סכסוך באליאקספרס
-
המשלוח לא הגיע, צורף לסכסוך מסמך שמוכיח ש'המשלוח נכשל'. אליאקספרס הגיבו ב-13/10/21 בהצעה של 0 דולר. (הם נתנו עוד שבוע עד הפתרון)
אני לא יודע איך להתקדם מכאן והלאה.מצ"ב קובץ של הסכסוך
תודה מראש. -
@chagold אם תקבל את ההצעה תפסיד את הכסף לחלוטין. תהיה עקבי ונחוש. זה הסיכוי היחיד שלך לקבל החזר.
למוכר אכפת מביקורות גרועות, וזה קלף מיקוח בידך, מלבד ההוכחה הנ"ל בצדקתך.
גם לעליאקספרס אכפת מתלונות הקונים שלהם, ותוכל לפנות גם להנהלת עליאקספרס במייל: smallbizhelp@service.alibaba.com או buyer@aliexpress.com