דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש
  • חוקי הפורום
כיווץ
תחומים

תחומים - פורום חרדי מקצועי

💡 רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן!
  1. דף הבית
  2. תוכנה
  3. שעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים

שעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנה
75 פוסטים 22 כותבים 4.0k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • WWWW WWW

    @אדרבה אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

    @www אולי לא שמעת את הציניות שבדברים אבל..
    אדם יכול להחליט שהוא רוצה 60 אברכים ב250 ₪ וכו'..

    נכון ויש הרבה כאלה דברים (כמו דרשו וכדו').
    אני לא מבין מה הנידון בכלל פה, מי שלא רוצה שלא יילך ללמוד בכולל הזה, מישהו כופה עליו משהו???
    בגלל שיש היום מוסכמות מסויימת לשלם כ 1000 ש"ח לחצי יום (שזה בעצם אותו בדיחה כמו 500 ש"ח שתיהם זה לא משכורת מכובדת ולא מתקרב לזה, רק ככה נשאר מלפני 50 שנה שהשקל היה שווה הרבה יותר ויוקר המחיה וכו'), כל הראשי כוללים מחויבים לשלם ככה?
    מי שרוצה שיחפש כולל שמשלם 3000 ש"ח ולא מוריד שמירת הזמנים.
    בסביבה שלי אני לא מכיר כולל שמוכן להכניס אברכים חדשים בלי להוריד דרסטי על שמירת סדרים.
    זה המצב.

    אדרבהא מנותק
    אדרבהא מנותק
    אדרבה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #22

    @www אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

    נכון ויש הרבה כאלה דברים (כמו דרשו וכדו').

    דרשו לא מהווה מסגרת.
    אלא כדרבון בין המסגרות.

    WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אדרבהא אדרבה

      @www אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

      נכון ויש הרבה כאלה דברים (כמו דרשו וכדו').

      דרשו לא מהווה מסגרת.
      אלא כדרבון בין המסגרות.

      WWWW מנותק
      WWWW מנותק
      WWW
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @אדרבה אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

      דרשו לא מהווה מסגרת.
      אלא כדרבון בין המסגרות.

      אל תיתפס לדוגמה, יש גם מסגרות כאלה.

      WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צבי 10
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי 10
        #24

        לראות את האברכים רצים אצים כדי להגיע בשמירת הזמנים לפני השעה 06:00 דהיינו 05:59:59 כדי לקבל עוד 8 ש"ח מתוך 20 ש"ח. נראה לי בהחלט ממחיש את העניין של "שמירת זמנים",
        השאלה מה קורה מ- 06:00:00 עד 06:05...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • WWWW WWW

          @אדרבה אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

          @www אולי לא שמעת את הציניות שבדברים אבל..
          אדם יכול להחליט שהוא רוצה 60 אברכים ב250 ₪ וכו'..

          נכון ויש הרבה כאלה דברים (כמו דרשו וכדו').
          אני לא מבין מה הנידון בכלל פה, מי שלא רוצה שלא יילך ללמוד בכולל הזה, מישהו כופה עליו משהו???
          בגלל שיש היום מוסכמות מסויימת לשלם כ 1000 ש"ח לחצי יום (שזה בעצם אותו בדיחה כמו 500 ש"ח שתיהם זה לא משכורת מכובדת ולא מתקרב לזה, רק ככה נשאר מלפני 50 שנה שהשקל היה שווה הרבה יותר ויוקר המחיה וכו'), כל הראשי כוללים מחויבים לשלם ככה?
          מי שרוצה שיחפש כולל שמשלם 3000 ש"ח ולא מוריד שמירת הזמנים.
          בסביבה שלי אני לא מכיר כולל שמוכן להכניס אברכים חדשים בלי להוריד דרסטי על שמירת סדרים.
          זה המצב.

          by6199B מנותק
          by6199B מנותק
          by6199
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @www אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

          @אדרבה אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

          @www אולי לא שמעת את הציניות שבדברים אבל..
          אדם יכול להחליט שהוא רוצה 60 אברכים ב250 ₪ וכו'..

          נכון ויש הרבה כאלה דברים (כמו דרשו וכדו').
          אני לא מבין מה הנידון בכלל פה, מי שלא רוצה שלא יילך ללמוד בכולל הזה, מישהו כופה עליו משהו???
          בגלל שיש היום מוסכמות מסויימת לשלם כ 1000 ש"ח לחצי יום (שזה בעצם אותו בדיחה כמו 500 ש"ח שתיהם זה לא משכורת מכובדת ולא מתקרב לזה, רק ככה נשאר מלפני 50 שנה שהשקל היה שווה הרבה יותר ויוקר המחיה וכו'), כל הראשי כוללים מחויבים לשלם ככה?
          מי שרוצה שיחפש כולל שמשלם 3000 ש"ח ולא מוריד שמירת הזמנים.
          בסביבה שלי אני לא מכיר כולל שמוכן להכניס אברכים חדשים בלי להוריד דרסטי על שמירת סדרים.
          זה המצב.

