דילוג לתוכן

תוכנה

3.3k נושאים 34.1k פוסטים
  • עזרה באקסל: אני רוצה לכתוב ערך של 66 שעות ונהפך ל-18

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    135 צפיות
    nachN
    כי התא מוגדר בתבנית עיצוב כזו: hh:mm אתה צריך לשנות את התבנית ל: h]:mm] , בהצלחה.
  • עזרה דחופה באקסס

    53
    0 הצבעות
    53 פוסטים
    2k צפיות
    י
    @OdedDvir אמר בעזרה דחופה באקסס: אני לא חושב שזה קשור בכלל לשינויים שעשית בקובץ, אלא בהרשאות חשבון המשתמש במחשב הספציפי הזה. ניסית לפתוח את הקובץ במחשב אחר? רק במחשב הזה?? ניסיתי לפתוח בכמה מחשבים ולא רק זה זה קרה לי כבר פעם אחת ועדכנתי מחדש.. מה עושים???
  • יצירת הרבה הקלטות קצרות

    13
    0 הצבעות
    13 פוסטים
    937 צפיות
    A
    https://tchumim.com/post/88456
  • ביטול האישור מנהל בתוכנה מסוימת

    30
    1 הצבעות
    30 פוסטים
    1k צפיות
    WWWW
    @יוני אמר בביטול האישור מנהל בתוכנה מסוימת: מה בעצם זה אומר או מוסיף שמפעילים את ה SERVICE ? שיש תוכנה שרצה בהרשאות מנהל מאחורי הקלעים, וכשמשתמש שאינו מנהל מפעיל את התוכנה, הוא בעצם מקבל נתונים מהתוכנה שרצה כמנהל ברקע, ויש לו גישה לומר שרק מנהל יכול לגשת אליו..
  • 0 הצבעות
    16 פוסטים
    1k צפיות
    dovidD
    @bbn כמדומני שרק את "שינת חורף" - מצב שינה.
  • קבצים חסומים בווצאפ ווב

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    634 צפיות
    הבוס הגדולה
    @A0533057932 אמר בקבצים חסומים בווצאפ ווב: אינטרנט סקריוטי לא, בנוד. תחפש בהגדרות בקרת הורים.
  • חיפוש בתוך מסמכים

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    182 צפיות
    רחמיםר
    @יוני עיין כאן תוכנה שעשיתי לזה.
  • עריכת אפליקציה בעברית

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    1k צפיות
    ש
    @hfreuvenbe כבר האפליקציה עברה DECOMPILE וקבלתי את התקיות שלה בקוד מקור אך אין שום תקיה של LAYOUT את קובץ הMAIN ACTIVIY אני כן מצאתי אך מאיפה מואים את הLAYOUT הראשוני? כך שאני לא יודעת איך להריץ אותה מעבר לכך בקובץ ה ANDROID MANIFEST מופיע שורת ה <permission android:name="com.lionscribe.hebdate.permission.API" android:protectionLevel="signature"/> כאשר על android:protectionLevel יש הדגשה באדום של שגיאה "ATTRIBUTE ANDROID :prottectionLevel is not allow here" שגיאה זו מופיעה הרבה על אטריביוטים שונים
  • כלי לחסימת דפדפן Edge של מיקרוסופט

    5
    2 הצבעות
    5 פוסטים
    307 צפיות
    בערלב
    @Men770 אמר בכלי לחסימת דפדפן Edge של מיקרוסופט: @בערל אמר בכלי לחסימת דפדפן Edge של מיקרוסופט: לביטול החסימה בחרו ב-UoBlock UnBlock
  • בקשת סיסמא לא מתקבלת, וחוזרת על עצמה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    359 צפיות
    yair-naY
    @dovid נפלא. תבורך ושבת שלום.
  • 0 הצבעות
    35 פוסטים
    1k צפיות
    yair-naY
    @חוות-דעת בינתיים זה מה שעולה לי.. אולי תנסה למצוא פתרון אולי ב-https://answers.microsoft.com/he-il. יש שם מומחים עם תשובות. רק תקח בחשבון שהתשובה הראשונה יכולה להגיע לך ביום שלישי י"ז טבת..
  • פתאום התחלתי לקבל הודעה הבא בתוכנת וורד

