ביטול קניה באלי אקספרס
-
תגובה: הזמנתי ולא הגיע אז ביטלתי ואז זה הגיע מה החוק אומר שצריך לעשות
קניתי מגביר קליטה, וזה נתקע במכס בגלל שצריך אישור של משרד התקשורת
שלחתי הודעה לדואר ישראל שיחזירו את המגביר למוכר, ושלחתי למוכר את שני המסמכים גם של הסירוב להכניס לארץ וגם את הבקשה להחזיר למוכר.
ואני מקבל תגובה כזאת מאלי.
ואני לא מצליח להבין מה הם רוצים...
עוד מסמכים? או שהם פונים למוכר? -
@ג-י-מ בעיקרון מצוין באלי אקספרס כי כל תקלה במכס שקשורה לקונה אינם על אחריות המוכר .. וכך נראה במקרה שלך- שים לב עליך להגיב ולתת מסמכים (או לפחות לנסות להסביר להם) שלא תסגר התלונה והכסף יעלם..
לעומת זאת באם המוצר הוחזר למוכר באמצעות הדואר כמובן שעליו להשיב את התשלום -
למה לדעתך דואר ישראל אמור להחזיר את המוצר למוכר בלי תשלום????
אין דבר כזה לבטל עיסקה כשהחבילה כבר בארץ!!!
רק אם המשלוח נכשל משום מה והחבילה אבדה תקבל כסף בחזרה.
מכס זה לא בעיה של המוכר.
כרגע יש לך אפשרות אחת
להוכיח שהחבילה הוחזרה למוכר. אם לא תוכיח לא תקבל כסף בחזרה -
@mdy אם אני זוכר טוב הם יצרו איתי קשר שאני צריך לשלם מכס (לא שמתי לב לעניין כשקניתי) וחוץ מזה הוסיפו עוד עמלות ועמילות נלוות ופשוט אמרתי להם שאני לא מוכן לשלם ושיחזירו למוכר (כמובן שקודם לכן הודעתי למוכר שאני מחזיר).
וזהו לא התווכחו איתי והחזירו למוכר.
כנראה שאני לא הראשון שמתרעם על העמלות הנלוות שהם מוסיפים