לא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP
-
@A0533057932 סליחה על הבורות אבל לא הבנתי את הנ"ל
יש לי כתובת IP ושם משתמש + סיסמה
אני מנסה להתחבר איתם עם החיבור לשולחן עבודה מרחוק של ווינדוס ולא הולך לי (כותב אין אפשרות וכו' פנה למנהל הרשת)
זה לא בעיה של סינון או משהו כזה (אגב, גם ממחשבים אחרים אני לא מצליח להתחבר כך שזה וודאי השרת עצמו) -
@A0533057932 לAWS יש דברים דומים (למשל EC2 SERIAL CONSOLE).
@אף-אחד-3 יש דרך אוטומטית לסדר כאלה דברים,
קורים לזה AWSSupport-TroubleshootRDP
זה סקריפט כנראה שמסדר את כל הדברים הסטנדרטיים לאפשור הRDP דרך ממשק הניהול של AWS, ראה פה איך מפעילים את זה:
\https://docs.aws.amazon.com/AWSEC2/latest/WindowsGuide/troubleshoot-connect-windows-instance.html#rdp-issues -
@אף-אחד-3 כתב בלא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP:
ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
-
@אף-אחד-3
בא ננסה לפרק את הבעיה.
קודם כל יש לשרת סימן חיים מעבר למה שבממשק הוא נראה כפועל? האם יש שמה אתר/שרת כל שהוא שדרכו אתה יכול להתרשם שהוא פועל או שהשימוש בו היה נטו דרך RDP?
שנית, בדוק פה https://check-host.net/check-tcp?host=10.0.0.0%3A3389, שנה את האייפי ואת הפורט לפרטים הרלוונטיים, עובד? אם לא בדוק פינג באותו הממשק, עובד?
אנא עדכן וננסה להתקדם.ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
יש איזשהוא פלט של הצלחה או כישלון אחרי הרצה של הדבר הזה?
-
@dovid סליחה על העיכוב בתשובה, הייתי צריך לריב עם נטפרי שיפתחו לי כמה דברים
בכל אופן, גיליתי שלא הרצתי את הבדיקה הנ"ל נכון, כדי להריץ אותה אני צריך לבחור את האינסטנס שלי אלא שאני לא מוצא אותו שם ולכן אני מנסה להכניס ID במקום אבל אני לא מוצא אותו בשום מקום
את המכונה שלי אני רואה רק כאן
אבל לא בשום מקום אחר
אני כבר כמעט שבוע מנסה להתקדם משם אבל לא מצליח
תודה -
@אף-אחד-3 כתב בלא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP:
lightsail
זה מוצר שלא הכרתי בכלל (כנראה תשובה למחירים הזולים של חברות מתחרות).
ראה פה אם זה עוזר לך https://lightsail.aws.amazon.com/ls/docs/en_us/articles/amazon-lightsail-troubleshooting-browser-based-ssh-rdp-client-connectionבכל מקרה תוכל לעשות את הצעדים שכתבתי לחדד את הבעיה:
בא ננסה לפרק את הבעיה.
קודם כל יש לשרת סימן חיים מעבר למה שבממשק הוא נראה כפועל? האם יש שמה אתר/שרת כל שהוא שדרכו אתה יכול להתרשם שהוא פועל או שהשימוש בו היה נטו דרך RDP?
שנית, בדוק פה https://check-host.net/check-tcp?host=10.0.0.0%3A3389, שנה את האייפי ואת הפורט לפרטים הרלוונטיים, עובד? אם לא בדוק פינג באותו הממשק, עובד?
אנא עדכן וננסה להתקדם.