דרושה המלצה על בר מים
-
@יעקב2 מחקתי וגם צנזרתי מההודעות שלך, את התרעומת על נועם.
משתי סיבות:
א. בגלל חוקי הפורום אודות השמצת חברות
ב. רוב הטענה פה היא בכלל על מתקין/טכנאי שסה"כ עושה את עבודתו כמקובל בענף בכל תחום של טכנאות.
עצה שלי, גזרו על עצמכם תענית דיבור מול כל טכנאי...
אם הוא לא היה עושה ככה הוא לא היה גומר את החודש, זה באמת מגעיל הפיתויים האלה אבל זה לא הופך לגניבה, לצערינו זה מה שנקרא כיום שיווק.בקשר לקישורים לפרוג בגנותם, מלבד מה שזה משפט שדה עלוב ולא מוכיח כלום (כל מי שהיה לו תקלה שפך את שם את ליבו, ומי שלא לא הרגיש בחברה טובה וגם אמר לעצמו שאולי אצלו זה משהו אחר).
אני מרחם על הפורום הזה שמצד אחד משמש במה לניגוח עסקים ע"י לקוחות כאובים (באמת, אבל זה ממש לא עומד בכלל לשון הרע בסיסיים, צריך מבוגר אחראי שיפריד בין עובדות לכאב, ויברר כל מקרה מול שני הצדדים) אבל כשמדובר ברמאים האמיתיים והגדולים הם ממהרים למחוק מחשש תביעה (כי הרשעים האמיתיים עובדים בשיטות של רשעים). -
@dovid כתב בדרושה המלצה על בר מים:
@יעקב2 מחקתי וגם צנזרתי מההודעות שלך, את התרעומת על נועם.
משתי סיבות:
א. בגלל חוקי הפורום אודות השמצת חברותסליחה הנושא טיפה הכעיס אותי וחשבתי שזה בכלל תועלת לציבור אבל מקבל
בקשר לקישורים לפרוג בגנותם, מלבד מה שזה משפט שדה עלוב ולא מוכיח כלום (כל מי שהיה לו תקלה שפך את שם את ליבו, ומי שלא לא הרגיש בחברה טובה וגם אמר לעצמו שאולי אצלו זה משהו אחר).
אני מרחם על הפורום הזה שמצד אחד משמש במה לניגוח עסקים ע"י לקוחות כאובים (באמת, אבל זה ממש לא עומד בכלל לשון הרע בסיסיים, צריך מבוגר אחראי שיפריד בין עובדות לכאב, ויברר כל מקרה מול שני הצדדים) אבל כשמדובר ברמאים האמיתיים והגדולים הם ממהרים למחוק מחשש תביעה (כי הרשעים האמיתיים עובדים בשיטות של רשעים).כשאתה לא מוצא שום ביקורת טובה על השירות זה אומר הרבה
נכון שיכול להיות שלא תזדקק לשירות אבל אם כן אז הביקורות האלו אומרות שאף אחד שם לא רצה לעזור לך
@dovid החלק הראשון של ההודעה שמחקת עדיין רלוונטי -
@יעקב2 בקשר להעדר ביקורת חיובית, בארץ אני לא כ"כ מסכים. קשה למצוא ביקורות חיוביות של אנשים לא אובייקטיביים, ברוב המקרים המרוצים שותקים ואפילו לא שמים לב לאיזה חברה יש להם (רק כשיש בעיות הם יודעים בדיוק).
בחו"ל, בפרט באמזון שרוב הביקורות שם מאומתות ויש נוהג לביקורות חיוביות אחרי הקניה, עדיין אם אתה רואה את השליליות (על מוצר שאתה קנית ומכיר) אתה מקבל מושג כמה ביקורת שלילית לא בהכרח מלמדת על המוצר. -
@Shmuel754 כתב בדרושה המלצה על בר מים:
את הסננים סביר להניח שעוד לא קיבלת הם ישלחו לך, ככה שבפועל עדיין לא קיבלת כלום לענין הביטוח.
הקטע הוא שהטכנאי כבר התקין לי את המסננים, וכבר בעצם עשיתי בהם שימוש
אני עדיין יכול לבטל?הבהרה: אין לי טענות מיוחדות מול נועם כחברה, לא רואה כאן חוסר הגינות מצידם, הטכנאי מרגיז אותי עד לשורשי השערות, אבל אלו שיטות עבודה ישנות ומוכרות, והטענות שלי עליו מקבילות לאלו שיש לי על המוסכניק שלי ודומיו
-
והאם אכן הגוף חימום עלול להתקלקל בעקבות האבנית, 1800 ש"ח בשנה, לפי דברי הטכנאי
-
@מעלה-ומוריד לגבי המיני בר זה די אבוד לדעתי
לגבי הגוף חימום הוא יכול להתקלקל אבל למה שיהיה אבנית אם תשים מסנן רגיל ותחליף אחת לחצי שנה
אני לא יודע אבל נראה לי שהם לא יכולים לחייב אותך על מסנן אחד 3000 שח
תגיד להם שאתה לא מעוניין בביטוח ולא במסננים ותחזיר את הארגז שקיבלת
במידה והם לא מסכימים תתקשר לחברת האשראי ותגיד שלא מוכנים לבטל לך ותבטל בכרטיס
מסנן אחד והתקנה אמורים להגיע עם המכשיר ככה שלא אמור להיות בעיה
-
@יעקב2 המסנן שמגיע ברגיל הוא מסנן פשוט יותר (לא זוג) מיועד לסינון כלור, העלות הרגילה שלו אצלם היא 288 (אמר לי הטכנאי שאני בתור אברך בטח אשיג אותו ב250... הוא לא אמר 72)
מה שהתקין לי זה מסנן מיוחד (*2, אבנית וכלור) 3 זוגות בארגז, 1 כבר מותקן
אם יתקלקל לי הגוף חימום מה הרווחתי בחיסכון
זה דבר מצוי? -
פוסט זה נמחק!
