@מעמד אם אתה לוקח קובץ של המצלמה עצמה ומחיזר אותו לאותה תקיה גם לא עובר?
bbn
-
לא מצליח להעביר תמונות למצלמה -
לא מצליח להעביר תמונות למצלמה@מעמד איך אתה מנסה להעביר את התמונות ישירות למצלמה..?
ניסיתה גם לחבר את הכרטיס למחשב ישרות ?
כמו כן תנסה לראות אם בכרטיס יש כמו פלסטיק כזה שנועל את הכרטיס מכתיבה -
לא הצהרתי על לפטופ בשדה תעופה. קנס גבוהה סתם.@meni תנסה ליצור קשר אולי באחת הדרכים שיש פה:
https://www.iaa.gov.il/he-IL/rashot/Pages/Contact-us.aspx
תסביר להם את העניין ותגיד למי אתה צריך לפנותולמי שתפנה תשאל אותם אם חייב להגיע או אפשר רק לשלוח פקס או מייל .. ?
-
לא הצהרתי על לפטופ בשדה תעופה. קנס גבוהה סתם.@meni אין אפשרות לשלוח להם פקס עם כל הראיות ?
-
עזרה בשחזור קובץ שנמחק@בערל יש את EaseUS Data Recovery
בגרסת נסיון זה עד 2 גיגה שחזור
לכאורה זה יספיק לך -
לימוד אנגלית - בקשה למורה לשיעוריים פרטיים@מלא אה אני מכיר באיזור אחר..
-
לימוד אנגלית - בקשה למורה לשיעוריים פרטיים@מלא באיזה איזור?
-
דיסקים שרוטים, איך מעתיקים?@ראש-פינה קודם תנקה אותם היטב במידת האפשר
שמעתי פה שאמרו שעם נרו אפשר להעתיק דיסקים סרוטים
אבל לכאורה זה יעתיק רק מה שאפשר ולא הכל -
בעיה בזיהוי USB@aiib תראה אצלי נגיד יש את הכונן עם הספרים
פלוס התקיה של התוכנה עצמה שיושבת במחשב
זה שתי תקיות בC
OTZAR ו OTZAR DATA
כשמתמשים עושים שיוניים בתוכנה אני פשוט מחליף את התקיות האלה עם התקיות שהנחתי בצד שזה בדיוק כמו שאני רוצה בברירת מחדל.
אז אני אומר תראה אם זה כך גם אצלך
תניח בצד את שתי התקיות
תריץ התקנה מחדש של התוכנה ותראה אם הבעיה הסתדרה .
וכך תמיד תוכל להחזיר את התקיות שהיו . -
בעיה בזיהוי USB@aiib
טוב האמת צריך לבדוק איך זה עובד אצלך
כי אולי יש זה שונה מהרגיל -
מתקין אופיס לא מקוון (עם רישיון חוקי כמובן בתשלום). עדיין יש?@משה-בניית-אתרים אמר במתקין אופיס לא מקוון (עם רישיון חוקי כמובן בתשלום). עדיין יש?:
@bbn אמר במתקין אופיס לא מקוון (עם רישיון חוקי כמובן בתשלום). עדיין יש?:
@משה-בניית-אתרים כן יש.. איזה גרסא אתה צריך?
גירסה הגבוהה ביותר עדיפה.
זה מפה
-
בעיה בזיהוי USB@aiib אה סליחה
אצלי זה כונן חיצוני..
אבל בלי קשר יש לך את התקיות האלה שאמרתי בC ? -
בעיה בזיהוי USB@aiib אצלי לא מבקש קוד ..
הקוד זה בעצם הארדיסק נייד שבו יש את הספרים.
על כל מקרה אתה יכול פשוט לגזור את שתי התקיות הנ"ל ולהניח אותם בצד
להתקין ולראות מה קורה..
כך שתמיד תוכל להחזיר את מה שהיה -
מתקין אופיס לא מקוון (עם רישיון חוקי כמובן בתשלום). עדיין יש?@משה-בניית-אתרים כן יש.. איזה גרסא אתה צריך?
-
בעיה בזיהוי USB@aiib אתמול היה לי את זה בכון של אוצר החכמה.
כי יש לי תקיה שסידרתיי אותה לפי ההגדרות שאני רוצה ואחרי התקנה אני מחליף אותה עם הקיימת.
ולאחרונה עשיתי פירמוט למחשב והשתמשתי בתקיה מהפירמוט הקודם וזה גם עשה לי ככה.
אז מחקתי לגמרי מה שהיה והתקנתי שוב את התוכנה וזה הסתדר.
למחוק את התוכנה זה שתי תקיות בכונן C
1.OTZAR
2.OTZAR DATA
ולאחר מכן תתקין שוב מהארדיסק.
תעדכן אם עזר.. -
די לשגע בפלא' ! סינון מתקשרים , קיים ?@elchanan אבל זה עושה לא צילצול אחד או שתיים?
או שזה ישר מעביר לתא קולי?
כי קצת פאדיחה שמישהו יודע שאתה מסננן אותו .. -
מחפש אנטי וירוס. דחוף.@אריאל מומלץ בחוםם ESET
תוכל גם לראות פה במתמחים מה חושבים משתמשים
ופה מה חושבים תכנאי מחשבים
אני משתמש בו 5 שנים בעמדה ציבורית. שקט מוחלט -
חיבור מדפסת hp laserjet pro mfp m130fw למחשב@רמיזא ושתיהם לא מצליח לך?
כי לפעמים יש אפשרות או זה או זה..
תראה שאתה מנסה להתחבר אולי יש לך אפשרות לבחור ליפני דרך מה להכינס דרך PIN או דרך הסיסימא של הWIFI ..
תנסה לבחור את השני