          אני מכיר בעיר שלך כולל ללא שמירת סדרים שמשלם מעט יותר...
          *
          ראיתי כולל שבחר במשהו שונה לחלוטין.
          משלם בסיס גבוה יחסית 2500+
          כמו כן מאפשר לדווח בנדרים פלוס (טופס) פעם בחודש כמה איחורים או חיסורים היו, וניתן לקבל על זה תוספות.
          הם לא מצמידים לאף אחד שעון ומצד שני מעודדים לדווח על איחורים או חיסורים לקבלת תוספת מעבר למינימום.

          WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • by6199B by6199

            @www אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

            @אדרבה אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

            @www אולי לא שמעת את הציניות שבדברים אבל..
            אדם יכול להחליט שהוא רוצה 60 אברכים ב250 ₪ וכו'..

            נכון ויש הרבה כאלה דברים (כמו דרשו וכדו').
            אני לא מבין מה הנידון בכלל פה, מי שלא רוצה שלא יילך ללמוד בכולל הזה, מישהו כופה עליו משהו???
            בגלל שיש היום מוסכמות מסויימת לשלם כ 1000 ש"ח לחצי יום (שזה בעצם אותו בדיחה כמו 500 ש"ח שתיהם זה לא משכורת מכובדת ולא מתקרב לזה, רק ככה נשאר מלפני 50 שנה שהשקל היה שווה הרבה יותר ויוקר המחיה וכו'), כל הראשי כוללים מחויבים לשלם ככה?
            מי שרוצה שיחפש כולל שמשלם 3000 ש"ח ולא מוריד שמירת הזמנים.
            בסביבה שלי אני לא מכיר כולל שמוכן להכניס אברכים חדשים בלי להוריד דרסטי על שמירת סדרים.
            זה המצב.

            אני מכיר בעיר שלך כולל ללא שמירת סדרים שמשלם מעט יותר...
            *
            ראיתי כולל שבחר במשהו שונה לחלוטין.
            משלם בסיס גבוה יחסית 2500+
            כמו כן מאפשר לדווח בנדרים פלוס (טופס) פעם בחודש כמה איחורים או חיסורים היו, וניתן לקבל על זה תוספות.
            הם לא מצמידים לאף אחד שעון ומצד שני מעודדים לדווח על איחורים או חיסורים לקבלת תוספת מעבר למינימום.

            WWWW מנותק
            WWWW מנותק
            WWW
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @by6199 אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

            אני מכיר בעיר שלך כולל ללא שמירת סדרים שמשלם מעט יותר...

            תעדכן אותי אם מקבל אברכים חדשים חופשי...

            WWW.netfree@gmail.com || קשבק! החזר כספי לבנק על רכישות באינטרנט || עונים על סקרים ומרוויחים כסף!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שלומש שלומ

              @נתן יש לך את מערכת סדרים
              https://kollel.co.il/
              ויש גם במכשירי קהילות אופציה כזאת

              נתןנ מנותק
              נתןנ מנותק
              נתן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @שלומ מערכת סדרים יקר עבור הכולל (סכום חודשי לכל ראש, גבוה יחסי)
              ואין במקום מכשיר של קהילות ונדרים פלוס,
              אני מחפש מידע על מכשיר של טביעת אצבע לרכישה - מישהו מכיר / ממליץ?

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 054840 05484

                @נתן אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                עריכה: אין אינטרנט במקום בכלל

                ברשת כולל 'רינה של תורה' למשל האברכים מעבירים כרטיס במכשיר 'נדרים פלוס' וזה נקלט שם. [לא יודע להיכן מגיעים הנתונים. אולי יש לאחראי הכולל קוד לצפיה בכל הרישומים במכשיר. וכנראה הוא יכול לקבל את הנתונים לחשבון מייל וכדו']

                [שם עכ"פ מדובר על כולל ערב - כך שמקובל לרשום סדרים, אחרת בקלות הכולל יכול לשכוח מקיומו...]

                גם אם אין שם מכשיר זה לא דבר יקר, וכמעט בכל בית כנסת יש כזה דבר היום [וזה גם נוח ללומדים לכמה דברים שיש בו - בפרט שאפשר לצרף לו צי'פ להטענת רב קו]

                בנוגע לכבוד אברכים אכן זו טענה - אבל אחרי שסו"ס יש כזה דבר שמירת סדרים ולמעשה צריך לרשום הכל. יותר קל להעביר כרטיס מאשר לרשום כל יום בדפים, ולשמור כל החודש... וכו'.

