לא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP
-
יש לי שרת ווינדוס (EC2) ב AWS שלאחרונה אני לא מצליח להתחבר אליו עם RDP (ממחשב ספציפי, אין לי מחשב אחר לנסות עליו)
ניסיתי לעשות reboot כמה פעמים ואפילו stop ולא עזר
מה שכן, אני חושב שבפעם האחרונה שהתחברתי לשרת הזה ראיתי שדפנדר מתריע על בעיה בחומת האש אז נתתי לו לתקן את זה - אולי זאת הבעיה
ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
מישהו מבין בזה ויוכל לעזור לי?
תודה -
יש לי שרת ווינדוס (EC2) ב AWS שלאחרונה אני לא מצליח להתחבר אליו עם RDP (ממחשב ספציפי, אין לי מחשב אחר לנסות עליו)
ניסיתי לעשות reboot כמה פעמים ואפילו stop ולא עזר
מה שכן, אני חושב שבפעם האחרונה שהתחברתי לשרת הזה ראיתי שדפנדר מתריע על בעיה בחומת האש אז נתתי לו לתקן את זה - אולי זאת הבעיה
ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
מישהו מבין בזה ויוכל לעזור לי?
תודה@אף-אחד-3 אין לך חיבור ל VNC להתחבר אליו לוקאלית?
-
@אף-אחד-3 אין לך חיבור ל VNC להתחבר אליו לוקאלית?
@A0533057932 סליחה על הבורות אבל לא הבנתי את הנ"ל
יש לי כתובת IP ושם משתמש + סיסמה
אני מנסה להתחבר איתם עם החיבור לשולחן עבודה מרחוק של ווינדוס ולא הולך לי (כותב אין אפשרות וכו' פנה למנהל הרשת)
זה לא בעיה של סינון או משהו כזה (אגב, גם ממחשבים אחרים אני לא מצליח להתחבר כך שזה וודאי השרת עצמו) -
@A0533057932 סליחה על הבורות אבל לא הבנתי את הנ"ל
יש לי כתובת IP ושם משתמש + סיסמה
אני מנסה להתחבר איתם עם החיבור לשולחן עבודה מרחוק של ווינדוס ולא הולך לי (כותב אין אפשרות וכו' פנה למנהל הרשת)
זה לא בעיה של סינון או משהו כזה (אגב, גם ממחשבים אחרים אני לא מצליח להתחבר כך שזה וודאי השרת עצמו)@אף-אחד-3 האם אמזון מאפשרים גישה דרך הדפדפן למערכת?
גישה שנועדה בדיוק כדי לפתור בעיות כאלה של חומת אש
בקונטאבו זה נקרא VNC
אולם זה קיים גם בOVH כך שאני מאמין שקיים בעוד מקומות -
@אף-אחד-3 האם אמזון מאפשרים גישה דרך הדפדפן למערכת?
גישה שנועדה בדיוק כדי לפתור בעיות כאלה של חומת אש
בקונטאבו זה נקרא VNC
אולם זה קיים גם בOVH כך שאני מאמין שקיים בעוד מקומות@A0533057932 לAWS יש דברים דומים (למשל EC2 SERIAL CONSOLE).
@אף-אחד-3 יש דרך אוטומטית לסדר כאלה דברים,
קורים לזה AWSSupport-TroubleshootRDP
זה סקריפט כנראה שמסדר את כל הדברים הסטנדרטיים לאפשור הRDP דרך ממשק הניהול של AWS, ראה פה איך מפעילים את זה:
\https://docs.aws.amazon.com/AWSEC2/latest/WindowsGuide/troubleshoot-connect-windows-instance.html#rdp-issues -
יש לי שרת ווינדוס (EC2) ב AWS שלאחרונה אני לא מצליח להתחבר אליו עם RDP (ממחשב ספציפי, אין לי מחשב אחר לנסות עליו)
ניסיתי לעשות reboot כמה פעמים ואפילו stop ולא עזר
מה שכן, אני חושב שבפעם האחרונה שהתחברתי לשרת הזה ראיתי שדפנדר מתריע על בעיה בחומת האש אז נתתי לו לתקן את זה - אולי זאת הבעיה
ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
מישהו מבין בזה ויוכל לעזור לי?
תודה@אף-אחד-3 כתב בלא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP:
ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
-
יש לי שרת ווינדוס (EC2) ב AWS שלאחרונה אני לא מצליח להתחבר אליו עם RDP (ממחשב ספציפי, אין לי מחשב אחר לנסות עליו)
ניסיתי לעשות reboot כמה פעמים ואפילו stop ולא עזר
מה שכן, אני חושב שבפעם האחרונה שהתחברתי לשרת הזה ראיתי שדפנדר מתריע על בעיה בחומת האש אז נתתי לו לתקן את זה - אולי זאת הבעיה
ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
מישהו מבין בזה ויוכל לעזור לי?
תודה@אף-אחד-3
בא ננסה לפרק את הבעיה.
קודם כל יש לשרת סימן חיים מעבר למה שבממשק הוא נראה כפועל? האם יש שמה אתר/שרת כל שהוא שדרכו אתה יכול להתרשם שהוא פועל או שהשימוש בו היה נטו דרך RDP?
שנית, בדוק פה https://check-host.net/check-tcp?host=10.0.0.0%3A3389, שנה את האייפי ואת הפורט לפרטים הרלוונטיים, עובד? אם לא בדוק פינג באותו הממשק, עובד?
