד להיכנס ולראות את מצב ההתקדמות של הפרוייקט וכדו'.