                054840 מנותק
                054840 מנותק
                05484
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @05484 אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                גם אם אין שם מכשיר זה לא דבר יקר, וכמעט בכל בית כנסת יש כזה דבר היום [וזה גם נוח ללומדים לכמה דברים שיש בו - בפרט שאפשר לצרף לו צי'פ להטענת רב קו]

                וגם מכשיר עולה כסף אז למה לא לקנות מכשיר [בפרט שלענ"ד טביעת אצבע קצת פחות מכובד, מאשר העברת כרטיס. ועוד, שהנתונים יכולים להגיע עד לבית האחראי מן הסתם (דרך האתר או במיל וכדו'), מה שבשעון נוכחות לא קיים, ואם השעון מחובר און לין, אז מ"ש מנדרים פלוס].

                במחשבה שניה - יש גם עלות של החזקת קו, אבל עדיין מציע לשקול את זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נתןנ נתן

                  @שלומ מערכת סדרים יקר עבור הכולל (סכום חודשי לכל ראש, גבוה יחסי)
                  ואין במקום מכשיר של קהילות ונדרים פלוס,
                  אני מחפש מידע על מכשיר של טביעת אצבע לרכישה - מישהו מכיר / ממליץ?

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צבי 10
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי 10
                  #29

                  @נתן יש אפשרות אולי לא הכי פרקטית, לעשות קו תוכן בימות המשיח, ושם יש גם שעון נוכחות, וזה לא קשור למיקום וכו' (אלא אם כן אתה רוצה להיות בטוח מאיפה האברך אישר כניסה, כי זה יכול להיות גם מהבית שלו 🙂 )

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M מנותק
                    M מנותק
                    mdy
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    אולי כדאי שנשות האברכים יכינו לבעלים ארוחת צהריים לפי שעות הלימוד שלהם בכולל... (אפשר לקבל דיווח מהראש כולל או להתחבר למערכת של טביעת האצבע).
                    מי שרוצה לתמוך באברכים שיתמוך. כמו נשות אברכים שתומכות בבעליהן לומדי התורה. כמה האברך ילמד זה עסק שלו עם בורא עולם.
                    לא סיפרו לנו שהאישה מקבלת שכר, גם אם הבעל מתבטל...? למה ראשי כולל לא ?????

                    by6199B צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • M mdy

                      אולי כדאי שנשות האברכים יכינו לבעלים ארוחת צהריים לפי שעות הלימוד שלהם בכולל... (אפשר לקבל דיווח מהראש כולל או להתחבר למערכת של טביעת האצבע).
                      מי שרוצה לתמוך באברכים שיתמוך. כמו נשות אברכים שתומכות בבעליהן לומדי התורה. כמה האברך ילמד זה עסק שלו עם בורא עולם.
                      לא סיפרו לנו שהאישה מקבלת שכר, גם אם הבעל מתבטל...? למה ראשי כולל לא ?????

                      by6199B מנותק
                      by6199B מנותק
                      by6199
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @mdy אני מזדהה עם כל מילה שלך.
                      לטעמי, חלק מהמצב שנוצר בכוללים, מגיע מתוך רצון של שליטה וכו'..
                      לא בכדי הראשונים בזה הם הרשתות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • UAU מנותק
                        UAU מנותק
                        UA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי UA
                        #32

                        אני חושב שהסוגיה האמתית זה לא כבוד או קיצוץ במלגה, אלא ההסתכלות על מהות הכולל.
                        אני חושב שלדרוש רצינות מאברך זה לא חוסר כבוד אליו אלא להיפך.

                        למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                        סך הכל גם אלו שתורמים לכולל רוצים רצינות מאברך שיעמוד בלוח זמנים (בסדר, יש אילוצים. אבל לא כל יום יש הצדקה להגיע ב-10, להכין קפה ולנייעס שעתיים במטבח את כל הפוליטיקה הציבורית... ולא בשביל זה הוא מחזיק את הכולל. לא שחלילה כל האברכים כך אבל הרעיון זה למנוע את זה).

                        לא חייבים לקצץ אבל בדיקת נוכחות גם תראה שאברך שמאחר יותר מידי בלי סיבה מוצדקת (למשל מעל חצי שעה / שעה איחור כל יום לדוגמה) יהיה קיצוץ מסויים.

                        בקיצור לפי המבט שלי מדובר סך הכל בתהליך שנותן רצינות ואחריות לכולל ולא להיפך. וכמו בכל דבר, אפשר לעשות את זה מכובד ואפשר לעשות את זה לא יפה. הבחירה ביד הראש כולל.

                        יהודי טובי O אדרבהא 3 תגובות תגובה אחרונה
                        8
                        • UAU UA

                          אני חושב שהסוגיה האמתית זה לא כבוד או קיצוץ במלגה, אלא ההסתכלות על מהות הכולל.
                          אני חושב שלדרוש רצינות מאברך זה לא חוסר כבוד אליו אלא להיפך.

