@Shmuel754 כתב בGMAIL לא מציג לי כתובת שולח:
תעביר אותם לתווית אחרת
אבל אני לא יודע איזה אימיילים גורמים לשיבוש
כי כפי שכתבתי , כל ההודעות מופיעות כך.
אני אצטרך להעביר את כל ההודעות....
@Shmuel754 כתב בGMAIL לא מציג לי כתובת שולח:
תעביר אותם לתווית אחרת
אבל אני לא יודע איזה אימיילים גורמים לשיבוש
כי כפי שכתבתי , כל ההודעות מופיעות כך.
אני אצטרך להעביר את כל ההודעות....
@Shmuel754 כתב בGMAIL לא מציג לי כתובת שולח:
נסה להעביר את כל המיילים של השולח הזה לתווית אחרת ותוציא את זה מתווית דואר נכנס, לפני זה אתה גם יכול לבדוק באם מיילים מאשפה או מה שלא מוצג בדואר נכנס מוצגים נכון.
אבל זה קורה בכל השולחים
@ivrtikshoret
זה קורה בכל ההודעות מכל הכתובות
@shraga
זה קורה בכל ההודעות
בחשבון אימייל אחר, זה לא קורה.

שימו לב ל"מאת"
בדקתי גם בדפדפן אחר. אותו דבר
חשבון אימייל אחר, כן מוצג בו נורמלי
ברוך ה'
תודות לGPT , נכנסתי לקובץ C:\Users\elhanan\AppData\Roaming\Insomnia\insomnia.Request.db
ומחקתי את השורה של הקריאה האחרונה.
והתוכנה השתחררה
פתחתי קריאה חדשה, וזה תקע לי את כל התוכנה
ניסיתי להפעיל מחדש את המחשב, וזה לא עזר
אני יכול למחוק ולהתקין מחדש, את התוכנה, אבל אז ימחק לי את כל רשימת הקריאות השמורות .
האם יש פיתרון לשחרר את התוכנה.
או לחילופין , ליצא את כל המידע שיש בתוכנה,ולהכניס אותו להתקנה חדשה, אבל כמובן בלי הקריאה האחרונה שתקעה לי את התוכנה (כמובן לא ביצוא של התוכנה עצמה ,כי אין לי אפשרות לעשות כלום כעת)
תודה רבה
מחפש מידע על שרות אחסון קבצים, חינמי. שהלינק של הקובץ, מסתיים עם הסיומת שלו.
זאת אומרת, שלינק לקובץ MP3 יתסיים עם ".MP3"
זה חייב להיות לינקים לשיתוף ציבורי.
נצרך עבור שילוב בתוך IVR ששואב קבצים להשמעה, מתוך אתרי אחסון , וחייב לזהות את סוג הקובץ לפי הסיומת.
תודה רבה
@pcinfogmach
לרוב זה שומר שכבות
רק לשים לב לא להדפיס עם pdf-xchange כי זה שוב יכניס חותמות
@shraga כתב באני עובד בNoCode האם כדאי לי לעבור לכלים שנמצאים על שרת פרטי שלי ?:
ואז אין צורך רשמי לטפל בתחזוקת השרת וכן סיכוני האבטחה קטנים יותר (??)
ואפשר לסמוך עליהם ?
(אתה בעצמך כתבת סימני שאלה, מה התכוונת?)
ב-pdf-xchange יש אפשרות להדפיס את המסמך ולא לשמור, ואז יש לך את כל הכלים בצורה חינמית
יש תוכנה שנקראת N8N
כבר התקנתי אותה על המחשב של דרך NODE.JS וזה עובד מצוין
אבל אם אני רוצה לעבוד נורמלי, אני לא יוכל לסמוך על המחשב שלי .
שלום לכולם.
אני עובד עם כלים של NoCode כמו MAKE וכו'
נחשפתי לאחרונה לאפשרות של כלי NO-CODE שמתקינים אותם על שרת פרטי, וזה חוסך בעלויות בצורה משמעותית, מכיוון שזה לא מחושב לפי פעולות ונפח אחסון מהסיבה שזה לא יושב על שרת שלהם .
השאלה שלי , כמה הם בערך עלויות של שרת בשנה?
ובעיקר, האם אני אוכל לדעת לשמור על השרת שלי מפני בעיות אבטחה, ונפילות ?
תודה רבה
אני רוצה להציג סיסמאות שמורות בEDGE נפתח לי חלון אימות , של פרטי הכניסה שלי במחשב
לאחר שאני מבצע אימות עם סיסמה או טביעת אצבע , זה נתקע

@Aharon-0
תודה הגדרתי לוינדוס 8 וזה הפסיק
זה פותר גם את הבעיה של משתמשי נטפרי בצורך לחיבור לרשת בזמן שאין אפשרות לחיבור בגלל תעודת אבטחה
@yossiz כתב ב"תקינות זיכרון" של אבטחת ווינדוס לא פעיל האם זה בעיה ?:
ניסית להתקין שוב את הדרייבר הישן?
איפה אני יכול להשיג את זה ?