רשימת תפוצה - תוספי וורדפרס או רב מסר?
-
@shraga אמר ברשימת תפוצה - תוספי וורדפרס או רב מסר?:
mail poet
אם לא ראית קרא עוד כאן
https://www.g2.com/products/mailpoet/reviews -
@by6199 אמר ברשימת תפוצה - תוספי וורדפרס או רב מסר?:
@shraga אמר ברשימת תפוצה - תוספי וורדפרס או רב מסר?:
mail poet
אם לא ראית קרא עוד כאן
https://www.g2.com/products/mailpoet/reviewsעכשיו ראיתי.., האמת שלא הבנתי לאיזו נקודה שם בדיוק אתה מכוון.
את הפונקציונליות של mail poet אני מכיר קצת. של רב מסר אני לא מכיר בכלל. כנ"ל לגבי תוספי וורדפרס אחרים שאיני מכיר כלל.
בקישור ששלחת נראה שיש מעלות וחסרונות כלשהם (כמו בכל מוצר...). -
@shraga לדעתי לmail poet יש יתרונות ולא הרבה חסרונות.
המשבצת של רב מסר זה מיילים מכירות, שאפשר לדעת כמה קוראים פתחו את המייל, כמה לחצו על הקישור הנדרש וכמה בסוף רכשו. ייתכן שבזה mail poet לא בכיוון או לא הכי מושלמים.
אבל בלשלוח מיילים הם שירות מקצועי (שים לב שזה לא נכון לקרוא להם תוסף, השליחה לא מתבצעת בכלל מהשרת שלך, הם שירות לכל דבר), ייתכן מאוד שהם טובים יותר מרב מסר. -
@shraga אמר ברשימת תפוצה - תוספי וורדפרס או רב מסר?:
עכשיו ראיתי.., האמת שלא הבנתי לאיזו נקודה שם בדיוק אתה מכוון.
אני לא קיבלתי רושם חיובי מהחסרונות המוצגים שם, ולכן הפניתי לתשומת לב.
בנוגע לדיוור, אני מעריך שרמת הניטור שלהם על השרתים לא באותו רמה של רב מסר ששולחים ביום על פניו הרבה יותר הודעות.
כך שמבחינת ספאם, ההיגיון אומר שרב מסר צריך להיות יותר טוב, אבל לא בדקתי. -
@by6199 רב מסר הם ישראלים. לצערי מהרבה ניסיון אני יודע שכלל ישראלים מביאים מינימום הכרחי.
mailpoet בדף הבית טוענים שחצי מליון אתרים משתמשים בתוסף. אם נאמין להם זה נראה לי עוקף את רב מסר בקלות.
במקום אחר (אולי פחות עדכני), הם כותבים על מעל 30 מליון לחודש.mailpoet תומכים בשליחה דרך שירותי צד שלישי כמו Sendgrid (שהם לכל הדעות גדולים מרב מסר...) ובכל זאת ממליצים יותר על עצמם, כך שנראה לי שהם מתחזקים מוניטין טוב.
אגב ב2020 mailpoet נרכשה על ידי WooCommerce.הם אכן בפירוש נותנים פחות כלים לשיווק, רוב הלקוחות שלהם בכלל לא צריכים את זה וזה לא הרעיון של החברה שמיועדת לניוזלייטרים.
-
@shraga כעת חשבתי שיכול להיות שיש חיסרון אחר משמעותי לmail poet שזה הנתונים בכללותם וההיסטוריה, זה נראה מהתיעוד שכלל הנתונים וההיסטוריה נשמרים אך ורק במסד של האתר ולא בענן.
זה אומר שהמסד של האתר האחראי הבלעדי לכל ההיסטוריה ולניהול הרשימה, מה שמקשה על עבודה מכמה אתרים במקביל על אותם לקוחות/מקבלים, ובודאי על אינטרציה בין מערכות אחרות. ואם נתוני האתר אבדו אין מאיפה לשחזר את כלל אנשי הקשר שנאספו בעמל.