דילוג לתוכן

חומרה

1.1k נושאים 15.1k פוסטים
  • ייעוץ לרכישת מחשב נייד

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    146 צפיות
    אין תגובות
  • עזרה בצריבת קושחה לנגן

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    665 צפיות
    א
    @א-מ באתר שלהם יש טלפון: 026458933, נסה לברר שם.
  • להגיע לחלון ספיציפי במחשב בקיצור דרך. האפשר?

    34
    0 הצבעות
    34 פוסטים
    1k צפיות
    מ
    @מעמד אמר בלהגיע לחלון ספיציפי במחשב בקיצור דרך. האפשר?: זה יעלה אותך לדרגה של מנהל ! לא אותי את @bbn כי העברתי את זה אליו כבר בלי חא רא טות
  • סאנדיסק או סמסונג

    22
    0 הצבעות
    22 פוסטים
    826 צפיות
    מ
    כמו שכתבתי כבר @משחזר-מידע אמר בסאנדיסק או סמסונג: מכוון שאף מדיה שמיוצר בימינו לא יחזיק שנים וכולם ללא יוצא מן הכלל ימותו מי מוקדם יותר ומי מאוחר יותר הדבר הנכון היחידי שאפשר לעשות הוא גיבויים הפרמטר היחידי שאתה אמור לקחת בחשבון הוא עד כמה החומר המאוחסן בו חשוב ועל פי זה תשקיע בג י ב ו י י ם אם לא תעשה גיבויים (כמו שהרבה אומרים: "לי זה לא יקרה") והחומר יהיה חשוב יש סיכוי שנפגש בעתיד
  • SSD למחשב סמסונג

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    367 צפיות
    מ
    @אלישי אם זה מעניין אותך...
  • אל פסק - בבקשה עזרה

    30
    0 הצבעות
    30 פוסטים
    1k צפיות
    הבוס הגדולה
    ממליץ על הסרטון הזה, עשה לי סדר בעניין
  • הנטסטיק רותח!!!

    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    1k צפיות
    א
    @חוות-דעת אין לך מאוורר? "תפשיט" ממכסים שאפשר להוריד ותכוון עליו מאוורר. היה לי פעם כרטיס רשת אלחוטי שעבד קשה והיה מתחמם מאוד אז פירקתי לו לגמרי את כל הפלסטיקה, כידוע פלסטיק לא מוליך חום מוצלח במיוחד..
  • נגן סאנדיסק קליפ+ שנתקע

    31
    0 הצבעות
    31 פוסטים
    1k צפיות
    א
    אאל"ט מישהו כאן טען לא מזמן שהוא חילץ את התוכן של קובץ הקושחה לזיכרון 30 מגה וזה חזר לעבוד (אם הבנתי אותו נכון), ניסיתי להתעניין איך בדיוק כי גם לי יש ערימה של נגנים כאלה ולא קיבלתי תשובות ברורות.
  • פד חתימה למחשב

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    898 צפיות
    A
    @MusiCode אמר בפד חתימה למחשב: @clickone קשה לחתום עם האצבע. עדיף עט. בהרבה מקומות יש טאבלט, למשל בבנק הפועלים ראיתי בכמה סניפים שיש להם אייפד שאיתו מחתימים אותך, וכן על זה הדרך. אנשים חותמים עם האצבע וזה ממש סבבה. אבל כמו שכבר כתבו - יש גם עט לטאבלטים. אבל תעשה השוואת מחירים מה יותר זול..
  • מסך בנוקיה 130

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    112 צפיות
    ארי63א
    זה נראה שיש לך את 2 המכשירים, תפתח ותראה. רק שים לב אם התקע לא 100% לא כמו השקע אל תנסה לדחוף בכוח.
  • מיקרופון למחשב - משמיע ברמקולים

    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    342 צפיות
    ארי63א
    @מלא אמר במיקרופון למחשב - משמיע ברמקולים: אם תזכיר לי תראה אני לא צריך סקירה מקיפה.. מה שחשוב לי זה להקלטת שיעורים שלא יהיו רעשי רקע והקלטה איכותית. אם יצא לך להתפנות לזה אשמח.. אם לא,לא.. בכל מצב נראה לי אקנה אותו.
  • מחשב נייד שלא מוכן להטעין את הסוללה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    337 צפיות
    WWWW
    @רוב-יועץ אמר במחשב נייד שלא מוכן להטעין את הסוללה: @WWW אה, כן. לא הלך. לא ידעתי אם יש כזו אופציה, ניסיתי סתם. זה כיבוי מאולץ.
  • למה אין מכונה לבדיקת הדסים. האם זה אפשרי?