                          למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                          סך הכל גם אלו שתורמים לכולל רוצים רצינות מאברך שיעמוד בלוח זמנים (בסדר, יש אילוצים. אבל לא כל יום יש הצדקה להגיע ב-10, להכין קפה ולנייעס שעתיים במטבח את כל הפוליטיקה הציבורית... ולא בשביל זה הוא מחזיק את הכולל. לא שחלילה כל האברכים כך אבל הרעיון זה למנוע את זה).

                          לא חייבים לקצץ אבל בדיקת נוכחות גם תראה שאברך שמאחר יותר מידי בלי סיבה מוצדקת (למשל מעל חצי שעה / שעה איחור כל יום לדוגמה) יהיה קיצוץ מסויים.

                          בקיצור לפי המבט שלי מדובר סך הכל בתהליך שנותן רצינות ואחריות לכולל ולא להיפך. וכמו בכל דבר, אפשר לעשות את זה מכובד ואפשר לעשות את זה לא יפה. הבחירה ביד הראש כולל.

                          יהודי טובי מחובר
                          יהודי טובי מחובר
                          יהודי טוב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @ua למדת בכולל?

                          המציאות מוכיחה שכמה שהכולל יותר מתחשבן יש פחות אווירת רצינות...
                          אומרים שהדבר הכי זול שאפשר לשלם איתו זה כסף (יש הרבה סיפורים על הרבה מגדו"י שהתעקשו לשלם על כל דבר כסף)
                          כולל שמוריד 5 ש"ח על איחור, אברך יכול לעשות חישובים של רווח מול הפסד, (עדיף שהוא יאחר לכולל מאשר שהאישה תאחר לעבודה, או שלפעמים שווה לשלם 5 ש"ח בשביל לא להילחץ בבוקר וכו')
                          משא"כ אם לא מורידים יש הרגשה שחייבים להיות ואין איך לחשבן רווח מול הפסד,

                          כנלע"ד..

                          ש UAU 2 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • יהודי טובי יהודי טוב

                            @ua למדת בכולל?

                            המציאות מוכיחה שכמה שהכולל יותר מתחשבן יש פחות אווירת רצינות...
                            אומרים שהדבר הכי זול שאפשר לשלם איתו זה כסף (יש הרבה סיפורים על הרבה מגדו"י שהתעקשו לשלם על כל דבר כסף)
                            כולל שמוריד 5 ש"ח על איחור, אברך יכול לעשות חישובים של רווח מול הפסד, (עדיף שהוא יאחר לכולל מאשר שהאישה תאחר לעבודה, או שלפעמים שווה לשלם 5 ש"ח בשביל לא להילחץ בבוקר וכו')
                            משא"כ אם לא מורידים יש הרגשה שחייבים להיות ואין איך לחשבן רווח מול הפסד,

                            כנלע"ד..

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמ18
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמ18
                            #34

                            @יהודי-טוב

                            לא נכון בכלל, אולי אם זה קשוח ללא גמישות בכלל

                            אני מנהל כולל שנחשב מצליח מאוד ב"ה, ויש שמירת סדרים שצריך למלא המילגה טובה אבל לא בשמים, [כ2500] יש ביקוש גדול, והאברכים מבינים שכמו שכל עובד בעולם צריך לשמור על זמנים בשביל התפוקה שלו וגם כל עצמאי שומר על זמנים באדיקות [יש לי חבר שיש לו חנות שלו ולהוציא אותו משם בשעות הפתיחה יותר קשה מכל דבר שאני מכיר, רק אם תמצא לו ממלא מקום עם שורה של תנאים מי הוא יכול להיות].

                            תכלס, שמעתי פעם מראש כוללי רצופות שאמר "אברך לא יכול להיות בזוי יותר מכל אדם נורמלי, אין אף אדם מסודר שמתחיל משהו מפסיק באמצע 3 פעמים לדברים שוליים וחוזר חלילה ועוד נקרא אדם מכובד"

                            אין עניין לרדות באברכים דווקא, הגישה היא לעזור להם ולפתח אותם, אם יש מישהו שיעזור לו להתקדם ע"י שיורידו לו אפשר להוריד אפילו כפול מהאיחורים שלו, ואם האחורים נובעים מסיבה בטיפול או מסיבה לא נשלטת [עד גבול מסויים], אז לא מורידים כלום.

                            וכן הלאה,

                            הרבה מחשבה ומאמץ יש בלנהל כולל ולחשב מה לתת ולמי איך ומתי.

                            כשהייתי בחור חשבתי שצוות הישיבה הם האנשים האגואיסטיים ומושחתים ביותר שיש, גדלתי ותפסתי קצת מהמאמץ שלהם לעזור לכל אחד וקצת התחלתי להעריך אותם וכמובן לבזות את ראש הכולל בו למדתי בזמנו על רדיתו באברכים, היום כשאני מנהל סניף של אחד מהכוללים החשובים בארץ אני חושב שאולי גם כאן זה ככה.

