השתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה
-
תזכורת חשובה לקראת ימי הפורים
נוסעים רבים בתחבורה הציבורית נתקלים בתקלות שונות ומשונות.
משרד התחבורה משפר את השירות (במקום שניתן) לפי תלונות מוצדקות שנשלחות.
ולכן, נבקש מכל אחד שנתקל בתקלה כלשהי לדווח על כך למשרד התחבורה.
ניתן לשלוח תלונות באמצעות מכשירי נדרים פלוס באמצעות קופת צדקות שמשון
התלונות נשלחות אוטומטית במייל וגם מוקלדות באתר משרד התחבורה על ידי מתנדבים
מייל ליצירת קשר עם פרוייקט התלונות בנדרים פלוס 8787nnn@gmail.comאשמח לעזרתכם בהפצת הפוסט
-
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
המתנדבים בקושי עומדים בקצב ההקלדה
א. תודה רבה על היוזמה..
ב אני חושב שעדיף לך לנסות למצוא מתנדבים שיבנו שמשרד התחבורה יקבל את הפניות בצורה אוטומטית..
-
@יהודי-טוב יש בעיה טכנית, המערכות של משרד התחבורה מסננות אוטומטית כל מייל שמגיע משרת, המיילים של נדרים מגיעים מאמזון
ולכן, כל המיילים שמגיעים למשרד התחבורה נמחקים, אם יש למישהו פתרון שיפנה מיילים למשרד התחבורה ממייל פרטי זה יכול להיות מאוד לתועלת. -
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
המערכות של משרד התחבורה מסננות אוטומטית כל מייל שמגיע משרת
כל מייל נשלח משרת כלשהוא...
-
@צדיק-תמים צודק, הסברתי את עצמי באופן לא ברור מספיק.
המערכות של משרד התחבורה מסננות מיילים שמגיעים מכתובת לא מאומתת.
המערכת של נדרים שולחת את המיילים משרת שאינו ג'ימייל אבל 'מזייפת' את שם השולח כך שיהיה רשום שזה הגיע מג'ימייל.
הבעיה היא שברגע שהמערכת של משרד התחבורה תזהה מאות מיילים מאותה הכתובת, סיכוי סביר שהכתובת תחסם, והם לא מוכנים לשחרר API של הטופס בטענה שמדובר בפירצה באבטחת מידע (לא יודע מה כוונתם).
אשמח אם יש למישהו פתרון איך שולחים מייל באופן שיעקוף את המסננים של משרד התחבורה. -
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
והם לא מוכנים לשחרר API של הטופס בטענה שמדובר בפירצה באבטחת מידע (לא יודע מה כוונתם).
אשמח אם יש למישהו פתרון איך שולחים מייל באופן שיעקוף את המסננים של משרד התחבורה.ניסת לקחת בכח את הפרטים איך ממלאים טופס?
אפשר דרך הקונסול לקחת בדרך כלל.
ואז לעשות שרת עם IP שמשתנה כל נניח 10 פניות וככה הכל יעבור חלק. -
@צבי-ש אני לא מבין בכלל בתכנות, כך שאני לא יודע איך אפשר להשתלט על טפסים למרות שכבר אמרו לי כמה שמדובר במשימה לא קשה במיוחד.
המידע מנדרים מגיע כקובץ אקסל וגם העתק מגיע למייל.
אשמח לעזרה בנושא, כי אנשים לא מתלוננים בגלל חוסר נגישות, ולתלונות לכאו' יש משמעות בכל נושא הבקרה על המפעילות. -
@צבי-ש אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
ניסת לקחת בכח את הפרטים איך ממלאים טופס?
אפשר דרך הקונסול לקחת בדרך כלל.
ואז לעשות שרת עם IP שמשתנה כל נניח 10 פניות וככה הכל יעבור חלק.אני חושב שיש קאפצ'ה.
-
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
אשמח אם יש למישהו פתרון איך שולחים מייל באופן שיעקוף את המסננים של משרד התחבורה.
צריך לפתוח כמה עשרות מיילים בג'מייל ולשלוח מהם עם STMP.
אם זה לא מספיק, אפשר להקים שרת מיילים, לדוגמה bbmail.com ולפתוח שמה תיבות מייל וירטואליות עבור כל פונה מייל אחר...
לדוגמה:
0527611122@bbmail.com
0533111122@bbmail.com -
@צדיק-תמים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
@WWW השאלה אם הם לא יוסיפו את הדומיין לרשימה השחורה...
אולי יוסיפו גם את GMAIL?
-
@WWW אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
אולי יוסיפו גם את GMAIL?
אין מה להשוות
אם הם יחליטו שזה הספמה מדומיין מסוים, הם בהחלט עשויים לחסום אותו
לא שזה מוצדק, אבל זה עשוי לקרות
אבל ייתכן באמת שזה הפתרון הכי טוב שיש כרגע.... -
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
@WWW אין שום אימות שמדובר באדם בטופס.
היתרון לטופס הוא שהם מחזירים תשובה בדואר, אם שולחים במייל הם מחזירים תשובה למייל, ואז הפונה לא יודע את התשובה שהם שלחופעם היה ממשק אחר, והיה אימות נ"ל.
גם כיום מסתבר שיש אימות לפי כתובת IP וכדו'.
אבל אפשר לנסות להערים על זה.נ"ל שזה הפתרון הכי פשוט בשבילך.
פעם היה קו טלפוני ששלחו אוטומטי, אלא שלא שלחו דרך האתר, כנראה בגלל הקאפצ'ה שהיה אז, אלא שלחו פקס.
-
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
@WWW כמה יעלה לי לשלוח כאלה פקסים?
כיום נשלחים בערך 500 תלונות בחודשעדיף שתפתח שליחה עם דימוי הטופס האינרנטי, יהיה לך יותר זול השקעה חד פעמית.
שליחת פקס זה מינימום 10 אג' לפקס נ"ל. -
@WWW אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
עדיף שתפתח שליחה עם דימוי הטופס האינרנטי,
אפשר לשים ק'אפצה בתוך נדרים?