    39
    0 הצבעות
    39 פוסטים
    3k צפיות
    searchnicksS
    @chocolate מי מכניס העלים לתוך המכונה?
  • התקנת אנדרואיד על טאבלט Teclast X80 pro

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    219 צפיות
    A
    אם אין אני לי - מי לי... אז לבסוף מצאתי כאן את התשובה: https://forum.xda-developers.com/x98-air/help/teclast-x80-pro-root-android-remove-t3630574 (הפוסט הראשון). בקצרה: יש שם קישור להורדה של קובץ זיפ, הכולל בתוכו כמה כלים להתקנה של דרייברים ותוכנה בשם Intel Phone Flash Tool שאיתה צורבים את האנדרואיד למכשיר. (מכיון שלדגם הזה יש מעבד של אינטל Atom X5. הצלחתי להתקין, אבל המצלמה שם לא עובדת.. כנראה חסרים דרייברים, אבל לא נורא - היא לא מעניינת אותי כרגע.
  • מחשב איטי, ללא סיבה 'נראית' לעין

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    420 צפיות
    WWWW
    @searchnicks ערכתי את ההודעה שלי.
  • באופן פתאומי הכונן שבק חיים

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    604 צפיות
    חגיח
    אז ככה, אחרי כתיבת ההודעה גם הווינדוס הישן שבק חיים, הרבה דרכים למקום והקב"ה פשוט רצה להראות לי שלא משתלם לפתוח מחשב בחול המועד. מה שקרה אחרי זה זה שחיברתי את הכונן SSD באמצעות SATA TO USB, וראיתי שהווינדוס פגום ולא מוכן להיפתח ניסיתי CHKDSK ולא עזר, ניסיתי ריסט לווינדוס ולא עזר.. וככה עבר לו חול המועד. אחרי חול המועד כבר הייתי צריך לעבוד, ניסיתי לעשות ריסט לווינדוס וזה עבד, ווינדוס התקין את עצמו מחדש וכל הקבצים שלי נשמרו, רק הייתי צריך להתקין את התוכנות מחדש, אבל זה לא נורא.
  • HP - Pavilion 14-ce0003nj עזרה במציאת חלקי חילוף

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    256 צפיות
    י
    @aknvtchtk אמר בHP - Pavilion 14-ce0003nj עזרה במציאת חלקי חילוף: @יוני אני מנסה לחפש נקווה שבעז"ה נמצא אני חושב שהסתדרו הענינים אין צורך לחפש
  • ראוטר מומלץ

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    462 צפיות
    א
    @mdy אמר בראוטר מומלץ: עוד ממליצים? אני קניתי כזה https://ksp.co.il/?uin=31319
  • מסך מחשב נייד קיבל גוון ירקרק

    21
    0 הצבעות
    21 פוסטים
    1k צפיות
    M
    @tsvi83232 אמר במסך מחשב נייד קיבל גוון ירקרק: Lenovo y50-70 https://www.ebay.com/itm/Lenovo-B50-70-Laptop-ideal-for-parts-i3-4th-gen/202802156383?hash=item2f37f3535f%3Ag%3ANeAAAOSwDg9dqMxY&LH_ItemCondition=7000 רק תברר אם המסך תקין זה נראה לי דגם דומה
  • הפעלת וכיבוי נגן VLC דרך הכפתור במקלדת

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    595 צפיות
    מ
    לסיכום, אין דרך להפעיל אותו דרך המחשב, נכון ?
בא תתחבר לדף היומי!