                            לעצם העניין, אברך ממלא שמירת סדרים בשביל שיהיה לו מינימום של אינדקציה איפה הוא אוחז, וכן מבחנים על הנלמד, מעודדים את זה עם כסף וכו' אבל הרעיון הוא לעזור במה שיש אפשרות.

                            והכלל הוא שהאנשים לא חמורים או מושחתים, ראשי הכוללים בדרך כלל זה אנשים שמוכנים לעשות למען האברכים יותר ממה שהאברכים מוכנים לעשות למען ראשי הכולל שלהם.

                            by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • יהודי טובי יהודי טוב

                              @ua למדת בכולל?

                              המציאות מוכיחה שכמה שהכולל יותר מתחשבן יש פחות אווירת רצינות...
                              אומרים שהדבר הכי זול שאפשר לשלם איתו זה כסף (יש הרבה סיפורים על הרבה מגדו"י שהתעקשו לשלם על כל דבר כסף)
                              כולל שמוריד 5 ש"ח על איחור, אברך יכול לעשות חישובים של רווח מול הפסד, (עדיף שהוא יאחר לכולל מאשר שהאישה תאחר לעבודה, או שלפעמים שווה לשלם 5 ש"ח בשביל לא להילחץ בבוקר וכו')
                              משא"כ אם לא מורידים יש הרגשה שחייבים להיות ואין איך לחשבן רווח מול הפסד,

                              כנלע"ד..

                              UAU מנותק
                              UAU מנותק
                              UA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי UA
                              #35

                              @יהודי-טוב אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                              @ua למדת בכולל?

                              קרוב ל-6 שנים ב"ה. ואתה?

                              המציאות מוכיחה שכמה שהכולל יותר מתחשבן יש פחות אווירת רצינות...

                              מן הסתם אתה עכשיו בכולל 🙂 ...

                              כפי שכתבתי, השאלה היא באיזה גישה ראש הכולל / המשגיח מגיע. אם בצורה מכובדת (אפשר ואפשר לדרוש רצינות ושמירת סדרים בצורה מכובדת מאד) או שלא...

                              כולל שמוריד 5 ש"ח על איחור, אברך יכול לעשות חישובים של רווח מול הפסד, (עדיף שהוא יאחר לכולל מאשר שהאישה תאחר לעבודה, או שלפעמים שווה לשלם 5 ש"ח בשביל לא להילחץ בבוקר וכו')
                              משא"כ אם לא מורידים יש הרגשה שחייבים להיות ואין איך לחשבן רווח מול הפסד,

                              אברך שעושה את החשבון הזה כנראה חסר לו הבנה מהי מעלת התורה מול עובד שמרוויח לחמו. לא סתם המלגה נקראת "מלגה" (תמיכה) ולא "משכורת". כי זה לא תמורה ללימוד אלא עזרה לפרנסה בסיסית שיוכל להמשיך ללמוד.

                              אני מדגיש שוב. לא התכוונתי לנושא של להוריד וכמה וכו' אלא לרעיון הכללי של רצינות ושימוש בכלי של דיווח שעות כאמצעי לכך.

                              אני חושב שהפוסט של @שמ18 מדבר בעד עצמו...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נתןנ נתן

                                האם יש למישהו המלצה לשעון נוכחות ממוחשב שמתאים לכולל אברכים?

                                הכוונה למכשיר שתלוי בכניסה לכולל, שמעבירים בו כרטיס מגנטי או טביעת אצבע או מקישים קוד או צ'יפ.
                                כמובן שבדרך כלל, השעון בא עם תוכנה שמקבלת את הנתונים מהשעון.

                                שתרשום את הכניסה + יציאה ב2 סדרים, היעדרות, ואולי דוח של איחורים וחיסורים.

                                עריכה: אין אינטרנט במקום בכלל.

                                UAU מנותק
                                UAU מנותק
                                UA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי UA
                                #36

                                @נתן לגופה של שאלתך, בחיפוש גוגל "שעון נוכחות" יש המון חברות, הכי טוב שתברר אצלם, אני בטוח שתמצא פתרון ללא אינטרנט.

                                סתם דוגמה שמצאתי, שניתן להוריד לדיסק און קי ללא צורך באינטרנט:
                                https://www.tdsd.co.il/product/שעון-נוכחות-a-l361-0

                                אגב טביעת אצבע לדעתי לא השפלה בכלל יכול להיות יותר קל מאשר שכל אברך יסחוב צ'יפ (וצריך לטפל באיבודים וכו') ומקובל בכל מקומות העבודה בארץ ובעולם. אפשר גם עם סיסמה. צריך לשאול אותם פרטים.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M mdy

                                  אולי כדאי שנשות האברכים יכינו לבעלים ארוחת צהריים לפי שעות הלימוד שלהם בכולל... (אפשר לקבל דיווח מהראש כולל או להתחבר למערכת של טביעת האצבע).
                                  מי שרוצה לתמוך באברכים שיתמוך. כמו נשות אברכים שתומכות בבעליהן לומדי התורה. כמה האברך ילמד זה עסק שלו עם בורא עולם.
                                  לא סיפרו לנו שהאישה מקבלת שכר, גם אם הבעל מתבטל...? למה ראשי כולל לא ?????

