דילוג לתוכן

רשתות

615 נושאים 6.3k פוסטים
  • כיצד להתקין חבילות בסיומת .tar.gz במערכת ההפעלה archiso

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    299 צפיות
    A0533057932A
    @aaron אמר בכיצד להתקין חבילות בסיומת .tar.gz במערכת ההפעלה archiso: @a0533057932 לכשיזדמן לך תביא את השגיאות.. אני כרגע כבר התקנתי ווינדוס על המערכת ואין בידי מערכת אחרת לנסות אדרבא בפעם הבאה שיהיה בידי צורך להתקין ווינדוס על קונטאבו אתעד את השגיאה ומי יודע אולי ימצא פיתרון להתקנה ישירה ללא צורך בהורדת החבילה והתקנה ידנית
  • לא מצליח להיכנס בrdp לשרת

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    963 צפיות
    avramkA
    @clickone @חוקר @yair-na בוודאי שיש לי ip קבועה, כבר כתבתי למעלה שהתוכנה שמנטרת את החיבורי rdp חוסמת את הכתובות ממהם אני מנסה להתחבר לאחר כביכול כמה נסיונות כושלים. הבעייה נמצאת באישורים לדעתי, רק שלא מצאתי אותה
  • עזרה | שליחת טפסי הוראות קבע לבנקים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    316 צפיות
    by6199B
    @יוסף17 אמר בעזרה | שליחת טפסי הוראות קבע לבנקים: @איש-ימיני אמר בעזרה | שליחת טפסי הוראות קבע לבנקים: . אני תמיד בודק בממשק של נדרים פלוס את מספר הפקס של הסניף שאני צריך ועובד בלי בעיות, (בעבר בנק הפועלים לא התיחסו לפקסים וכהיום כן,) קח בחשבון שקורה שפקס לא מאושר בשונה מפיזי או מייל.
  • הגדרת interface חובה ב openvpn

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    387 צפיות
    A
    אתה צריך להגדיר בקובץ קונפיג להוסיף את הראוט המתאים. redirect-gateway def1 אני חושב עושה את העבודה. לחילופין אפשר להגדיר את זה בשרת הVPN שידחוף את ההגדרה הזאת.. בכל מקרה אין דרך להכריח את הניתוב.. תמיד המשתמש יוכל ידנית להגדיר איזה ניתוב שהוא רוצה ידנית.
  • האם ניתן להשתמש גם בוויי-פיי וגם בנטסטיק בו זמנית?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    221 צפיות
    shragaS
    @מוטי-מן ראה כאן https://tchumim.com/topic/11505/ https://tchumim.com/post/125241
  • כיצד לחלק למחיצות ב ubuntu?

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    527 צפיות
    שמואל4ש
    @avramk אמר בכיצד לחלק למחיצות ב ubuntu?: לכן אני שואל מה הם הפקודות ? מה אתה רוצה? שאני יכתוב לך שתוכל לעשות העתק הדבק? תיכנס ל fdisk יש שם הסבר על כל דבר מה הוא עושה. זה ממש ממש פשוט. יש לך הסבר פה: https://access.redhat.com/articles/1190213 תקרא טוב מה התהליך. אגב, לפי התשובה הזו: https://askubuntu.com/a/119458 אפשר לעשות את זה גם שהמערכת פועלת, אבל הוא מציין את מה שאמרתי שזה דורש הפעלה מחדש.
  • העברת חומר בין מסדי נתונים

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    427 צפיות
    A
    מה שאתה מבקש קרוב לוודאי לא אפשרי ברמת הדאטאבייס.. מונגו הוא מסד לא רלציוני בשונה מפוסטגרס שכן. אתה צריך להבין מספיק טוב את המבנה נתונים שלך בשביל לעשות את ההתאמות הנדרשות במסד נתונים ובאפליקציה
  • שחזור מסד נתונים mongoDB מdump

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    588 צפיות
    L
    אני סתם מצחיק שכחתי אחרי התקנת המונגו להריץ sudo systemctl start mongod.service עכשיו הרצתי בתיקיה mongorestore וזה רץ...מקווה שישחזר כמו שצריך! עריכה: שחזר! 2021-09-23T02:02:44.715-0700 761977 document(s) restored successfully. 0 document(s) failed to restore. עכשיו צריך לראות איך אני מעביר את המסד ל portagesql...
  • התקנת mongo 4.2 על אובונטו

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    332 צפיות
    L
    @yossiz תודה, אכן זו הייתה הבעיה, אני עם האנגלית שלי... היה נראה לי שצריך ליצור קובץ שמכיל את הפקודה הזו... אבל יש לי שגיאה עכשיו במונגו עצמו https://tchumim.com/topic/11939/שחזור-מסד-נתונים-mongodb-מdump/6
  • צריך עזרה, עמוד login שלא מגיב בכניסה למערכת-קונטאבו

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    155 צפיות
    avramkA
    בשעה טובה הסתדרתי בס"ד תודה
  • נדרש מידע | מה נדרש בכדי שתוכנת זום תעבוד בצורה חלקה?

