חוקי ביטול עסקה בינלאומית
-
עסקה שנעשתה באינטרנט [כאן בארץ...] בחברה בינלאומית והוגשה בקשה לביטול תוך 24 שעות [או 14 יום] האם חברת האשראי אמורה לבטל כפי החוקים הקיימים בארץ או שמכיוון שזה חברה בינלאומית היא לא כפופה לחוקים בארץ והכל כפי תנאי האתר?
תודה רבה
-
@one1010 להבנתי החוקים המחייבים את החברה זה איפה שהיא יושבת לא איפה שהלקוח.
אבל מה פתאום החברת אשראי אמורה לבטל?
החברת אשראי על פי חוק לא אמורה לבטל שום דבר שבוצע בהסכמה בלי כשל בתמורה, אם לא שגם היה ביטול בהסכמה.@dovid כתב בחוקי ביטול עסקה בינלאומית:
אבל מה פתאום החברת אשראי אמורה לבטל?
החברת אשראי על פי חוק לא אמורה לבטל שום דבר שבוצע בהסכמה בלי כשל בתמורה, אם לא שגם היה ביטול בהסכמהכי אם החוק לא תולה את זה במושב החברה אלא במיקום הלקוח והחברה לא מוכנה לבטל לבקשת הלקוח שדורש לעמוד בחוקים זכותו לתבוע מהחברה לבטל את החיוב
-
@dovid כתב בחוקי ביטול עסקה בינלאומית:
אבל מה פתאום החברת אשראי אמורה לבטל?
החברת אשראי על פי חוק לא אמורה לבטל שום דבר שבוצע בהסכמה בלי כשל בתמורה, אם לא שגם היה ביטול בהסכמהכי אם החוק לא תולה את זה במושב החברה אלא במיקום הלקוח והחברה לא מוכנה לבטל לבקשת הלקוח שדורש לעמוד בחוקים זכותו לתבוע מהחברה לבטל את החיוב
@one1010 כתב בחוקי ביטול עסקה בינלאומית:
והחברה לא מוכנה לבטל לבקשת הלקוח שדורש לעמוד בחוקים זכותו לתבוע מהחברה לבטל את החיוב
זהו שלא.
חברת האשראי אינה חייבת לבטל עסקה אף עם בעל העסק עובר על החוק באי הסכמתו לבטל.
המקרה היחיד שחברת האשראי אמורה לבטל זה במקרה שבעל העסק לא סיפק תמורה מתאימה. -
@one1010 כתב בחוקי ביטול עסקה בינלאומית:
והחברה לא מוכנה לבטל לבקשת הלקוח שדורש לעמוד בחוקים זכותו לתבוע מהחברה לבטל את החיוב
זהו שלא.
חברת האשראי אינה חייבת לבטל עסקה אף עם בעל העסק עובר על החוק באי הסכמתו לבטל.
המקרה היחיד שחברת האשראי אמורה לבטל זה במקרה שבעל העסק לא סיפק תמורה מתאימה.