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צבי 10
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צבי 10
                                  #37

                                  נמחק

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • UAU UA

                                    אני חושב שהסוגיה האמתית זה לא כבוד או קיצוץ במלגה, אלא ההסתכלות על מהות הכולל.
                                    אני חושב שלדרוש רצינות מאברך זה לא חוסר כבוד אליו אלא להיפך.

                                    למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                                    סך הכל גם אלו שתורמים לכולל רוצים רצינות מאברך שיעמוד בלוח זמנים (בסדר, יש אילוצים. אבל לא כל יום יש הצדקה להגיע ב-10, להכין קפה ולנייעס שעתיים במטבח את כל הפוליטיקה הציבורית... ולא בשביל זה הוא מחזיק את הכולל. לא שחלילה כל האברכים כך אבל הרעיון זה למנוע את זה).

                                    לא חייבים לקצץ אבל בדיקת נוכחות גם תראה שאברך שמאחר יותר מידי בלי סיבה מוצדקת (למשל מעל חצי שעה / שעה איחור כל יום לדוגמה) יהיה קיצוץ מסויים.

                                    בקיצור לפי המבט שלי מדובר סך הכל בתהליך שנותן רצינות ואחריות לכולל ולא להיפך. וכמו בכל דבר, אפשר לעשות את זה מכובד ואפשר לעשות את זה לא יפה. הבחירה ביד הראש כולל.

                                    O מנותק
                                    O מנותק
                                    one1010
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @ua אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                    אני חושב שהסוגיה האמתית זה לא כבוד או קיצוץ במלגה, אלא ההסתכלות על מהות הכולל.
                                    אני חושב שלדרוש רצינות מאברך זה לא חוסר כבוד אליו אלא להיפך.

                                    למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                                    סך הכל גם אלו שתורמים לכולל רוצים רצינות מאברך שיעמוד בלוח זמנים (בסדר, יש אילוצים. אבל לא כל יום יש הצדקה להגיע ב-10, להכין קפה ולנייעס שעתיים במטבח את כל הפוליטיקה הציבורית... ולא בשביל זה הוא מחזיק את הכולל. לא שחלילה כל האברכים כך אבל הרעיון זה למנוע את זה).

                                    לא חייבים לקצץ אבל בדיקת נוכחות גם תראה שאברך שמאחר יותר מידי בלי סיבה מוצדקת (למשל מעל חצי שעה / שעה איחור כל יום לדוגמה) יהיה קיצוץ מסויים.

                                    בקיצור לפי המבט שלי מדובר סך הכל בתהליך שנותן רצינות ואחריות לכולל ולא להיפך. וכמו בכל דבר, אפשר לעשות את זה מכובד ואפשר לעשות את זה לא יפה. הבחירה ביד הראש כולל.

                                    האם מקום עבודה שמשלם חצי משכר המינימום של המינימום והעובד נותן לו תפוקה ששווה פי כמה וכמה מהשכר שהוא מקבל ולא עוד שבביתו הוא עובד עוד כמה שעות בהתנדבות יכול לבוא בתלונות לעובד שאיחר בכמה דקות או אפילו בכמה עשרות דקות?!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש שמ18

                                      @יהודי-טוב

                                      לא נכון בכלל, אולי אם זה קשוח ללא גמישות בכלל

                                      אני מנהל כולל שנחשב מצליח מאוד ב"ה, ויש שמירת סדרים שצריך למלא המילגה טובה אבל לא בשמים, [כ2500] יש ביקוש גדול, והאברכים מבינים שכמו שכל עובד בעולם צריך לשמור על זמנים בשביל התפוקה שלו וגם כל עצמאי שומר על זמנים באדיקות [יש לי חבר שיש לו חנות שלו ולהוציא אותו משם בשעות הפתיחה יותר קשה מכל דבר שאני מכיר, רק אם תמצא לו ממלא מקום עם שורה של תנאים מי הוא יכול להיות].

                                      תכלס, שמעתי פעם מראש כוללי רצופות שאמר "אברך לא יכול להיות בזוי יותר מכל אדם נורמלי, אין אף אדם מסודר שמתחיל משהו מפסיק באמצע 3 פעמים לדברים שוליים וחוזר חלילה ועוד נקרא אדם מכובד"

                                      אין עניין לרדות באברכים דווקא, הגישה היא לעזור להם ולפתח אותם, אם יש מישהו שיעזור לו להתקדם ע"י שיורידו לו אפשר להוריד אפילו כפול מהאיחורים שלו, ואם האחורים נובעים מסיבה בטיפול או מסיבה לא נשלטת [עד גבול מסויים], אז לא מורידים כלום.