אנא עדכן וננסה להתקדם.ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
יש איזשהוא פלט של הצלחה או כישלון אחרי הרצה של הדבר הזה?
-
@אף-אחד-3
בא ננסה לפרק את הבעיה.
קודם כל יש לשרת סימן חיים מעבר למה שבממשק הוא נראה כפועל? האם יש שמה אתר/שרת כל שהוא שדרכו אתה יכול להתרשם שהוא פועל או שהשימוש בו היה נטו דרך RDP?
שנית, בדוק פה https://check-host.net/check-tcp?host=10.0.0.0%3A3389, שנה את האייפי ואת הפורט לפרטים הרלוונטיים, עובד? אם לא בדוק פינג באותו הממשק, עובד?
אנא עדכן וננסה להתקדם.ניסיתי להפעיל תיקון אוטומטי דרך הממשק של AWS (משהו שנקרא AWSSupport-TroubleshootRDP) - גם לא עזר
יש איזשהוא פלט של הצלחה או כישלון אחרי הרצה של הדבר הזה?
@dovid סליחה על העיכוב בתשובה, הייתי צריך לריב עם נטפרי שיפתחו לי כמה דברים
בכל אופן, גיליתי שלא הרצתי את הבדיקה הנ"ל נכון, כדי להריץ אותה אני צריך לבחור את האינסטנס שלי אלא שאני לא מוצא אותו שם ולכן אני מנסה להכניס ID במקום אבל אני לא מוצא אותו בשום מקום
את המכונה שלי אני רואה רק כאן
אבל לא בשום מקום אחר
אני כבר כמעט שבוע מנסה להתקדם משם אבל לא מצליח
תודה -
@dovid סליחה על העיכוב בתשובה, הייתי צריך לריב עם נטפרי שיפתחו לי כמה דברים
בכל אופן, גיליתי שלא הרצתי את הבדיקה הנ"ל נכון, כדי להריץ אותה אני צריך לבחור את האינסטנס שלי אלא שאני לא מוצא אותו שם ולכן אני מנסה להכניס ID במקום אבל אני לא מוצא אותו בשום מקום
את המכונה שלי אני רואה רק כאן
אבל לא בשום מקום אחר
אני כבר כמעט שבוע מנסה להתקדם משם אבל לא מצליח
תודה -
@אף-אחד-3 אוקיי, הצלחתי להתקדם קצת
התברר לי ש EC2 ו lightsail הם שני שירותים שונים ולכן אני אמור לעבוד רק מול lightsail
אבל גם זה לא עוזר הרבה כי שם חומת האש מוגדרת (לכאורה) נכון
@אף-אחד-3 כתב בלא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP:
lightsail
זה מוצר שלא הכרתי בכלל (כנראה תשובה למחירים הזולים של חברות מתחרות).
ראה פה אם זה עוזר לך https://lightsail.aws.amazon.com/ls/docs/en_us/articles/amazon-lightsail-troubleshooting-browser-based-ssh-rdp-client-connectionבכל מקרה תוכל לעשות את הצעדים שכתבתי לחדד את הבעיה:
בא ננסה לפרק את הבעיה.
קודם כל יש לשרת סימן חיים מעבר למה שבממשק הוא נראה כפועל? האם יש שמה אתר/שרת כל שהוא שדרכו אתה יכול להתרשם שהוא פועל או שהשימוש בו היה נטו דרך RDP?
שנית, בדוק פה https://check-host.net/check-tcp?host=10.0.0.0%3A3389, שנה את האייפי ואת הפורט לפרטים הרלוונטיים, עובד? אם לא בדוק פינג באותו הממשק, עובד?
אנא עדכן וננסה להתקדם. -
@אף-אחד-3 כתב בלא מצליח להתחבר לשרת windows EC2 ב AWS עם RDP:
lightsail
זה מוצר שלא הכרתי בכלל (כנראה תשובה למחירים הזולים של חברות מתחרות).
ראה פה אם זה עוזר לך https://lightsail.aws.amazon.com/ls/docs/en_us/articles/amazon-lightsail-troubleshooting-browser-based-ssh-rdp-client-connectionבכל מקרה תוכל לעשות את הצעדים שכתבתי לחדד את הבעיה:
בא ננסה לפרק את הבעיה.
קודם כל יש לשרת סימן חיים מעבר למה שבממשק הוא נראה כפועל? האם יש שמה אתר/שרת כל שהוא שדרכו אתה יכול להתרשם שהוא פועל או שהשימוש בו היה נטו דרך RDP?
שנית, בדוק פה https://check-host.net/check-tcp?host=10.0.0.0%3A3389, שנה את האייפי ואת הפורט לפרטים הרלוונטיים, עובד? אם לא בדוק פינג באותו הממשק, עובד?
אנא עדכן וננסה להתקדם. -
@dovid יש לי שם 3 פורטים פתוחים - 22 80 ו 3389
רק פורט 80 מגיב ב HTTP ו TCP
אין לי שום שירות או אפליקציה שאני יכול לבדוק אם היא מגיבה -
@אף-אחד-3 אוקיי, הצלחתי להתקדם קצת
התברר לי ש EC2 ו lightsail הם שני שירותים שונים ולכן אני אמור לעבוד רק מול lightsail
אבל גם זה לא עוזר הרבה כי שם חומת האש מוגדרת (לכאורה) נכון
-
@אף-אחד-3 אשמח שתיצור עמי קשר במייל avramk100@gmail.com