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    495 צפיות
    חוות דעתח
    @בערל אמר בפתאום התחלתי לקבל הודעה הבא בתוכנת וורד: @חוות-דעת אמר בפתאום התחלתי לקבל הודעה הבא בתוכנת וורד: אין לאף אחד ידיעה בענין שגיאה זו, ואיך לפתרו? לכאורה זה גרסה פרוצה שפגה תוקפה... וצריך לקנות רישיון חדש, או לפרוץ.. מאז כבר עברו 2 ימים. מה מופיע כעת? אוי... שכחתי לעדכן את האשכול @bbn עזר לי... אתכם הסליחה, ומודה לכם על הרצון לעזור.
  • פתקים דביקים בווינדוס

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    198 צפיות
    NRSN
    @מעמד אמר בפתקים דביקים בווינדוס: @aknvtchtk אמר בפתקים דביקים בווינדוס: היכן הקבצים של הפתקים נמצאים זכור לי שפעם הביאו את זה כאן אבל אני לא מוצא https://tchumim.com/post/76090 נראה לי שהוא מתכון היכן שמורים קבצי הדביקים חפש בעזרת EVERYTHING קובץ בשם plum.sqlite שם הכל נמצא בדרך כלל זה בתיקית C:\Users\Administrator\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftStickyNotes_8wekyb3d8bbwe\LocalState\plum.sqlite עיין פה
  • reg converter | תוכנה להמרת קבצי reg

    5
    4 הצבעות
    5 פוסטים
    349 צפיות
    בערלב
    @לחיל-אומר אמר בreg converter | תוכנה להמרת קבצי reg: @בערל יש תוכנה בשם EVERYTHING שבכל פעם שמדליקים אותה צריך אישור מנהל. האם אפשר באמצעות התוכנה שפירסמת לבטל את הצורך באישור בכל פעם? לא. זה לא קשור בכלל. תפתח אשכול חדש בנושא, ואנסה לעזור שם בל''נ.
  • לא מצליח להדפיס

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    997 צפיות
    yair-naY
    @chetz321 בשמחה רבה, והמון בהצלחה. =]
  • Office 64 ביט

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    1k צפיות
    yair-naY
    תודה לכולם. הקישורים מצויינים. =] רק הגירסאות ישנות.. =[
  • מחיר שוק של פרמוט והתקנת ווינדוס?

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    441 צפיות
    NRSN
    שירות בבית הלקוח זה ודאי מיקר אולי ב 30 אחוז אין בזה כללים כל טכנאי עם המחירים שלו. כמו שכתבו 200 זה מקובל ושוב בבית הלקוח זה יכול לקפוץ גם לאיזור ה 3
  • כרטיס אשראי בלי App או "credit card processor"

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    260 צפיות
    chocolateC
    לא הבנתי מה זה בלי App to "credit card processor"
  • קובץ באקסס כל הזמן קורס ולא מגיב

    23
    0 הצבעות
    23 פוסטים
    736 צפיות
    מ
    נו יש למישהו פתרון לבעיה ? והפלא הוא שהקובץ בזמן שהוא נתקע לוקח רק 3.6 GB זיכרון ראם מתוך 8 GB !
  • דרושה תוכנה ללימוד הקלדה "עיוורת"

    35
    0 הצבעות
    35 פוסטים
    5k צפיות
    מ
    @שואף לא מובן שום דבר מה היא מלמדת ! (אם היא מלמדת בכלל) זה לא מראה אופן הנחת האצבעות וצריך לראות את המקלדת כל לחיצה וכשלוחצים על הסבר נפתח חלון כזה [image: 1578487827127-3d5e734d-cfd2-4a49-a647-291c346871cc-image.png]
בא תתחבר לדף היומי!