                                      וכן הלאה,

                                      הרבה מחשבה ומאמץ יש בלנהל כולל ולחשב מה לתת ולמי איך ומתי.

                                      כשהייתי בחור חשבתי שצוות הישיבה הם האנשים האגואיסטיים ומושחתים ביותר שיש, גדלתי ותפסתי קצת מהמאמץ שלהם לעזור לכל אחד וקצת התחלתי להעריך אותם וכמובן לבזות את ראש הכולל בו למדתי בזמנו על רדיתו באברכים, היום כשאני מנהל סניף של אחד מהכוללים החשובים בארץ אני חושב שאולי גם כאן זה ככה.

                                      לעצם העניין, אברך ממלא שמירת סדרים בשביל שיהיה לו מינימום של אינדקציה איפה הוא אוחז, וכן מבחנים על הנלמד, מעודדים את זה עם כסף וכו' אבל הרעיון הוא לעזור במה שיש אפשרות.

                                      והכלל הוא שהאנשים לא חמורים או מושחתים, ראשי הכוללים בדרך כלל זה אנשים שמוכנים לעשות למען האברכים יותר ממה שהאברכים מוכנים לעשות למען ראשי הכולל שלהם.

                                      by6199B מנותק
                                      by6199B מנותק
                                      by6199
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי by6199
                                      #39

                                      @שמ18 אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                      אין עניין לרדות באברכים דווקא, הגישה היא לעזור להם ולפתח אותם, אם יש מישהו שיעזור לו להתקדם ע"י שיורידו לו אפשר להוריד אפילו כפול מהאיחורים שלו, ואם האחורים נובעים מסיבה בטיפול או מסיבה לא נשלטת [עד גבול מסויים], אז לא מורידים כלום.

                                      גישה מתנשאת ולא ראויה.
                                      לרוב "בעלי הכוללים" אין להם שום קשר לתורה ולעתים אקראי, הפעם האחרונה שפתחו ספר היה שנים מקרא בשבת במקרה הטוב.
                                      להגיד שאנשים כאלו מגדלים ומפתחים אברכים זו הגישה הפסולה עליה דיברתי.
                                      אמר לי פעם אחד מבעלי הרשתות "בכוללים שלי אני לא מכניס אברכים מעל 23, זה גיל שאני כבר לא יכול לבנות את האברך...
                                      (כולל הוא לא מוסד חינוכי, כולל הוא בסה"כ מסגרת למי שמעוניין ללמוד, וזה ההבדל בין המצב לרציונל).

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • UAU UA

                                        אני חושב שהסוגיה האמתית זה לא כבוד או קיצוץ במלגה, אלא ההסתכלות על מהות הכולל.
                                        אני חושב שלדרוש רצינות מאברך זה לא חוסר כבוד אליו אלא להיפך.

                                        למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                                        סך הכל גם אלו שתורמים לכולל רוצים רצינות מאברך שיעמוד בלוח זמנים (בסדר, יש אילוצים. אבל לא כל יום יש הצדקה להגיע ב-10, להכין קפה ולנייעס שעתיים במטבח את כל הפוליטיקה הציבורית... ולא בשביל זה הוא מחזיק את הכולל. לא שחלילה כל האברכים כך אבל הרעיון זה למנוע את זה).

                                        לא חייבים לקצץ אבל בדיקת נוכחות גם תראה שאברך שמאחר יותר מידי בלי סיבה מוצדקת (למשל מעל חצי שעה / שעה איחור כל יום לדוגמה) יהיה קיצוץ מסויים.

                                        בקיצור לפי המבט שלי מדובר סך הכל בתהליך שנותן רצינות ואחריות לכולל ולא להיפך. וכמו בכל דבר, אפשר לעשות את זה מכובד ואפשר לעשות את זה לא יפה. הבחירה ביד הראש כולל.

                                        אדרבהא מנותק
                                        אדרבהא מנותק
                                        אדרבה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אדרבה
                                        #40

                                        @ua אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                        למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                                        דוקא בתיכנות או בסטארטפים מקומות שלקחו את הטובים ומוכנים לשלם יותר לא שמים שעון נוכחות..

                                        @שמ18 אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                        תכלס, שמעתי פעם מראש כוללי רצופות שאמר "אברך לא יכול להיות בזוי יותר מכל אדם נורמלי, אין אף אדם מסודר שמתחיל משהו מפסיק באמצע 3 פעמים לדברים שוליים וחוזר חלילה ועוד נקרא אדם מכובד"

                                        ר' יונתן אייבשיץ כילד כבר ענה על כך.
                                        ש'להוא' אין יצה"ר כמו שלי..

