דיבוג חיוב מוצלח בטרנזילה
-
יש דף קליינט שפונה לדף PHP, והPHP מבצע בקשת חיוב לטרנזילה, ובמידה ותקין אז הוא עובר לדף הבא ואם לא אז קוד השגיאה שחוזר מוצג ללקוח, לתיקון ונסיון חוזר.
הקוד של בדיקת קבלת התשובה מטרנזילה הוא:
if(empty($error)) { if($result == "000") { ...... } }
כדי למנוע חיוב כפול, בין שליחת בקשה עד קבלת תשובה מהשרת אז הכפתור (לבקשה חוזרת) נעלם.
משום מה, קרה שלקוח חוייב 4 פעמים. למרות שלפי הנ"ל זה לא צריך להיות.
מבירור עם הלקוח, התברר שחזרה אליו שגיאה, שאינני יודע את פשרה (אין לי צילום מסך של זה). אבל לפי החשבון הנ"ל כנראה זה לא שגיאה מטרנזילה אלא כשל תקשורת כלשהו בתשובה של הphp לבקשת הקליינט שהחזירה שגיאה שכאמור: אינני יודע מה היא.
ואני מחפש למנוע את זה להבא.
אנא הבו רעיונות איך אני מוודא שכל חיוב שנעשה אכן ירשם.
תודה רבה.