@WWW אני מדבר על כל חג פעמיים...
bbn
-
בענין שינוי לוח השנה - דיון -
בענין שינוי לוח השנה - דיון@bbn אמר בבענין שינוי לוח השנה - דיון:
@WWW אמר בבענין שינוי לוח השנה - דיון:
@bbn אמר בבענין שינוי לוח השנה - דיון:
לא

לא אני מתכון למה שהיה אתמול עם ה כל חג פעמיים?
-
בענין שינוי לוח השנה - דיון@WWW אמר בבענין שינוי לוח השנה - דיון:
@bbn אמר בבענין שינוי לוח השנה - דיון:
לא

לא אני מתכון למה שהיה אתמול עם ה כל חג פעמיים?
-
בענין שינוי לוח השנה - דיון -
פתיחת בורג עקשן@WWW טוב תודה על המידע..
פשוט אצלנו בבית כבר שנים עושים ככה במיחם של שבת ועד היום הכל בסדר..
וגם זה לא שממלאים הכל בחומץ.. אלה זה מים מעורבבים בחומץ אולי ככה זה לא מזיק.. -
בענין שינוי לוח השנה - דיון@ליכט באפלקציה עצמה אפשר ..
מעניין שזה לא מעדכן את זה גם בלוח שנה בגישה המהירה... -
כמה שאלות בגוגל דרייב@חוות-דעת אמר בכמה שאלות בגוגל דרייב:
ד. יש לי חבילת גלישה באינטרנט של 50 ג"ב לחודש, זאת אומרת שאם יש לי חומר בכמות של 200 ג"ב לגבות\לאחסן, אז אני יצטרך לחכות למעלה מארבע חדשים עד שאני יסיים להעלות כל הקבצים שלי לענן?
אתה יכול פשוט להעביר את הקבצים לדיסק קשיח חיצוני ומחבר או משהו להלעות לדרייב שלך
-
פתיחת בורג עקשן@מעמד אם כבר מדברים על חומץ אני מאמין שהרבה מכירים אבל למי שלא..
זה מעולה לקומקום ומיחם לשבת פשוט להרתיח קומקום או מיחם עם חומץ
(לא חייב הכל חומץ אפשר גם עם מים ולערבב חומץ) וזה מנקה לגמרי את כל האבנית.. במקום להכניס כל מיני חומרים לא טובים ... -
הסבר על קטגוריית מדריכים@מעמד תודה!!
-
AVAST CLEANUP לא זז@גבריאל-פולארד אני מאמין שאם בתוכנה מוגדר שבעוד 60 יום זה יהיה בתשלום ואתה מסיר אותה אז לא תחויב כי התוכנה לא פעלה יותר מ60 יום..
-
AVAST CLEANUP לא זזתתקין ESET אבל זה רק ל 30 יום..
אלה אם כן אתה רוצה לשנה זה עולה איזה 150 שקל -
הסבר על קטגוריית מדריכים@מעמד צודק..! מחקתי את זה..
אבל איפה אני כותב לו תשובה לשאלה.. ? -
בענין שינוי לוח השנה - דיון@ליכט אמר בבענין שינוי לוח השנה - דיון:
אגב, הוספת החגים ללוח לא קשורה לועזי או עברי, גם אם הלוח מוגדר על לועזי, מופיעים החגים (אם הוסיפו אותם).
צודק הוספתי את זה בפוסט ..https://tchumim.com/topic/6758/מדריך-לשנות-את-לוח-השנה-המובנה-של-windows-10-ללוח-שנה-עיברי-כולל-חגים
תודה ! -
בענין שינוי לוח השנה - דיון@WWW טוב אני כרגע שלחתי שאלה לפורום מיקרוסופט שיהיה משהו אני יעדכן..
-
בענין שינוי לוח השנה - דיון@אביי כן ניסיתי הרבה לחפש ועוד לא מצאתי..
יש לך אולי רעיון איך למצוא? -
בענין שינוי לוח השנה - דיון -
בענין שינוי לוח השנה - דיון@מעמד כן ..
-
בענין שינוי לוח השנה - דיוןטוב כרגע סימתי למחוק אצלי.. את כל השנים הבאות שזה מופיע 6 שנים..
כולל חגי ישראל 3 פעמים וגם עשיתי כדי לבדוק גם ימים ממשלתיים לקח לי 13 דקות ...
אבל על פנים אני ינסה לבדוק בישבילכם בפורום מיקרוסופט...