-
@מעלה-ומוריד כתב בדרושה המלצה על בר מים:
@יעקב2 זה מסנן מיוחד (*2, אבנית וכלור) 3 זוגות בארגז, 1 כבר מותקן
אם יתקלקל לי הגוף חימום מה הרווחתי בחיסכון
זה דבר מצוי?הסנן הזה הוא לכלור ואבנית (אגב נראה שזה גם מה שהם משווקים לך ב500 שח ליחידה)
לא אמור להיות שום בעיה אם לא מגיע אבנית לגוף חימום
זה כמו קומקום שמתמלא אבנית רק שזה יותר מהר כי המים כל הזמן שם ורותחים
אם יש מסנן אין אבנית
אתה רוצה לשלם תשלם
אבל לא נראה לי שיש פה חולק על נושא הביטול
עריכה: אני רואה שערכת את ההודעה והוספת שזה לא מה שמגיע בבסיס
הם יודעים את העבודה אין מה לומר
לא יודע מה להגיד לך אבל אני הייתי הופך שם שולחנות לצאת עם כמה שפחות נזק אבל כבר קל זה לא יהיה
פה נראה שיש עוד תקווה
בהצלחה -
חזרו אליי ומציעים לי 3 אופציות
- ביטול של עסקת הסננים והביטוח שערכה 2880 ש"ח, מינוס 480 ש"ח על הסננים שכבר הותקנו.
- החזר הנחה של 560 ש"ח על עסקה זו.
- 60 ש"ח לחודש במקום 80 על הסננים והביטוח יחדיו (שזו הוזלה משמעותית יותר מההצעה השניה).
-
בדקתי עכשיו וראיתי שהמסננים של אפיקים שעולים 480 ש"ח, בשוק המחיר שלהם 225 ש"ח, פחות מחצי! https://ksp.co.il/web/item/176682
ההבדלים:- הפירמה (אני לא יודע מה יותר טוב),
- הסנן של אפיקים מפחית כלור מדרגה 2, ושל KSP מפחית כלור מדרגה 1, מה יותר טוב? לא יודע.
- בקיבולת הסינון פער גדול לטובת הסנן של KSP שהוא 9500 ליטר, ושל אפיקים 4000 ליטר. אולם בכל מקרה שניהם רק עד 6-12 חודשים.
אני שוקל אם כבר לקחת מערכת של 3 שלבים, גם זה לא יותר מ287 ש"ח
עריכה: והנה ב223 ש"ח... https://www.brioso.co.il/items/3492583סנן רגיל עלותו 280 ש"ח באפיקים, בKSP יש סנן רגיל ב72 ש"ח, אני לא יודע אם יש הבדלים ביניהם https://ksp.co.il/web/item/154750
לסיכום השאלה:
האם שוה לי לשלם 1488 ש"ח (2880-(20X36)-(224X3)) על הביטוח וסינון כלור מדרגה 2 בדווקא (שעדיין אין לי מושג אם זה בעסער אדער ערגער)
התשובה היא ככה"נ - לא -
אשמח לדעת מנסיונכם האם יש סיכוי לדרוש ביטול גם על הסננים שהתקינו?
-
@מעלה-ומוריד
ברור 1
הסננים בKSP מספיקים לדעתי
לא חושב שיש לך איך לגבות לשעבר -
@מעלה-ומוריד בKSP הסנן הפשוט שלדעתי מספיק לחלוטין (אני קונה את הסנן בשביל טעם המים ושמירה על המכשיר - הכלור במים כנראה לא מפריע לי כי הוא לא מפריע לרוב תושבי מדינתינו הקטנה כל זמן שזה עונה על תקן מים לשתיה)
אז אתה שואל האם לשלם 296 על 5 סננים (עיין שם במבצע) - ייתכן ש3 מספיק
או לשלם עוד 2584 על כלור וביטוח או 1192 על ביטוח - התשובה שלי היא חד משמעית 296
אבל ההחלטה בידך -
כיון שאצלי פעמים רבות המים צהובים, אני חושש שריבוי החול והאבנית ישביתו את המערכת חדשים לבקרים
ולכן אני חושב על הביטוח, ובודאי על סננים יותר איכותיים
האם מצויות תקלות בגוף חימום בעקבות האבנית? זה משהו של פעם בשנה או פעם בחמש שנים? -
@מעלה-ומוריד עם סנן אין אבנית
-
@יעקב2 נאמר לי (שם, שם) שהסנן הרגיל מוריד 30% מהאבנית, והמיוחד עם הפחתת הכלור מוריד 90% מהאבנית
-
@מעלה-ומוריד אז איני יודע
בתמי 4 זה כולל כלור ?
הרבה עושים מעקף ומחזיק שנים -