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אדרבהא אדרבה

                                          @ua אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                          למה מי שעובד צריך לקום ב-6 לא משנה מתי הלך לישון, לרוץ להתפלל כדי להספיק להגיע לעבודה, וגם נושאי משרה בכירים מחתימים כרטיס כמו כולם, כי אין תירוצים ולא מקבלים סיפורים, ודרישה של מינימום מאברך להגיע בזמן (9 בבוקר) זה מוגזם ואי כבוד?

                                          דוקא בתיכנות או בסטארטפים מקומות שלקחו את הטובים ומוכנים לשלם יותר לא שמים שעון נוכחות..

                                          @שמ18 אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                          תכלס, שמעתי פעם מראש כוללי רצופות שאמר "אברך לא יכול להיות בזוי יותר מכל אדם נורמלי, אין אף אדם מסודר שמתחיל משהו מפסיק באמצע 3 פעמים לדברים שוליים וחוזר חלילה ועוד נקרא אדם מכובד"

                                          ר' יונתן אייבשיץ כילד כבר ענה על כך.
                                          ש'להוא' אין יצה"ר כמו שלי..

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמ18
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמ18
                                          #41

                                          @אדרבה אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                          @שמ18 אמר בשעון נוכחות בטביעת אצבע או קוד לכולל אברכים:

                                          תכלס, שמעתי פעם מראש כוללי רצופות שאמר "אברך לא יכול להיות בזוי יותר מכל אדם נורמלי, אין אף אדם מסודר שמתחיל משהו מפסיק באמצע 3 פעמים לדברים שוליים וחוזר חלילה ועוד נקרא אדם מכובד"

                                          ר' יונתן אייבשיץ כילד כבר ענה על כך.
                                          ש'להוא' אין יצה"ר כמו שלי..

                                          נכון מאוד

                                          ובאמת כנגד הלימוד שלו ובניית אישיותו אין דרך לשלם על כך, אבל לעזור קצת - תמריץ - כנגד אותו יצר הרע נועד הצורך למלא שמירת סדרים.

                                          עצם הצורך של אברך לא להפסיק סדר או לאחר לו בשביל דברים של מה בכך, זה צורך שלו עצמו הרבה יותר מצורך של ראש הכולל שלו, והוא המרוויח האמיתי בזה.

                                          והטענה שכולל הוא לא מוסד לחינוך אברכים, הרי שאני שמעתי מהרבה יותר מאחד או שניים מאנשים גדולים [ראשי ישבות מפורסמים, וראשי כוללים ותיקים], שכולל הוא לא מקום אולי לבנות אברכים שכבר בנויים, אבל בהחלט מקום לעזור לבניה עצמית של אברכים שאינם עדיין בגדר בנויים, כי אם לא עכשיו אימתי.
                                          כמובן שיש לעשות זאת בהרבה יותר רגישות וזהירות, כמובא בגמ' במכות מהו סף הגיל שניתן לחנך מישהו, ומאז רק סיוע לחינוך העצמי שלו יכול להינתן, אך אין סיכוי לחנך מישהו בן 30 ע"י כפיה חיצונית.

                                          [יש לי בכולל אברכים שהינם ת"ח גדולים מאוד, וכמובן שמילוי השמי"ס על ידם הוא רק בשביל לא לחרוג מהנוהל, אבל לא מעניין בכלל מה הם כתבו שם והמילגה שלהם לא תקוצץ לעולם, כי הם בנויים ואם הם חיסרו או אחרו זה מסיבות שדעת תורתם הרחבה החליטה על העידרות או איחור זה, אבל יש אצלי בכולל אברכים ש... ואם לא יעזרו להם [ובעוד דרכים חוץ מקיצוץ המילגה כמו שציינתי] הם יגדלו ככה גם 30 שנה ובגיל 60 הם יבכו כל הזמן על אלו שעמדו ליידם ולא עזרו להם להתקדם באמת.]

                                          ו@by6199 היקר, דע לך שאם ראש הכולל אינו לומד כמו האברכים, בדרך כלל הוא מחזיק ראש כולל תורני בשטח [כמו בסניף שלי שיש ראש כולל ת"ח עצום ואישיות גדולה, והוא נועד לצורך בניית האברכים ולא בעל רשת הכוללים שחצי ימיו מכתת בחו"ל למעננו (וכמובן גם לא אני), והשיקולים כולם עוברים בחינה מדוקדקת ע"פ דעת תורה שקולה ואחראית, ודו"ק שכך זה ברוב המוחץ של הכוללים.

                                          הארכתי ביותר כאן בנושא, בכדי שאולי יהיה כאלו שיקבלו את הדברים, ויביא להם תועלת [לא לכעוס על ראש הכולל וכדו'].

                                          by6199B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          בא תתחבר לדף היומי!
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • קטגוריות
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש
                                          • חוקי הפורום