השתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה
-
@יהודי-טוב יש בעיה טכנית, המערכות של משרד התחבורה מסננות אוטומטית כל מייל שמגיע משרת, המיילים של נדרים מגיעים מאמזון
ולכן, כל המיילים שמגיעים למשרד התחבורה נמחקים, אם יש למישהו פתרון שיפנה מיילים למשרד התחבורה ממייל פרטי זה יכול להיות מאוד לתועלת. -
@צדיק-תמים צודק, הסברתי את עצמי באופן לא ברור מספיק.
המערכות של משרד התחבורה מסננות מיילים שמגיעים מכתובת לא מאומתת.
המערכת של נדרים שולחת את המיילים משרת שאינו ג'ימייל אבל 'מזייפת' את שם השולח כך שיהיה רשום שזה הגיע מג'ימייל.
הבעיה היא שברגע שהמערכת של משרד התחבורה תזהה מאות מיילים מאותה הכתובת, סיכוי סביר שהכתובת תחסם, והם לא מוכנים לשחרר API של הטופס בטענה שמדובר בפירצה באבטחת מידע (לא יודע מה כוונתם).
אשמח אם יש למישהו פתרון איך שולחים מייל באופן שיעקוף את המסננים של משרד התחבורה. -
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
והם לא מוכנים לשחרר API של הטופס בטענה שמדובר בפירצה באבטחת מידע (לא יודע מה כוונתם).
אשמח אם יש למישהו פתרון איך שולחים מייל באופן שיעקוף את המסננים של משרד התחבורה.ניסת לקחת בכח את הפרטים איך ממלאים טופס?
אפשר דרך הקונסול לקחת בדרך כלל.
ואז לעשות שרת עם IP שמשתנה כל נניח 10 פניות וככה הכל יעבור חלק. -
@צבי-ש אני לא מבין בכלל בתכנות, כך שאני לא יודע איך אפשר להשתלט על טפסים למרות שכבר אמרו לי כמה שמדובר במשימה לא קשה במיוחד.
המידע מנדרים מגיע כקובץ אקסל וגם העתק מגיע למייל.
אשמח לעזרה בנושא, כי אנשים לא מתלוננים בגלל חוסר נגישות, ולתלונות לכאו' יש משמעות בכל נושא הבקרה על המפעילות. -
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
אשמח אם יש למישהו פתרון איך שולחים מייל באופן שיעקוף את המסננים של משרד התחבורה.
צריך לפתוח כמה עשרות מיילים בג'מייל ולשלוח מהם עם STMP.
אם זה לא מספיק, אפשר להקים שרת מיילים, לדוגמה bbmail.com ולפתוח שמה תיבות מייל וירטואליות עבור כל פונה מייל אחר...
לדוגמה:
0527611122@bbmail.com
0533111122@bbmail.com -
@צדיק-תמים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
@WWW השאלה אם הם לא יוסיפו את הדומיין לרשימה השחורה...
אולי יוסיפו גם את GMAIL?
-
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
@WWW אין שום אימות שמדובר באדם בטופס.
היתרון לטופס הוא שהם מחזירים תשובה בדואר, אם שולחים במייל הם מחזירים תשובה למייל, ואז הפונה לא יודע את התשובה שהם שלחופעם היה ממשק אחר, והיה אימות נ"ל.
גם כיום מסתבר שיש אימות לפי כתובת IP וכדו'.
אבל אפשר לנסות להערים על זה.נ"ל שזה הפתרון הכי פשוט בשבילך.
פעם היה קו טלפוני ששלחו אוטומטי, אלא שלא שלחו דרך האתר, כנראה בגלל הקאפצ'ה שהיה אז, אלא שלחו פקס.
-
@אופקים אמר בהשתדלות קטנה לתחבורה ציבורית יותר טובה:
איך אפשר לפתח כזה טופס?
צריך מתכנת שייתן לך API (על שרת שלך או שלו) לשליחת פנייה למשרד התחבורה, שהוא יחקה שליחה מהדפדפן, ואז תביא את ה API הזה לנדרים פלוס, שישלחו לשם.
ייתכן שאני אוכל לעשות את זה, אבל אני עסוק כרגע.