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    1k צפיות
    שעטנ"ז ג"ץש
    @חייםיודלביץ אמר בנדרש מידע | מה נדרש בכדי שתוכנת זום תעבוד בצורה חלקה?: @שעטנ-ז-ג-ץ אתה מתכווין לסקייפ? זה https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-teams/group-chat-software
  • Splitter לתשתית ביתית

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    167 צפיות
    אין תגובות
  • האם בקשת 'connect' עלולה להיות זדונית?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    292 צפיות
    yossizY
    @איש-נחמד כן. כל עוד לא הגדרת את זה אין לך ממה לחשוש.
  • שליטה מרחוק שקטה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    672 צפיות
    mgm ivrM
    @חוקר https://www.remoteutilities.com/download/ תוכנה מעולה יש בה הכל!! כולל צפיה במסך המרוחק כולל שליטה מרחוק כולל אופציה לחסימת מנהל המשימות וכו
  • פתיחת פורט בWIN10 (עבור RDP)

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    506 צפיות
    ח
    @davidnead לא הבנתי למה אתה צריך לשנות את זה במחשב ולא בראוטר אני משתמש ג"כ באותו ראוטר לשני מחשבים ובהפניית פורטים בראוטר הגדרתי שפורט XXXX יפנה ל 10.0.0.1 לפורט 3389 ופורט YYYY יפנה ל 10.0.0.2 לפורט 3389 והכל תקין ואם אתה רוצה להתחבר ממחשב אחד לשני ברשת הפנימי מספיק לציין את שם המחשב ולא צריך בכלל לעבור דרך הפורטים
  • הבדלי מהדורות במערכות הפעלה של win server

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    127 צפיות
    אין תגובות
  • בחירת תשתית נכונה למוסד, פורטיגייט/דרייטק/2 תשתיות?!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    615 צפיות
    avramkA
    @מנחם אמר בבחירת תשתית נכונה למוסד, פורטיגייט/דרייטק/2 תשתיות?!: @avramk אמר בבחירת תשתית נכונה למוסד, פורטיגייט/דרייטק/2 תשתיות?!: @מנחם סיב אופטי בתוך המוסד או מבחוץ? כי לפי מה שכתבת שלא מתחברים מרחוק לרשת, אז סיב לא יועיל מידי הרבה, נתב עסקי ופורטיגייט זה לאו דווקא אותו דבר, יש דברים טובים שלא שייכים לפורטיגייט ולא משלמים עליהם כל חודש. סיב אופטי מבחוץ, הבנתי שזה סוג של חלק מהחבילה בבזק. את האמת שלא הבנתי מה זה בכלל הפורטיגייט, כעת אני מבין שזה נתב עסקי אני צריך לעשות שיעורי בית נוספים... מה בזק מוכרים בחבילה הזאת, משהו כמו 300 ש"ח לחודש. אשמח לשמוע גם האם טלפון IP על אותו רשת או רשת נפרדת? סיב אופטי מבחוץ לא מאד יעזור לך במידה וכפי שציינת באמת לא מתחברים למצלמות מבחוץ. אולי קצת לטלפונייה, לא מאמין שזה יהיה מורגש, כל עוד אין צפייה בסדרות במוסד.. או לחילופין עומס על האינטרנט (ולא על הרשת הפנימית כפי שמובן מדבריך) לא יהיה הרבה בסיב אופטי. הדגש כדאי על ציוד טוב ותקשורת טובה ברשת הפנימית. סוויצ' חזק וראוטר טוב כפי שציינת כבר, אם כי פורטיגייט משקיעה רבות באבטחה ולכן הציוד יקר, וייתכן שתמצא ראוטר עם רמת אבטחה פשוטה יותר (תלוי בצרכים) ועם מעבד חזק יותר וזיכרון רב יותר
  • השבתת תוספים בדפדפן אדג'

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    164 צפיות
    yossizY
    @פלורידה קרדיט ל@מעלה-ומוריד (כאן)
  • עזרה | גישה לAPI של NodeBB

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    231 צפיות
    yossizY
    @נ-נח אין דרך לעקוף את זה עבור כלל המשתשמים בדף שלך. אם רק אתה הולך להשתמש בדף תוכל להשבית בדיקות CORS בדפדפן. יש הגדרות בפאנל הניהול של נודביבי לאפשר קריאות API מדומיינים אחרים: https://your-nodebb.forum/admin/settings/advanced#access-control-allow-origin
  • שרת אחסון אתרים של contabo לא עובד

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    466 צפיות
    google3G
    @sh774 זה אכן לא היה קשיר לפעולה ואתר חזר
בא תתחבר לדף היומי!